xx_Horsiex schreef:Je kon wel eens jaloers zijn op Paay. Had zij zijn voeten moeten kussen? Ik had nog wel veel erger gereageerd. Ik had hem ook geen blik meer waardig gegund, en had ook mijn gal gespuid na DWDR.
Weer iemand die denkt dat ik jaloers ben...
Lees alsjeblieft al mijn posts even door voordat je een oordeel geeft!
Dat dikgedrukte vind ik echt onzin en totaal overdreven.
Ik vind het dus heel laf om na de tijd je gal te spuwen, want je moet Theo nageven ondanks zijn iets te ver gaande opmerking dat hij het rechtsreeks in iemands gezicht zegt.
Na de tijd iemand de grond in trappen is dan erg makkelijk en goedkoop, maar vooral erg laf!
Totaal geen eerlijke vorm van communicatie.
Blijkbaar is ze toch niet zo volwassen zoals ze in het programma reageerde, want het heeft haar dus blijkbaar wel geraakt anders sta je er ver boven en doe je zoiets niet.
Camerageil en media-h*er, niks meer en niks minder!
Echwel schreef:Miska de manier waarop je over PP praat is niet netjes, je kent haar niet en je hebt een mening die waarschijnlijk kant noch wal slaat
Als je zo tegen mediagebeuren bent, moet je je tv en radio de deur uitdoen..
Iedereen wil weten hoe het de sterren vergaat en ik ben eerlijk bij de kapper lees ik ook die blaadjes het is niet anders
Echter weet ik wel dat 90% niet waar is en dat de mensen waarschijnlijk heel anders zijn dan dat op tv is
Dat mag je vinden, ik vind bepaalde dingen ook niet juist wat hier gepost is.
Dat heet nu meningsverschil!
Toevallig staat de tv bijna nooit aan en de radio alleen als ik in de auto zit dus zit daar maar niet over in! 
En als die aanstaat kijk ik politieseries.
Al die walgelijke bladen over de sterren vind ik zonde van mijn tijd, want het meeste wat erin staat wat je zelf al zegt, is niet eens waar.