Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
enzino schreef:Als jij een betere poll hebt dan zie ik die graag.
En is het aannemelijk dat Trump het vuur zou openen op de FBI als ze met een huiszoekingsbevel langs zouden komen?
enzino schreef:Omdat het onderbouwing zou kunnen zijn waarom de FBI niet politiek is en dat Trump dus terecht op deze manier werd aangepakt. En door die poll te laten zien zou je mooi mijn poll ontkrachten.
IMANDRA schreef:Want je roeptoetert heel veel maar weinig substantieels.
pmarena schreef:...
pmarena schreef:Trump komt gewoon een keer aan de beurt, linksom of rechtsom zijn er wat netten (tergend langzaam....) rond hem heen aan het sluiten maar uiteindelijk doet Karma hopelijk haar werk
Citaat:But polling from YouGov conducted on Aug. 9 found that 62 percent of Americans thought it was either “a very big problem” (45 percent) or “somewhat of a problem” (17 percent) that Trump allegedly held onto classified documents after leaving office.
bigone schreef:Hij heeft een lijst met namen van fbi agenten die de huiszoeking deden openbaar gemaakt door Breitbart de lijst toe te spelen. Deze mensen krijgen nu nogal wat over zich heen. Hij is nog net zo gevaarlijk bezig als tijdens 6 januari.
Ik zag deze week een documentaire waarin ze allerlei mensen aan het woord lieten die met hem hebben samengewerkt of op de militaire academie hebben gezeten of uit het sociale leven. Één persoon zei dat hij , voor hij vastgoed ontwikkelaar werd hij een filmstudio op wilde richten, hij was een groot fan van Clint Eastwood. Die knijpende oogjes en priemende vinger heeft hij zich helemaal eigen gemaakt .
Docu was van voordat hij president werd.
pmarena schreef:Ik las vanmorgen dat Trumpje via SM de adressen van diverse FBI medewerkers openbaar heeft gemaakt.Niemand heeft het over uiterlijk?
Nouw....ik denk niet dat Trump geleidelijk meer aanhangers krijgt.
Anders was hij wel herkozen. Maarja dan moet je wel geloven dat de verkiezingen eerlijk verlopen zijn
En er zullen ongetwijfeld mensen zijn waarbij de schellen wel van de ogen zijn gevallen na Jan 6th en de hearings. Er zijn binnen cult-achtige situaties zoals dit altijd wel mensen die toch nog een soort van bereikbaar zijn en een grens hebben tot hoe ver ze mee willen gaan.
Of CNN positieve dingen over Trump heeft geschreven durf ik niet te zeggen.
Heeft Fox wel eens iets positiefs over Biden gezegd?
Zullen we trouwens allemaal even opletten wat er nu gebeurt met het ophitsen van Trump aanhangers in de media, door Trump en zijn handlangers tegen de FBI? Hoe er nu weer voorgelogen, boze mensen met wapens staan te dreigen bij het FBI kantoor in Phoenix? Dankzij soortgelijke ophitsende retoriek als "stop the steal"?
Dit voelt als een deja-vu met hoe het ging richting Jan 6th dat mensen voorgelogen werden en boos gemaakt werden en opgejut werden om met wapens op pad te gaan om "de slechteriken" wel even mores te leren.
Ik ben benieuwd hoeveel gewapende Maga-gekken nu weer op pad gaan om de FBI aan te pakken
[edit] Oh blijkbaar 2 dagen geleden al iemand die genoeg gevoerd was door Trumpworld om dit te gaan doen...![]()
[ Video ]
Ailill schreef:pmarena schreef:Ik las vanmorgen dat Trumpje via SM de adressen van diverse FBI medewerkers openbaar heeft gemaakt.Niemand heeft het over uiterlijk?
Nouw....ik denk niet dat Trump geleidelijk meer aanhangers krijgt.
Anders was hij wel herkozen. Maarja dan moet je wel geloven dat de verkiezingen eerlijk verlopen zijn
En er zullen ongetwijfeld mensen zijn waarbij de schellen wel van de ogen zijn gevallen na Jan 6th en de hearings. Er zijn binnen cult-achtige situaties zoals dit altijd wel mensen die toch nog een soort van bereikbaar zijn en een grens hebben tot hoe ver ze mee willen gaan.
Of CNN positieve dingen over Trump heeft geschreven durf ik niet te zeggen.
Heeft Fox wel eens iets positiefs over Biden gezegd?
Zullen we trouwens allemaal even opletten wat er nu gebeurt met het ophitsen van Trump aanhangers in de media, door Trump en zijn handlangers tegen de FBI? Hoe er nu weer voorgelogen, boze mensen met wapens staan te dreigen bij het FBI kantoor in Phoenix? Dankzij soortgelijke ophitsende retoriek als "stop the steal"?
Dit voelt als een deja-vu met hoe het ging richting Jan 6th dat mensen voorgelogen werden en boos gemaakt werden en opgejut werden om met wapens op pad te gaan om "de slechteriken" wel even mores te leren.
Ik ben benieuwd hoeveel gewapende Maga-gekken nu weer op pad gaan om de FBI aan te pakken
[edit] Oh blijkbaar 2 dagen geleden al iemand die genoeg gevoerd was door Trumpworld om dit te gaan doen...![]()
[ Video ]
Te triest voor woorden.
ruitje schreef:bigone schreef:Hij heeft een lijst met namen van fbi agenten die de huiszoeking deden openbaar gemaakt door Breitbart de lijst toe te spelen. Deze mensen krijgen nu nogal wat over zich heen. Hij is nog net zo gevaarlijk bezig als tijdens 6 januari.
Ik zag deze week een documentaire waarin ze allerlei mensen aan het woord lieten die met hem hebben samengewerkt of op de militaire academie hebben gezeten of uit het sociale leven. Één persoon zei dat hij , voor hij vastgoed ontwikkelaar werd hij een filmstudio op wilde richten, hij was een groot fan van Clint Eastwood. Die knijpende oogjes en priemende vinger heeft hij zich helemaal eigen gemaakt .
Docu was van voordat hij president werd.
Ik lees mee omdat ik het boeiend vind om op de hoogte te blijven.
Maar even: zijn die namen van agenten openbaar/gaan die naar degene van wie het huis is? Of hoe komt hij aan die lijst?
Ik zou mij als agent toch nog even 3 x achter mijn oren krabben voordat ik nog een keer een inval deed zeg, wat heftig