Steve stifler, ja die was leuk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lovely schreef:Het had Dozen als dozijn moeten zijn hoor en niet de Nederlandse vertaling van boxen. Echt SBS6-niveau dat blijkt maar weer.
buster4ever schreef:ik zou zeggen peter super slecht gedaan jonge..
je hebt em nog steeds niet achter de tralies want ook hiermee schiet je niks op..
dingetje schreef:Niet bewezen?
Een bekentenis lijkt mij anders voldoende bewijs.. Jammer dat dat voor de politie niet geldt...
manzano schreef:De voice-over had met wel meer dingen moeite........ (aangezien je het meeste zo kon meelezen).
Lovely schreef:dingetje schreef:Niet bewezen?
Een bekentenis lijkt mij anders voldoende bewijs.. Jammer dat dat voor de politie niet geldt...
Als het echt een bewijs was, zou het door de politie ook geaccepteerd worden. Maar het is geen bewijs om redenen die Lies al aangeeft. Wetenschappers vinden dat ook.
dingetje schreef:Vind jij...
Wetenschappers denken er anders over.
dingetje schreef:Dat is niet precies wat ik bedoelde en misschien heb ik het een beetje verkeerd geformuleerd.
Wetenschappers hebben gisteravond hun mening gegeven over het waarheidsgehalte van zijn "bekentenissen". Voor mij is dat voldoende bewijs dat hij weldegelijk een heel slecht geweten heeft en dat geldt voor heel veel Nederlanders. Hij mag dan niet in de bak zitten maar hij is wel veroordeeld.
Zo beter geformuleerd???