Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Extreemrechts is ook wat ik ervan begrepen heb en zo uithaal. Of ze dusdanig de democratie ondermijnen weet ik niet, blijkbaar wil het volk het zo, anders had hij nooit zoveel volgelingen gehad.
_San87_ schreef:Ik neem toch aan dat je aan het volk prima kan aflezen wat er zou moeten veranderen. Want laten we niet vergeten dat Hitler in het begin hele goede ideeën had om de economie er weer bovenop te helpenDie rare ideeën kwamen pas echt naar boven toen hij al aan de macht was.
En ik zei ook niet dat het volk een maatstaf van goed of kwaad is, maar wel een goed beeld van wat het volk veranderd wil zienEn blijkbaar beantwoord Wilders daaraan.
pharagirlke schreef:_San87_ schreef:Ik neem toch aan dat je aan het volk prima kan aflezen wat er zou moeten veranderen. Want laten we niet vergeten dat Hitler in het begin hele goede ideeën had om de economie er weer bovenop te helpenDie rare ideeën kwamen pas echt naar boven toen hij al aan de macht was.
En ik zei ook niet dat het volk een maatstaf van goed of kwaad is, maar wel een goed beeld van wat het volk veranderd wil zienEn blijkbaar beantwoord Wilders daaraan.
Zijn goede ideeën om Duitsland er boven op te krijgen wáren de voorbereiding van zijn oorlogHitler heeft Duitsland uit een hele diepe put gehaald maar zijn bedoelingen zijn nooit goed geweest. Het is dat Frankrijk en Engeland appeasement politiek toepastte dat hij er in geslaagd is.
pharagirlke schreef:Engeland en Frankrijk hebben het beide mis zien gaan maar wilde niet reageren om oorlog te voorkomen. Iig eentje wilde niet reageren om oorlog te voorkomen, de andere vond het verdrag van versailles te streng.Ze zagen heus wel waar Hitler mee bezig was maar ze wisten niet hoe er op te reageren.
pharagirlke schreef:sarabande: Het was meer om te voorkomen dat men zich beledigt zou voelen en zou zeggen "En België kan dat wel worden dan?".