Ik hoop dat ze een geladen blaffer meeneemt dan...oeps dat is hier ook verboden...tjonge je mag ook helemaal niets in NL.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
upendo schreef:Tsja, met alle respect, maar ik zou een meisje van 13 niet in staat achten om volledig onafhankelijk voor zichzelf te zorgen, eigenlijk.
De manier waarop het nu aangepakt wordt, is ook niet echt handig, maar het is beter dan het 'ongemerkt' te laten gaan.
LimaMambo schreef:upendo schreef:Tsja, met alle respect, maar ik zou een meisje van 13 niet in staat achten om volledig onafhankelijk voor zichzelf te zorgen, eigenlijk.
De manier waarop het nu aangepakt wordt, is ook niet echt handig, maar het is beter dan het 'ongemerkt' te laten gaan.
jaweeeel joh elke dag met der bootje langs de Mc Sail
KiWiKo schreef:nee hoor Bandida............. met zeezeilen is dat echt heel anders geregeld........![]()
![]()
dan vaart er een hospitaal schip dichtbij die alles opvangtdie zelfs naarbij vaart als er langer dan 2 uur geen radio contact is geweest............ regelemtair
Alet74 schreef:Ik ben geen zeiler, vroeg me af of je daar ook lichamelijk sterk voor moet zijn. Het lijkt me toch wel topsport, even zo'n rondje varen.
russel schreef:Een kapitein heeft altijd een geladen wapen, die is bevoegd om wapen te dragen,evenals een piloot van de burgerluchtvaart.
Citaat:Wereldschool
Ouders die met hun leerplichtige kinderen een lange reis willen maken, kunnen hun kinderen zelf les geven. Dit kan met behulp van een pakket van de Wereldschool. Laura wil tijdens haar reis via deze Wereldschool onderwijs gaan volgen. Zo wil de zeezeilster zich voorbereiden op het havo-eindexamen. Laura is een slimme leerling. Ze zegt zelf: “Ik heb nooit hard hoeven leren, ik haal altijd wel goede cijfers.”
Shadow0 schreef:MamboBeach schreef:Stel dan duidelijk je vraag aan mij?
GoedWat vind jij een aanvaardbaar risico om toe te staan? Wanneer mag een ouder beslissen het risico op ongevallen of problemen wel te nemen, en wanneer kan dat niet meer? Hangt dat er alleen van af hoe dichtbij de ouders zijn? Of zijn er meer dingen die meespelen? En wat vind je van de geschiedenis van dit meisje - is het bv wel verantwoord om een kind alleen naar Engeland te laten zeilen? En als je dat niet vindt, mag ze dan wel alleen in een zeilbootje op een middag op de plas? Waar liggen volgens jou de grenzen tussen wat wel kan en wat niet meer kan?
Bandida schreef:???
Ik ken geen races die zo georganiseerd zijn Kiwiko.
Je hebt maar één soort solozeilen, dat is gewoon alleen en tegen de tijd.
Of gaat ze eigenlijk gewoon twee jaar zeilen op haar eentje?
http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/232 ... _hulp.html
Dat is..ja zeilen op je eentje
MamboBeach schreef:Wat ik aanvaardbaar vind, dat zij eerst haar school afmaakt en dat ze hersenen heeft zoals een volwassene en dan zelf kan beslissen.