Sven Kramer gediskwalificeerd op de 10km.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xMarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:24

WowAmigo schreef:
ilse86 schreef:
Bij topsport is het ieder voor zich. Kan me de reactie van Lee dus wel voorstellen.

Ja, aan de ene kant wel, maar hij heeft niet gewonnen omdat hij de snelste was, maar omdat die fout gemaakt werd. Dat lijkt me wel zuur dan toch.

We knutselen gewoon zelf een medaille voor Sven :+

Jaaaa hahahaa *D

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:25

WowAmigo schreef:
ilse86 schreef:
Bij topsport is het ieder voor zich. Kan me de reactie van Lee dus wel voorstellen.

Ja, aan de ene kant wel, maar hij heeft niet gewonnen omdat hij de snelste was, maar omdat die fout gemaakt werd. Dat lijkt me wel zuur dan toch.

We knutselen gewoon zelf een medaille voor Sven :+

Je doet het ook voor de eer... Lee gaat de boeken in, kramer niet

joostvangestel

Re: Sven Kramer gediskwalificeerd op de 10km.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:30

Als je bij Formule 1 een foute bocht pakt, dan is je leven voorbij. Hard, maar waar. Kramer stond allang in de boeken. zowel Yep als Sven.

Leuk voor die Lee, terechte gouden medaille.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:32

joostvangestel schreef:

:?

Sorry ben ik niet met je eens, Sven reed sneller maar maakte een fout.

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:33

hahahaha ja dat is inderdaad wel een beetje kort door de "bocht"

Natuurlijk is het niet terecht die gouden medaille! Ik kan me ook niet
voorstellen dat Lee er een 100% euforisch gevoel aan over heeft gehouden..

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:34

ilse86 schreef:
Ja, maar ik snap de emotie wel. Hij is zelf schaatser geweest...
Ik vond Smeets veel vervelender.

Dus? Dan hoeft hij het toch niet 10x zijn mening te geven? We snappen het na 1x, en voor sommige blonde mensen, na 2x ook wel wat hij bedoeld? Het is zo gelopen, helaas, maar dat hij zo bleef doordrammen over dat de coach zich er nooit mee bemoeid vond ik echt zwaar irritant!!

Het hele commentaarhokje is wel aan vervanging toe! Smeets is idd emotieloos (het komt op mij over alsof je als kind gevallen bent, en een pijnlijke schaafplek op je knie hebt en hij dan zegt, ach kom op, stel je niet aan, niet huilen, gewoon weer doorgaan) en rita visser heeft geen één zinnig woord of zin gezegd in de hele uitzending, komt sowieso nooit wat zinnigs uit... En Bart Veldkamp was alleen maar bezig met het niet begrijpen van die wissel.. Dus next generation ;)

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:35

miep1979 schreef:
joostvangestel schreef:

Tja, en de regels zijn dat dat niet mag. Doe je dat wel dan lig je eruit. Net zoals bij een 2e valse start. Lee heeft gisteren het snelste gereden terwijl hij schaatste volgens de regels. En dan win je terecht. Hoe oneerlijk dat ook voor ons als chauvinistische Nederlanders voelt.

Barmat

Is het heel erg dat ik het veel zieliger voor Gerard Kemkers vind dan voor Sven?

Ik stam nog uit de tijd dat Gerard zelf nog schaatser was en toen was hij altijd al tweede :P (Of ging op zijn bek) en dan nu dit... ik heb een enorm zwak voor hem en ik kan me zo ongeveer wel voorstellen hoe hij zich moet voelen nu.... bij benadering dan....

Sven die overleeft het wel, die krijgt aan alle kanten sympathie. Gerard krijgt alle stront over zich heen die er maar te storten is. Dat is veel meer klote dan je zou kunnen bedenken.

xMarianne

itsmi schreef:
ilse86 schreef:
Ja, maar ik snap de emotie wel. Hij is zelf schaatser geweest...
Ik vond Smeets veel vervelender.

Dus? Dan hoeft hij het toch niet 10x zijn mening te geven? We snappen het na 1x, en voor sommige blonde mensen, na 2x ook wel wat hij bedoeld? Het is zo gelopen, helaas, maar dat hij zo bleef doordrammen over dat de coach zich er nooit mee bemoeid vond ik echt zwaar irritant!!

Het hele commentaarhokje is wel aan vervanging toe! Smeets is idd emotieloos (het komt op mij over alsof je als kind gevallen bent, en een pijnlijke schaafplek op je knie hebt en hij dan zegt, ach kom op, stel je niet aan, niet huilen, gewoon weer doorgaan) en rita visser heeft geen één zinnig woord of zin gezegd in de hele uitzending, komt sowieso nooit wat zinnigs uit... En Bart Veldkamp was alleen maar bezig met het niet begrijpen van die wissel.. Dus next generation ;)

_/-\o_

trouwens het niveau gaat er wel op achteruit in dit topic :+

Karin

Re: Sven Kramer gediskwalificeerd op de 10km.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:36

Rita Visser? Wie is dat?

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:37

Die vrouw die bij Mart Smeets en Bart Veldkamp zat. Zij is ook schaatster geweest.

ilse86

Barmat schreef:
Is het heel erg dat ik het veel zieliger voor Gerard Kemkers vind dan voor Sven?

Ik stam nog uit de tijd dat Gerard zelf nog schaatser was en toen was hij altijd al tweede :P (Of ging op zijn bek) en dan nu dit... ik heb een enorm zwak voor hem en ik kan me zo ongeveer wel voorstellen hoe hij zich moet voelen nu.... bij benadering dan....

Sven die overleeft het wel, die krijgt aan alle kanten sympathie. Gerard krijgt alle stront over zich heen die er maar te storten is. Dat is veel meer klote dan je zou kunnen bedenken.

Het is ook Gerard zijn 'fout'. Hoop alleen dat het hem niet te zwaar aangerekend gaat worden.. Hoop dat hij coach blijft. Mede door hem is Sven (e.v.a.) wie hij is.

Karin

joostvangestel schreef:
Als je bij Formule 1 een foute bocht pakt, dan is je leven voorbij. Hard, maar waar. Kramer stond allang in de boeken. zowel Yep als Sven.

Zo kun je het ook bekijken. Had Sven maar moeten opletten.

BPVS

O heeft die er een letter bij gekregen in haar naam?

Karin

blauw00gje schreef:
Die vrouw die bij Mart Smeets en Bart Veldkamp zat. Zij is ook schaatster geweest.

Ria Visser ken ik wel. ;)

[Edit] Dat bedoel ik, BPVS. :D
Laatst bijgewerkt door Karin op 24-02-10 15:38, in het totaal 1 keer bewerkt

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:38

Is eigenlijk wel eerlijk als Sven ook op een bepaalde manier gehuldigd wordt. Het is niet niks wat hij gepresteerd heeft!

xMarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:38

Barmat schreef:

nee hooor, want ik vind het ook heel zielig voor Gerard Kemkers (misschien nog wel zieiliger)

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:39

Karin schreef:
blauw00gje schreef:

Ria Visser ken ik wel. ;)

[Edit] Dat bedoel ik, BPVS. :D

:')
Helemaal overheen gelezen! Ik had de ''t'' niet eens zien staan :+ Sorry!

BPVS

Als een springruiter een verkeerd parcours neemt, wordt die ook uitgebeld. Dit zijn gewoon de regels. Al is het wel een beetje zuur.

Mizoan

BrankaZ schreef:
miep1979 schreef:

Tja, en de regels zijn dat dat niet mag. Doe je dat wel dan lig je eruit. Net zoals bij een 2e valse start. Lee heeft gisteren het snelste gereden terwijl hij schaatste volgens de regels. En dan win je terecht. Hoe oneerlijk dat ook voor ons als chauvinistische Nederlanders voelt.

Je hoort mij toch ook nergens zeggen dat die regels niet kloppen ik zeg alleen dat Sven het snelste schaatste en dus de plak voor Lee niet geheel terecht is imo kan me ook niet voorstellen dat hij er heel blij mee is :D

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:40

Karin schreef:
Rita Visser? Wie is dat?

Die barbie, minnares van Smeets _O-, kwam er ook achter dat ik een letter teveel in haar naam gezet had. Klonk al zo vreemd, maar ik kwam niet op haar naam ;)

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:41

BPVS schreef:
Als een springruiter een verkeerd parcours neemt, wordt die ook uitgebeld. Dit zijn gewoon de regels. Al is het wel een beetje zuur.

Dan is het zijn eigen schuld, kan hij zichzelf verrot schelden. In dit geval kan hij er niks aan doen, vertrouwde hij blindelings op zijn coach!

(Al wil ik hiermee niet alle stront op kemkers gooien, want die beste man heeft het net zo zwaar nu..)

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:42

itsmi schreef:
BPVS schreef:

Dan is het zijn eigen schuld, kan hij zichzelf verrot schelden. In dit geval kan hij er niks aan doen, vertrouwde hij blindelings op zijn coach!

(Al wil ik hiermee niet alle stront op kemkers gooien, want die beste man heeft het net zo zwaar nu..)

Je moet je coach ook kunnen vertrouwen, maar het blijft een mens, en mensen maken fouten..

BPVS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:42

De plak voor Lee was wel terecht :D
Hij reed geen foute wissel en Sven wel.
Ik vind het Sven zijn eigen schuld. Als je verdorie al zoveel tien kilometers hebt gereden moet je blindelings weten in welke ronde je in welke baan moet zitten en goed wisselen is nog nooit de verantwoording van een coach geweest.

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:43

@ Blauwoogje Ben het volledig met je eens, maar hiermee wil ik zeggen dat die springruiter zichzelf de schuld kan geven, en het dus volledig aan hemzelf ligt als hij een fout parcours springt, en het dus niet te vergelijken is met schaatsen!!!
Laatst bijgewerkt door itsmi op 24-02-10 15:44, in het totaal 1 keer bewerkt