Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:19

Liezel1 schreef:
Daar geloof ik dus geen klap van....
Je neusvleugel en voorhoofd zijn niet eens zo diep. Daar kan die naal nóóit 2 a 3 cm erin zijn gegaan.
Bovendien vraag ik mij dan af met wat voor naald die beste man werkt, want 3 cm voor een tattoo naald? Waar heeft hij díe gekocht?

:= :=
heb je ooit een tattoonaald gezien?

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:21

xKatleentjex schreef:
2)Hoe lang duren 56 sterren wel niet? Hoe lang moet ze dan wel niet buiten westen geweest zijn? Lijkt me ook niet gezond...

dit heb ik een aantal paginas terug al opgemerkt, 56 sterren duurt altijd langer dan een uur.. flauwvallen is secondenwerk

en mensen je KAN NOOIT 2cm diep steken en een zichtbare tattoo overhouden! onmogelijk!

Liezel1

Re: Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:23

Jahoor die heb ik gezien... en die kon je onmogelijk 2 cm diep zetten, want dan is er niet meer mee te werken....

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:26

misschien omdat je dan te hard moet duwen en hem scheef duuwt ofzo?

een losse naald is een cm of 15-20, dat is incl staafje en ringetje, de naalden die erop gesoldeert zijn zijn een cm of 5 lang
maar van de naaldjes zie jij wss maar 1,5-3 mm, hetgeen we uit de tip laten steken met tattooeren
maar een naald opzich is een hele kedee
vandaar dat ik erom moest grinniken, sorry

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 22:20

Ik moest er eerlijk gezegt wel om lachen :))

miek140

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 22:34

Marshaha schreef:
misschien omdat je dan te hard moet duwen en hem scheef duuwt ofzo?

een losse naald is een cm of 15-20, dat is incl staafje en ringetje, de naalden die erop gesoldeert zijn zijn een cm of 5 lang
maar van de naaldjes zie jij wss maar 1,5-3 mm, hetgeen we uit de tip laten steken met tattooeren
maar een naald opzich is een hele kedee
vandaar dat ik erom moest grinniken, sorry

Pfoe gelukkig :=
Ik dacht al dat ik door een of andere barbaar werd getatoeërd, hij liet mij namelijk ook een hele lange naald zien met zo'n ringetje eraan. Na het lezen van een aantal reacties hier begon ik toch wat te twijfelen :=

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 11:58

Haha, eigenlijk is het niet om te lachen maar het ziet er echt niet uit..
En inderdaad; maar zeggen dat ze niet de straat op wil want ze is zo lelijk, en wel met je kop vol in de kranten en op internet..

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 14:52

Ik geloof niet dat zij in slaap is gevallen, sowieso hoor je de naaldjes heel goed en al helemaal als het dichtbij je oor is.
Ook voel je het, al helemaal in je gezicht. Op een gegeven moment kan je gewent raken aan het gevoel maar dat is alleen bij een tattoo die ingekleurd moet worden waar ze lang mee bezig zijn. Dit zijn allemaal kleine sterrtjes dus steeds een nieuwe plaats, dus je voelt het steeds opnieuw. Heb zelf ook een tattoo bij me buik en die voelde ik constant, dus op je gezicht voel je 'm al helemaal lijkt me!
Ook word er vertelt dat ze na de reactie van der vader ineens zei dat ze het niet wou..
Zogezegt; waarschijnlijk wou dit meisje gewoon zelf zoveel sterretjes maar toen der vader het zag en het niet mooi vond gaf ze de man de schuld. Ook al zou de communicatie nogal stroef verlopen, een tattoo word altijd van tevoren uitgetekent en er van tevoren opgeplakt om te kijken of die op de goede plaats zit (zo hoort het teminste), dus kan me niet voorstellen dat hij dit zonder haar toestemming zomaar heeft gedaan.

Ik denk dus dat dit meisje het gewoon zelf heeft gewilt, en dat ze liegt. Ik kan me echt niet voorstellen dat zij NIET heeft gevoelt dat er uiteindelijk 56 sterretjes in der gezicht zitten.
Hoe moe je ook bent, kan me niet voorstellen dat je tijdens het tattoeeren in je gezicht in slaap valt.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 17:06

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 17:16

Ik vind het wel een beetje dubbel dat einde van het filmpje, je kunt het op 2 manieren oppakken ze zegt nl ook dat ze het wel mooi vond, maar niet voor iemand als zij, dus; of ze vond het gewoon wel mooi maar bedacht zich later (toen papa kwam?!) of ze vind de tattoo op zich mooi maar niet voor iemand als haarzelf.

Nu neig ik ernaar het 1e te denken maar het 2e kan ik me wel voorstellen, ik vind veel tattoos mooi maar dan weer niet voor mezelf.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 17:19

gezien de getuige en de artiest het eerste zeggen zou ik daar ook naar neigen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 10:13

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 10:16

Iemand die t kan vertalen? :=

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 10:19

Citaat:
Néerlandaise (Ned 3)

Dit is het enige stukje dat ik zelf kan vertalen :D.

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 10:19

Wat een achterlijk verhaal zeg :n

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 10:21

Ik heb haar gisteravond op de Belg gezien, vond haar vader maar een opgefokt mannetje om te zien :o

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 10:23

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 10:25

Kate Ryan krijgt de schuld. :(:)

http://www.standaard.be/Artikel/Detail. ... bsection=3

Citaat:
'En pas op: sterrekes zetten is moeilijk. Elke tatoeëerder zal dat bevestigen. Maar het is populair. Allemaal de schuld van Kate Ryan. Zij heeft zo'n ster en die jonge gasten zien dat op tv. Waarop zij ook zo'n tatoeage willen, hé.'

:+

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 10:29

Haha. Echt een dom kind.
Ik denk dat ze bedoeld: "Ik vind het mooi, ik wou het ook graag, maar toen ik het echt had en papa het niet mooi vond moest ik toch iets verzinnen..."

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 10:37

Karin schreef:
Kate Ryan krijgt de schuld. :(:)

http://www.standaard.be/Artikel/Detail. ... bsection=3

Citaat:
'En pas op: sterrekes zetten is moeilijk. Elke tatoeëerder zal dat bevestigen. Maar het is populair. Allemaal de schuld van Kate Ryan. Zij heeft zo'n ster en die jonge gasten zien dat op tv. Waarop zij ook zo'n tatoeage willen, hé.'

:+

En die Kimberly: "Ik ben Kalimero, zij zijn allemaal zo groot en ik zo klein... ;( Het is niet eerlijk!" :') .

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 13:20

(vrije vertaling van het franstalige artikel)
Hier is het vervolg en misschien het einde van het verhaal van K.V. Dit jonge meisje had verklaard al slapend 56 getoeëerd gekregen te hebben op haar gezicht terwijl ze er niet meer dan 3 wilde. Niets is minder waar(?). In feite, vond ze ze zelfs redelijk mooi..

blabla..heel deel over dat het mogelijk een grap zou zijn, maar dat de VRT en Vlaamse radio MNM het nu volledig ontkent hebben...Maar het jonge meisje wilde de tattoo. Nadat de camera werd 'uitgezet' heeft ze bekent dat ze ze wel mooi vond maar dat haar vader zeer geïrriteerd was.

De zaken hebben zich dus zo voorgedaan: vorige zondag, is het exact een week geleden dat Kimberley de shop is binnengegaan met haar vader, broer, zus en vriend. De tattoeerder, overladen met werk, heeft hun gevraagd later terug te komen. Op aandringen van het jonge meisje, heeft de voorafgaande client zijn beurt afgestaan. Dit is alsmede gemeld door een 'neutrale' getuige(?, ik ben niet zeker van deze laatste, maar het heeft iig iets te maken met een getuige)

In het begin, wilde het jonge meisje niets anders dan enkele puntjes. Een keer dat de tattoeur haar de sterren had getoond, was ze verkocht. Haar vader vond het ook redelijk mooi. Hij heeft zijn akkoord voor de tattoo gegeven alvorens te vertrekken om enkele pintjes te gaan drinken. Kimberley is dus alleen achtergebleven met de tattooeur en de client die zo vriendelijk was zijn beurt aan haar af te staan.

Tijdens het zetten van de tattoo, heeft Kimberley regelmatig gekeken naar de evolutie van haar 'galaxie', in de spiegel. Uiteindelijk, heeft zij gezegd een beetje spuit te hebben over degene op haar neus. Maar voor de rest, was ze tevreden. Zij heeft verder een dozijn foto's laten trekken (DH? de tattoaege bezittend of zoiets) waar ze helemaal op lacht.

Het is vervolgens dat de vader binnekomt, duidelijk een beetje aangeschoten. Deze laatste verlaat de plaats met het meisje zonder iets te zeggen. Zonder het totaal van de tattoo te betalen bovendien.

Een uur later, wordt de tattooeur verrast door het zien aankomen van de politie....Daar, vertelt men hem dat Kimberly meent in slaap gevallen te zijn en dat hij zou hebben geprofiteerd omdat ze alleen gelaten was....(?)

En uiteindelijk nog het stukje over wat op Nederland 3 gezegd is geweest.

---------------------------------------------------------------------------------------

Het brengt wel weer nieuw ligt op de zaak :+ Nu weet ik niet waar ze het vandaan hebben, als het pure kwats is van een sensatiekrant of als de getuige het daadwerkelijk zo heeft zien gebeuren.

Ik moest hier wel om grinniken (voor de mensen met tattoo's luchtig opnemen aub :Y) ), maar het deed me wel weer denken aan de vraag welke vader het in de eerste plaats al toelaat een 18-jarige ook maar een kleine tattoo op haar gezicht te laten plaatsen

Afbeelding

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 13:22

Kimberley zegt wel nergens in het filmpje dat ze 'zich bedacht toen haar papa het zag', waarom vermelden alle artikels dat dan?!
Het enige wat ze zegt is: 'ik vind het mooi, maar niet voor een meisje als mij'. Daamee zegt ze nog altijd niet: 'ik vond het mooi tot papa het zag', dat is wat de kranten er van maken!

En dat kan heel goed waar zijn, maar in de kranten/artikels komt het over alsof ze dat letterlijk in dat filmpje zei, wat dus NIET zo is. Daar kom ik groen van :Y)

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 13:55

laverite schreef:
Kimberley zegt wel nergens in het filmpje dat ze 'zich bedacht toen haar papa het zag', waarom vermelden alle artikels dat dan?!
Het enige wat ze zegt is: 'ik vind het mooi, maar niet voor een meisje als mij'. Daamee zegt ze nog altijd niet: 'ik vond het mooi tot papa het zag', dat is wat de kranten er van maken!

En dat kan heel goed waar zijn, maar in de kranten/artikels komt het over alsof ze dat letterlijk in dat filmpje zei, wat dus NIET zo is. Daar kom ik groen van :Y)

Idd, ik vind het ook bepaald niet de lelijkste tattoo die ik ooit heb gezien :)
Nog best mooi zelfs, maar dat betekent niet dat ik 'm zelf zou willen (lang van z'n leven niet zeg.. :'))

wil trouwens niet zeggen dat ik haar geloof,
sorry, maar je valt hierbij toch niet in slaap? :')

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 14:10

Bij dat meisje van LA ink vind ik de sterrentatoo best leuk,
Alleen bij haar zijn er te veel sterren en zijn ze te groot

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 14:12

Blijf het een raar verhaal vinden..
Maar de media maakt er wel van wat zij willen horen. Je kan het ook op andere manier opvatten.
Maar toch je gaat toch niet ineens zomaar 56 sterren zetten als je er maar 3 wilt? Dan trek je toch aan de bel? En papa enz. gingen alleen ijsje halen.. Dat is binnen 15 min wel gedaan lijkt mij.. Dan zitten er niet ineens 56 sterren op je hoofd.