Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:zap schreef:@Chiqa, lees eens wat er staat. Als de mensen er NIKS aan kunnen doen. Dat jij daar niet in geloofd wil niet zeggen dat andere mensen dat ook doen of dat het überhaupt wel zo is
En dan ben ik nog steeds van mening dat dik zijn en worden 99,9% toch echt aan jouzelf ligt, nogmaals of ben je in een week die 40 kilo aangekomen?
De oorzaak is....Vreten. Blijf je dr van af is de kans dat je dergelijk overgewicht krijgt wel heel erg klein we worden nog steeds niet dik van water of de lucht zoals velen als smoes gebruiken.
En ik vind best dat hier een bepaalde 'boete' voor mag worden betaald, net als roken en vet eten duurder is geworden.
MoniqueT schreef:Ik heb nog niemand, behalve mezelf, ronduit horen zeggen hier dat ze een extra stoel nodig hebben. En ik bengraag bereid om daarvoor te betalen. Dus waarom verdedigen?
Citaat:Maar mensen, jullie blijven nu doorhameren op overgewicht... Maar het gaat (ook) om breedte van de billen. En grote mensen hebben vaak ook grote (brede) billen. Wat dan?
KiWiKo schreef:de stewardes had hem bij de nooduitgang moeten zetten met zijn lengte......... volgens mij zijn daar gewoon protocollen voor