KLM: dikke mensen moeten extra stoel boeken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MoniqueT

Re: KLM: dikke mensen moeten extra stoel boeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 08:58

Ik heb nog niemand, behalve mezelf, ronduit horen zeggen hier dat ze een extra stoel nodig hebben. En ik bengraag bereid om daarvoor te betalen. Dus waarom verdedigen?

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 12:48

Chiqa schreef:
zap schreef:
@Chiqa, lees eens wat er staat. Als de mensen er NIKS aan kunnen doen. Dat jij daar niet in geloofd wil niet zeggen dat andere mensen dat ook doen of dat het überhaupt wel zo is ;)

En dan ben ik nog steeds van mening dat dik zijn en worden 99,9% toch echt aan jouzelf ligt, nogmaals of ben je in een week die 40 kilo aangekomen?
De oorzaak is....Vreten. Blijf je dr van af is de kans dat je dergelijk overgewicht krijgt wel heel erg klein we worden nog steeds niet dik van water of de lucht zoals velen als smoes gebruiken.
En ik vind best dat hier een bepaalde 'boete' voor mag worden betaald, net als roken en vet eten duurder is geworden.

En ook ik vind dat er gewoon extra voor betaald moet worden :j. 2 stoelen gebruiken is voor 2 stoelen betalen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 13:49

MoniqueT schreef:
Ik heb nog niemand, behalve mezelf, ronduit horen zeggen hier dat ze een extra stoel nodig hebben. En ik bengraag bereid om daarvoor te betalen. Dus waarom verdedigen?

Heb het ook niet over die stoel dat zou wel heel raar zijn, de gebruiker betaald immers maar doel op de 'smoesjes' die gebruikt worden om zich te verdedigen dat ze niet dik worden door oa. eten ;) althans dat valt mij op.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 14:12

Er wordt niet gezegd dat je niet dik wordt van eten, maar dat het eten niet de oorzaak is, maar een symptoom. En dat de oorzaak dus ergens anders ligt. Met symptoombestrijding genees je geen enkele ziekte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 14:20

Wat vreemd dus ze worden dik van water en de lucht, en je kan met een paar dagen ineens obesitas hebben? Nog nooit van gehoord?

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 14:24

Lezen is ook wel een kunst hè....:+

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 14:25

Maar mensen, jullie blijven nu doorhameren op overgewicht... Maar het gaat (ook) om breedte van de billen. En grote mensen hebben vaak ook grote (brede) billen. Wat dan?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 14:27

niet alles gelezen maar ik vind van wel :j

Ik heb namelijk zelf in economic naast een dikke vrouw gezeten en ik kon geen kant op zelfs de arm leunig moest omhoog omdat mevrouw niet lekker kon zitten

Ik ben gelukkig verplaatst naar de fist class daar voel ik me tenminste thuis

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 14:29

Citaat:
Maar mensen, jullie blijven nu doorhameren op overgewicht... Maar het gaat (ook) om breedte van de billen. En grote mensen hebben vaak ook grote (brede) billen. Wat dan?

En het leuke is, heeeel veel mensen met flink overgewicht hebben van die spillepootjes en amper kont, dus dan passen ze wel in de stoeltjes, omdat alles op de buik zit :+. Ik zou veel eerder een probleem hebben, je hebt echt geen last van mij als ik naast je zit, maar ik heb wel een dikke kont.

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 23:18

grappig dit onderwerp. vriend van me zat vorige week in vliegtuig. is 1.95m ofzo en hij kreeg ruzie met een gast voor hem die z'n stoel niet naar beneden kon, hij moest dan maar meer ruimte boeken (dus duurdere stoel) en de stewardess ging dat ook nog eens zeggen. terwijl hij er niks aan kan doen en die gozer kreeg een andere stoel omdat die zat te mekkeren. wat moet je daar nou mee?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 23:20

de stewardes had hem bij de nooduitgang moeten zetten met zijn lengte......... volgens mij zijn daar gewoon protocollen voor

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 23:24

KiWiKo schreef:
de stewardes had hem bij de nooduitgang moeten zetten met zijn lengte......... volgens mij zijn daar gewoon protocollen voor

dat kon niet, die plekken moet je tegenwoordig voor bijbetalen als je daar wil zitten!!! Vroeger kon je dat nog wel eens vragen, maar nu wil iedereen dat. Er zaten nu op die plek een aantal bejaarden (omdat ik hem gelijk hetzelfde vroeg ;-))

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 23:25

de laatste keer dat ik vloog en dat was maart vorig jaar........ met de KLM, was dat echt niet zo :)

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 23:33

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 23:35

hmzzz van China hierheen......... intercontinentaal :)

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 23:53

Je kan bijbetalen voor de rijen met twee stoelen naast elkaar net achter de business class. Voor 50 euro p.p. krijg je die setjes, zodat je geen derde persoon naast je hebt. Maar dat is niet bij de nooduitgangen hoor.

Het bericht van nu.nl waarnaar gelinkt wordt is van 2007. Het idee om dit voor de nooduitgangen te doen is blijkbaar niet doorgegaan.

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 03:02

toch kon het niet, heb het nog nagevraagd!vloog van singapore. misschien dat ze het nog steeds op die test-vluchten doen? naar mijn weten moet je bij de KLM altijd bijbetalen voor stoelen bij de nooduitgang.. dat is idd 50 euro

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 09:19

Ik heb altijd begrepen dat bij de nooduitgang stoelen worden toegewezen bij het inchecken. Extra lange mensen krijgen die dan bijvoorbeeld vaak of mensen die veel Flying Blue punten hebben. Elite-memberships tellen zwaar mee.

Het is in elk geval zo dat mensen die bij de nooduitgang zitten lichamelijk fit genoeg moeten zijn om anderen te helpen in geval van nood.

Wel kan je tegenwoordig kiezen voor een stoel in de Comfort Zone (bij veel maatschappijen heet dat Economy Plus), daar betaal je ook voor bij. Klik hier voor de mogelijkheden.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 09:23

is het niet een hele grote 1 april grap?? :\

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 09:40

Nou ... ik weet het niet hoor. Bij Ryanair en Vueling bijvoorbeeld kan je ook al een extra stoel bijkopen.

Zou wel een bak zijn, want Nederland is er maar druk mee ;-) Enne, ik wil wel graag zo'n extra stoel kunnen kopen. Ga straks in Spanje wonen en business class is altijd nog een stuk duurder dan twee keer economy met korting.