Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alves schreef:_sparta_ schreef:Bij deze stemwijzer zou ik PVDA of D66 willen stemmen. Ik ben volgens deze test niet duidelijk links of rechts. Toch weet ik zeker dat het die 2 nu juist niet worden.
Ik vond deze stemwijzer best moeilijk lama zeggen![]()
Toekie schreef:Gevoelsmatig? Zie opmerking Elsevier pagina terug onderaan.
MISTRAL94 schreef:Vanwaar deze angst dat Geert goed zal gaan tijdens de verkiezingen of hoe je het ook noemen wilt?
MISTRAL94 schreef:Toekie schreef:Gevoelsmatig? Zie opmerking Elsevier pagina terug onderaan.
Toch wel typisch, had Adil "gevoelsmatig" voor een andere partij gekozen werd daar ook niet als zodanig op gereageerd. Wat ik me af vraag waarom de tegenstanders van Wilders er zo mee bezig zijn om mensen op andere gedachte te brengen? Vanwaar deze angst dat Geert goed zal gaan tijdens de verkiezingen of hoe je het ook noemen wilt?
Heino schreef:MISTRAL94 schreef:Vanwaar deze angst dat Geert goed zal gaan tijdens de verkiezingen of hoe je het ook noemen wilt?
Wat mij betreft omdat daarmee het hele allochtonen probleem alleen nog maar meer op de spits gedreven wordt. Lange termijn oplossingen zullen er niet komen want daar heeft de PVV het in haar partijpunten niet over. En dat is toch wel wat we willen neem ik aan, lange termijn oplossing.
Heino schreef:Adil18 schreef:En wie gaat dat wel voor elkaar krijgen dan? En hoe?
Wat mij betreft GroenLinks. Hoe? Zie partijprogramma.
Adil18 schreef:dat wat GroenLinks doet heeft tot op de dag van vandaag nog geen effect gehad, dus waarom niet eens op een andere mnaier proberen...?
MISTRAL94 schreef:Toekie schreef:Gevoelsmatig? Zie opmerking Elsevier pagina terug onderaan.
Toch wel typisch, had Adil "gevoelsmatig" voor een andere partij gekozen werd daar ook niet als zodanig op gereageerd. Wat ik me af vraag waarom de tegenstanders van Wilders er zo mee bezig zijn om mensen op andere gedachte te brengen? Vanwaar deze angst dat Geert goed zal gaan tijdens de verkiezingen of hoe je het ook noemen wilt?
Heino schreef:Adil18 schreef:dat wat GroenLinks doet heeft tot op de dag van vandaag nog geen effect gehad, dus waarom niet eens op een andere mnaier proberen...?
GroenLinks heeft dan ook nog niet de kans gekregen te doen wat ze willen...
Wat ze anders doen is voornamelijk naar de langere termijn kijken. Veel aandacht voor preventie van problemen, begeleiding ipv repressie. Alleen zeggen wat niet mag werkt niet, je moet ook het gedrag dat je wel wilt zien stimuleren.
Toekie schreef:Adil18 schreef:Dat vraag ik niet. waarom zou dat beter functioneren dan de aanpak van Wilders?
dat wat GroenLinks doet heeft tot op de dag van vandaag nog geen effect gehad, dus waarom niet eens op een andere mnaier proberen...?
Heb ik iets gemist? Wanneer heeft GroenLinks in de regering gezeten?
Adil18 schreef:Groenlinks niet, maar er zijn genoeg partijen die wel de kans hebben gehad en voor dezelfde aanpak pleiten....Waar tot op de dag van vandaag nog nooit iets van terecht is gekomen...
Heino schreef:Adil18 schreef:Groenlinks niet, maar er zijn genoeg partijen die wel de kans hebben gehad en voor dezelfde aanpak pleiten....Waar tot op de dag van vandaag nog nooit iets van terecht is gekomen...
GroenLinks is niet een andere partij. Hiermee scheer je allerlei partijen over een kam en dat vind ik niet netjes.