Schaduwverkiezingen bokt, wat stem jij?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wat stem jij? (schaduwverkiezing)

CDA
52 (6%)
PvdA
66 (7%)
VVD
73 (8%)
GroenLinks
99 (11%)
SP
116 (13%)
Christenunie/SGP (zijn samen)
20 (2%)
D66
56 (6%)
Newropians
6 (0%)
Europa voordelig & duurzaam
3 (0%)
Solidara
4 (0%)
Partij voor de Dieren
173 (20%)
De Groenen
9 (1%)
PVV
160 (19%)
Libdem
2 (0%)

Totaal aantal stemmen: 839

Fitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 15:27

KiWiKo schreef:
maar hoe komt het dan dat Wilders zoveel stemmen krijgt?

Omdat ie populistisch is, en duidelijke dingen roept in jip-en-janneke taal. Hij roept dingen die mensen willen horen. Helaas is wat hij roept niet altijd waar en vaak onmogelijk om uit te voeren.

KiWiKo schreef:
eerlijk is braaf............ volgens mij mag je alleen in een communistisch land geen mening hebben............

Je mening uiten met goed onderbouwde argumenten is wat anders dan discrimineren, net doen alsof je de Koran verscheurd en dingen roepen die niet eens waar zijn. Dat is haat zaaien, en iets heel anders dan je mening uiten.

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 15:44

Fitch schreef:
KiWiKo schreef:
maar hoe komt het dan dat Wilders zoveel stemmen krijgt?

Omdat ie populistisch is, en duidelijke dingen roept in jip-en-janneke taal. Hij roept dingen die mensen willen horen. Helaas is wat hij roept niet altijd waar en vaak onmogelijk om uit te voeren.
KiWiKo schreef:
eerlijk is braaf............ volgens mij mag je alleen in een communistisch land geen mening hebben............

Je mening uiten met goed onderbouwde argumenten is wat anders dan discrimineren, net doen alsof je de Koran verscheurd en dingen roepen die niet eens waar zijn. Dat is haat zaaien, en iets heel anders dan je mening uiten.

Je zegt hier dat wat de mensen willen horen niet waar is en vaak niet uit te voeren.
Laat het beeld dat een verandering gevaarlijk is nou varen...
1. Wat de mensen willen horen is hun waarheid... en als dat er dus veel zijn dient men daar serieus mee om te gaan!
2. Wie weet de definitie van waar en niet waar?
3. Wat kan er niet als we het nog nooit geprobeerd hebben?

De gevestigde situatie PVDA/CDA en een 3e hebben het nu wat 16 jaar gedaan en er op werkelijk alle fronten een puinhoop van gemaakt...
Het wordt tijd voor een nieuwe kans van NL.
Laten we het eens een paar jaar anders proberen en daarna pas evalueren of het NL volk dat nu PVV stemde en voorheen Pim en dit al jaren roept het echt zo fout had!
Niet van tevoren zeggen dat mensen die PVV stemmen niets snappen of in een achterstandswijk wonen en dat Geert loze dingen roept en niets kan waarmaken van hetgeen hij roept.
Dat weten we namelijk helemaal niet.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 15:57

Vanmiddag de politicoloog op Ned 2 gehoord??

De gevestigde patijen hebben het al zon 80 jaar goed gedaan. Nederland is een welvarend land, op gebied van tevredenheid scoren onze jongeren het hoogste van heel Europa en de hele bevolking hoort ook bij de top 3.

Dus wat is er aan de hand, de regering moet gewoon een betere PR hebben en duidelijker uitleggen wat ze goed doen, dat schijnt tegenwoordig nodig te zijn.

Fitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 16:08

Mireille1970 schreef:
Je zegt hier dat wat de mensen willen horen niet waar is en vaak niet uit te voeren.
1. Wat de mensen willen horen is hun waarheid... en als dat er dus veel zijn dient men daar serieus mee om te gaan!

De gevestigde situatie PVDA/CDA en een 3e hebben het nu wat 16 jaar gedaan en er op werkelijk alle fronten een puinhoop van gemaakt...
Laten we het eens een paar jaar anders proberen en daarna pas evalueren of het NL volk dat nu PVV stemde en voorheen Pim en dit al jaren roept het echt zo fout had!
Niet van tevoren zeggen dat mensen die PVV stemmen niets snappen of in een achterstandswijk wonen en dat Geert loze dingen roept en niets kan waarmaken van hetgeen hij roept.

Op alle fronten een puinhoop? Het zou fijn zijn als je met een onderbouwd argument komt voordat je alleen maar 'puinhoop' roept. Dus... ik nodig je uit om iets specifieker te zijn, alsjeblieft?

Ik reageer even op je punten.
1. Hoe kom je er bij dat wat mensen 'willen' horen de waarheid is? Ik wil ook graag horen dat alle mensen vegetariër zijn, dat er geen kinderarbeid is en dat iedereen gelukkig is. Maar dat is geen waarheid... ;-( Daarbij is het simpelweg niet waar als mensen roepen 'Alle Marokkanen zijn crimineel' want ik ken persoonlijk een aantal Marokkanen die níet crimineel zijn. Ik vind dat dergelijke gevallen niet serieus genomen moeten worden want dat zou discriminatie van Marokkanen zijn.

2. De definitie van waar en niet waar kan goed benaderd worden door middel van bijvoorbeeld sociologisch onderzoek, waar veel sociologen en politicologen ook mee bezig zijn. Het is goed om meningen van mensen aan dergelijke onderzoeken te toetsen, om zodoende het waarheidsgehalte te kunnen beoordelen.

3. Om bijvoorbeeld zomaar mensen het land uit te zetten zou in strijd zijn met verdragen als het Universele Verdrag van de Rechten van de Mens, en ook in strijd met veel EU verdragen. Dat kan simpelweg niet, tenzij je wilt dat Nederland een soort Iran wordt?

Tenslotte, nu begin jij met dezelfde polarisatie als Wilders zelf. Ik zeg toch niet dat Geert helemaal NIETS kan waarmaken van wat hij roept? Of dat ALLE PVV stemmers in een achterstandswijk wonen?

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 16:29

Karl66 schreef:
Dat PVV stemmers dom zijn en niet nadenken is wel heel erg kort door de bocht.

Waarom is zon uitspraak kort door de bocht, die is niet half zo kwetsend als de uitspraken van Wilders over zaken die de desbetreffende mensen aan het hart gaan.
Dat is juist wat er aan de hand is, Wilders mag zijn vuiligheid in stakato uitgesproken zinnen voor iedere microfoon roepen, terwijl ieder tegengeluid afkeuringswaardig wordt verklaart.

Iets anders, waar is de SP in dit verhaal eigenlijk????

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 16:44

Als je jezelf verlaagt tot hetzelfde niveau als Wilders, dan ben je geen haar beter en gedraag je je net zo kortzichtig. Waarom zou je je tot hetzelfde niveau verlagen als er voldoende argumenten zijn om een onderbouwd verhaal met je mening over Wilders, de PVV en zijn aanhangers te maken?

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 16:52

Karl66 schreef:
Als je jezelf verlaagt tot hetzelfde niveau als Wilders, dan ben je geen haar beter en gedraag je je net zo kortzichtig. Waarom zou je je tot hetzelfde niveau verlagen als er voldoende argumenten zijn om een onderbouwd verhaal met je mening over Wilders, de PVV en zijn aanhangers te maken?

O dat ben ik volledig met je eens.
Eigenlijk bedoel ik dat de media ook eens het fatsoen zouden moeten hebben om niet zo gretig al zijn uitlatingen te registeren.
Hij wordt trouwens heel boos als iemand het maar durft om hem aan te vallen.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 19:05

Fitch schreef:

Dit vind ik dus vooral eng. Heel veel mensen hebben de Koran niet zelf gelezen, maar vertrouwen wel blindelings op wat Wilders beweert over de Koran en de Islam.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 19:51

Mireille1970 schreef:

Bedenk wel dat Geert Wilders al 19 jaar in de tweede kamer zit en heel lang bij zo een derde partij heeft gehoord.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 20:00

sarabande schreef:
Daarbij heeft hij geen enkele oplossing want de dingen die hij als oplossing roept zijn juridisch en staatsrechtelijk helemaal niet mogelijk.
Dus als je dat soort uitspraken (b.v. we zetten ze gewoon het land uit) voor zoete koek slikt ben je inderdaad heel dom.

Eigenlijk is het simpelweg kiezersbedrog om dingen te beloven die in de praktijk helemaal niet uitvoerbaar zijn.

Ik ben ook benieuwd hoe hij al zijn plannen gaat financieren. :) Alleen met het naar huis sturen van ambtenaren die dan vervolgens een goude handdruk of een uitkering moeten hebben komt hij er ook niet.

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 20:11

sarabande schreef:
Daarbij heeft hij geen enkele oplossing want de dingen die hij als oplossing roept zijn juridisch en staatsrechtelijk helemaal niet mogelijk.
Dus als je dat soort uitspraken (b.v. we zetten ze gewoon het land uit) voor zoete koek slikt ben je inderdaad heel dom.

Waarom is dat niet mogelijk? Mensen worden nu toch ook het land uitgezet?
En als ik al dom ben, dan is het wel heel erg slecht gesteld met de mensen in NL.

@Heino: Heb jij de Koran dan wel gelezen?
@Fitch: Wat voor dingen worden er dan geroepen die niet waar zijn?

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 20:16

Kortweg zeg je dan dus: Het gaat al 80 jaar goed dus laten we het maar zo laten...
Die mening deel ik niet. Sorry.

@fransje23: die helemaal niet uitvoerbaar zijn? Waarom niet?

Nogmaals: er wordt geroepen "alles het land uit" "de Koran verbieden"... maar er werd meer gezegd in de partijdiscussie: "de criminelen het land uit" en "daar waar de Koran botst met de NL normen en waarden gaan de NL omgangsvormen voor en verbieden we de criminaliteit in uitvoer ervan"

En velen vonden Paul de Leeuw kwetsend tegen ouderen en gehandicapten, toch waren dat de groepen die het meest van hem hielden omdat ze begrepen waarom hij dingen zei...
Dat is met Geert Wilders ook. Er zijn heel veel,eerlijke hardwerkende allochtonen, die ook vinden dat het rotte fruit uit de mand moet. En die voelen zich dan ook helemaal niet aangesproken. Sterker nog, die juichen mee. Omdat eindelijk iemand iets durft te zeggen over en doen aan de groep mensen die de naam der goeden zo zwart maakt.

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 20:17

Flosje446 schreef:
sarabande schreef:

Waarom is dat niet mogelijk? Mensen worden nu toch ook het land uitgezet?
En als ik al dom ben, dan is het wel heel erg slecht gesteld met de mensen in NL.

@Heino: Heb jij de Koran dan wel gelezen?
@Fitch: Wat voor dingen worden er dan geroepen die niet waar zijn?

Ik denk dat tegen de stroom inzwemmen moeilijker is dan met de stroom mee gaan. Ik zou de stemmers - op wie ze ook stemmen - dan ook niet dom willen noemen.

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 20:24

Fitch schreef:
Mireille1970 schreef:

Op alle fronten een puinhoop? Het zou fijn zijn als je met een onderbouwd argument komt voordat je alleen maar 'puinhoop' roept. Dus... ik nodig je uit om iets specifieker te zijn, alsjeblieft?

Ik reageer even op je punten.
1. Hoe kom je er bij dat wat mensen 'willen' horen de waarheid is? Ik wil ook graag horen dat alle mensen vegetariër zijn, dat er geen kinderarbeid is en dat iedereen gelukkig is. Maar dat is geen waarheid... ;-( Daarbij is het simpelweg niet waar als mensen roepen 'Alle Marokkanen zijn crimineel' want ik ken persoonlijk een aantal Marokkanen die níet crimineel zijn. Ik vind dat dergelijke gevallen niet serieus genomen moeten worden want dat zou discriminatie van Marokkanen zijn.

2. De definitie van waar en niet waar kan goed benaderd worden door middel van bijvoorbeeld sociologisch onderzoek, waar veel sociologen en politicologen ook mee bezig zijn. Het is goed om meningen van mensen aan dergelijke onderzoeken te toetsen, om zodoende het waarheidsgehalte te kunnen beoordelen.

3. Om bijvoorbeeld zomaar mensen het land uit te zetten zou in strijd zijn met verdragen als het Universele Verdrag van de Rechten van de Mens, en ook in strijd met veel EU verdragen. Dat kan simpelweg niet, tenzij je wilt dat Nederland een soort Iran wordt?

Tenslotte, nu begin jij met dezelfde polarisatie als Wilders zelf. Ik zeg toch niet dat Geert helemaal NIETS kan waarmaken van wat hij roept? Of dat ALLE PVV stemmers in een achterstandswijk wonen?

Mijn reactie:

1. Met waarheid bedoelde ik de keuze van de stem. Als een merendeel PVV stemt is dat de waarheid die op dat moment geldt. Je kan dan niet zeggen "ik vind dat die mensen dom zijn, het is niet waar, ik draag GroenLinks als grootste partij naar voren". Je moet serieus met de stem van de mens om gaan.

2. Als je dan de uitspraken op meerderheidspercentages gaat toetsen zou je nog wel eens voor verrassingen komen te staan.

3. Niemand zegt "zomaar". En illegaal zijn was vroeger een criminele bezigheid, nu worden die mensen onderhouden vanuit de mensenrechten, ook als ze een strafblad hebben. (ik werk ermee)

Niemand wil dat NL Iran wordt, maar je moet je nu afvragen wie er voor zorgen dat dat ook niet gebeurt... diegene die de Moskee financiert terwijl er geen geld is voor onderwijs en zorg?
(Over onderwijs gesproken: al een Islamitische school gevonden in NL waar ook NL les wordt gegeven en de subsidies niet in eigen zak worden gestoken en dus inmiddels op het punt staan om gesloten te worden?)
Niet WIJ maken apartheid...
Vermijd Getto-vorming, vermijd zwarte scholen (waar Amsterdam helaas vol van staat en dan maar roepen dat het onderwijs niet meer een schijntje is van toen).

Mijn beste vrienden zijn Irakezen, Marokkanen, Surinamer, Hindoestaan, en zoals al eerder gezegd: ook ik heb geen NL nationaliteit... Dit alles zegt niets over de criminelen waar over gesproken wordt.

Mireille1970

Re: Schaduwverkiezingen bokt, wat stem jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 20:27

Op alle fronten een puinhoop:

- Onderwijs
- JSF
- Zorg
- Veiligheid (politie is inmiddels minder dan staatsburger)
- Uitkerings-controle
- WAO-controle
- Kinderbijslag die naar buitenlanden verdwijnt - controle
- Vrijheid van meningsuiting

En weet je... ik vind het schokkend dat de regering nog steeds geschokt is... ze zijn niet van de straat en deze wereld.

"Regering geschokt over de vondst van miljarden die aan kinderbijslag werden uitgekeerd voor kinderen die nog nooit in NL hadden gewoond"
Tjonge... dat had ik ze ook wel kunnen uitleggen, dat was in de jaren 80 al.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 20:30

Wat zal het dan in de rest van de wereld een puinhoop zijn, Nederland scoort op bijna al die punten als één van de betere landen...

Omdat het geroepen wordt, wil nog niet zeggen dat het waar is :)*

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 20:32

En dan, als het NL volk zich uitspreekt (een deel dan) en Wilders zijn zetels gunt zeggen ze allemaal in koor:

"opstappen, neeeeeeeee, we hebben nu gezien dat er iets moet gebeuren, dat de mensen niet gelukkig zijn met de huidige gang van zaken, we moeten aan de slag"

*gaap*, volgens mij verdienden ze de afgelopen 8 jaar ook al 2 ton per jaar hoor...

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 20:36

Karl66 schreef:
Wat zal het dan in de rest van de wereld een puinhoop zijn, Nederland scoort op bijna al die punten als één van de betere landen...

Omdat het geroepen wordt, wil nog niet zeggen dat het waar is :)*

Ik luister niet naar "roepen", ik kijk naar cijfers, kengetallen.

Het "bij de beste horen en willen blijven" wil niet zeggen dat je achterover kan gaan leunen.
Het gaat mij er niet om om beter te zijn dan andere landen.
Het gaat mij om het nu en hier en waarom?

Winnen met 156 in de M is niets waard. Maar 3e worden met 185 wel ;-)

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 20:36

Mireille1970 schreef:

Iemand die de nederlandse nationaliteit, ongeacht zijn afkomst, heeft kan je niet zo maar zijn eigen land uitzetten :)

Belastingverlaging klinkt ook heel mooi, maar veel geld nodig hebt voor een heleboel zaken wordt het dan wel wat krap.

Overigens denk ik dat niemand in dit topic zal ontkennen dat er veel dingen mis gaan en dat sommige zaken wat steviger aangepakt mogen worden. Echter ik vraag mij af of de oplossingen die Wilders aandraagt daadwerkelijk gaan helpen.

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 20:40

Citaat:

Waar wordt er geroepen dat alle Marokkanen crimineel zijn? Er zijn er velen die goed meedraaien in de maatschappij en over deze mensen heeft Wilders het helemaal niet. Het gaat om de gevallen die het hier verzieken. Marokkanen plegen 28 keer zoveel misdaden dan autochtonen. Nou dat vind ik best wel veel. Ik blijf discriminatie maar een vaag begrip vinden. Als een Marokkaan mij een bleekscheet noemt dan is het iets heel normaals, maar als ik hem een zwarte noem dan discrimineer ik meteen. Netzoals waarom ik niet tegen een donker iemand neger mag zeggen, maar ze het onderling wel tegen elkaar mogen zeggen.
De definitie van waar en niet waar is erg moeilijk. Alleen wat je kan bewijzen door feiten is waar. De rest zit allemaal in een grijs gebeid. Dit kan je toetsen, maar uit een toets komt nooit een 100% antwoord. De kans kan dan groot of klein zijn dat iets waar is, maar zeker weten doe je het nooit.
Ik las een aantal pagina's terug dat iemand in Denemarken daar het land is uitgezet, omdat hij dronken achter het stuur zat en een ongeluk heeft veroorzaakt. Ik kan met niet herinneren dat hier een internationale rel over is geweest, dus zo ernstig zal het ook wel niet zijn om iemand het land uit te zetten.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 20:41

Daarom zou het ook niet verkeerd zijn als Wilders in een volgende kabinetsperiode regeringsverantwoordelijkheid krijgt. Dan zal hij zelf moeten gaan regeren, keuzes maken en kan hij niet meer met simpele oneliners anderen de schuld geven.

Mireille er is weinig overeenkomst tussen een land regeren en een dressuurwedstrijd. Bij het regeren gaat het erom dat je een balans vindt tussen je hoeveelheid belastinginkomsten en een verdeling daarvan over de sectoren die het nodig hebben. Dat doet Nederland veel beter dan bijna alle landen. En natuurlijk mag Wilders zeggen dat hij én de belastingen kan verlagen en tegelijkertijd alle sectoren verbeteren (waarbij het meestal om meer geld voor meer mogelijkheden gaat) Maar je hebt echt geen hogere wiskundekennis nodig om te verzinnen dat dit niet gaat.

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 20:48

fransje23 schreef:
Mireille1970 schreef:

Iemand die de nederlandse nationaliteit, ongeacht zijn afkomst, heeft kan je niet zo maar zijn eigen land uitzetten :)

Belastingverlaging klinkt ook heel mooi, maar veel geld nodig hebt voor een heleboel zaken wordt het dan wel wat krap.

Overigens denk ik dat niemand in dit topic zal ontkennen dat er veel dingen mis gaan en dat sommige zaken wat steviger aangepakt mogen worden. Echter ik vraag mij af of de oplossingen die Wilders aandraagt daadwerkelijk gaan helpen.

Dat eerste: we kunnen wel beginnen met de illegalen. (let op: adresgegevens gewoon bekend bij de gemeenten, maar wel illegaal)
Dan kan je weigeren om als land in te stemmen met een dubbele nationaliteit zonder keuze (we tolereren nu wel dat Marokko niet wil buigen, waarom moeten wij dan toegeven? Ergens in het midden uitkomen is niet verkeerd toch?)
En voorlopig een stop van toelating tot je verwerkt hebt wat hier al jaren wacht door achterstand.

En die belasting hoeft niet verlaagt te worden, het is OF verlagen en dan die kosten in buitenlanden en aan onzinnige dingen afschaffen OF hetzelfde houden en dan dus in NL in onderwijs en zorg stoppen EN als er dan wat over is aan het einde van het jaar halveren en de kasschuld inlossen en de rest weer verdelen onder de belastingbetalers.

En ook ik weet niet of Wilders of wie dan ook dit tij kan keren, maar het gaat van ons af. En inderdaad, velen zien dat het niet goed gaat. Wat is er dan mis aan een nieuwe wind. Een tegenpool die roept, die erkent dat het mis gaat, die ook een zere plek durft te raken, naast alle gevestigde orde die met de zachte helende werken zoveel stinkende wonden hebben gemaakt.
(naast hetgeen ze uiteraard ook wel goed hebben gedaan)

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 20:50

Karl66 schreef:
Daarom zou het ook niet verkeerd zijn als Wilders in een volgende kabinetsperiode regeringsverantwoordelijkheid krijgt. Dan zal hij zelf moeten gaan regeren, keuzes maken en kan hij niet meer met simpele oneliners anderen de schuld geven.

Mireille er is weinig overeenkomst tussen een land regeren en een dressuurwedstrijd. Bij het regeren gaat het erom dat je een balans vindt tussen je hoeveelheid belastinginkomsten en een verdeling daarvan over de sectoren die het nodig hebben. Dat doet Nederland veel beter dan bijna alle landen. En natuurlijk mag Wilders zeggen dat hij én de belastingen kan verlagen en tegelijkertijd alle sectoren verbeteren (waarbij het meestal om meer geld voor meer mogelijkheden gaat) Maar je hebt echt geen hogere wiskundekennis nodig om te verzinnen dat dit niet gaat.

Dat laatste:

Er is zoooooooooooooooooooveel geld. Echt zoveel geld!!!!!!!!!!!!! En schrikbarend wat er nog op planken ligt echt waar...
Geloof me. Als iemand durft te schoppen en het geld op tafel laat leggen om te verdelen heb je geen school meer zonder personeel en geen zorginstelling zonder ruimte. Oh ja, de politie kan ook nog wel wat extra blauw op straat gebruiken. Kom maar, geld zat.

Echt...been there done that... er wordt een geld over de balk gesmeten en achter de hand gehouden voor het geval dat.................... |(
(we worden dus bewust voorgelogen geloof me...)

Mireille1970

Re: Schaduwverkiezingen bokt, wat stem jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 20:53

Ik ga trouwens voetbal kijken en heb een open lijn met Outdoor Gelderland alwaar de eerste in de ring zat voor de GP Kur.
Vanavond gaan er tranen vloeien van emotie.
Jammer dat ik moest werken...

Fijne avond lieve mensen :-)

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 20:54

fransje23 schreef:
Mireille1970 schreef:

Wel als hij een vreemdeling is of een dubbel paspoort heeft. Ik zie nergens dat de PVV mensen eruit wil gooien die alleen de Nederlandse nationaliteit heeft. Dit staat op de site van de PVV:
Denaturalisatie en uitzetting recidiverende (Marokkaanse) straatterroristen met dubbele nationaliteit.
Sluiten radicale moskeeën, uitzetten radicale imams.

Ik ben het ook niet met alles eens met wat de PVV wil, maar bijna niemand is het volledig eens met een partij.