Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
hakkipilke87 schreef:fransje23 schreef:Netanyahu pleegt genocide. Er is niets wat dat goed kan praten!
dan zou israel nooit wat terug kunnen doen want zij gebruiken burgers als schild
hakkipilke87 schreef:fransje23 schreef:Netanyahu pleegt genocide. Er is niets wat dat goed kan praten!
dan zou israel nooit wat terug kunnen doen want zij gebruiken burgers als schild
hakkipilke87 schreef:@chou : ja zeker , ik ben zowiezo voor de doodstraf op ernstige feiten
Petpa schreef:hakkipilke87 schreef:@chou : ja zeker , ik ben zowiezo voor de doodstraf op ernstige feiten
"Daarnaast moet de wet in de militaire rechtbanken op de Westelijke Jordaanoever verplicht toegepast worden, zonder dat een rechter mag bekijken of het wel een gepaste straf is. En de straf moet binnen 90 dagen uitgevoerd worden, zonder de optie van een hoger beroep."
Jij keurt dit serieus goed??????
hakkipilke87 schreef:israëlische mensen zijn nette humane mensen dus ik vertrouw wel op hun werkwijze
Electra63 schreef:Kunnen we Hakkipilki niet negeren?
Zijn enige doel is onrust zaaien.
Hij springt van de hak op de tak.
Gaat nergens op in.
Discussie heeft geen enkel nut.
Hij stookt alleen maar en zaait onrust. Beetje zoals zijn politieke voorbeelden.
Lijkt op zo'n trol die je vooral op FB voorbij zie komen.
Of hij is een SA van Dopino van een tijdje terug.
Shadow0 schreef:Meestal noemen we dat sadisme toch, als je plezier beleeft aan andermans pijn of frustratie? Trollen is wellicht een iets lauwere variant daarvan.
Het klinkt overigens erg karig als je daar je vermaak in moet vinden.

hakkipilke87 schreef:mysa schreef:@Hakkipilke: kun je ook verklaren waarom Trump zo selectief ingrijpt? Er zijn zo veel brandhaarden met groot menselijk leed, waarom juist ingrijpen bij Iran?
Je zegt omdat Hamas de oorlog is begonnen? Maar bij iedere oorlog is er eentje die begint?
1 iran is bezig met het ontwikkelen van een kernwapen
2 trump verdedigt een bondgenoot ( Israel )
3 trump helpt het iraanse volk om dit regime te vernietigingen ( ook uit eigen belang natuurlijk )
hakkipilke87 schreef:mijn mening is dat de aanval op 7 oktober en de vergelding terecht is wat Israel doet
Raineri schreef:Er is overigens geen bewijs dat Iran een kernwapen aan het ontwikkelen was.
Bij Irak zei de VS ook dat ze een "weapon of mass destruction" aan het ontwikkelen waren. Bleek een leugen. Dit is wederom een nutteloze oorlog.
Als men zo graag wat aan kernwapens wilt doen is het ten eerste handig om niet zelf uit een verdrag te stappen wat je met Iran hebt opgesteld. En ten tweede, India en Pakistan zijn meer dreigend momenteel en hebben aantoonbaar kernwapens.
mysa schreef:Ik denk ook wel dat ze daarmee bezig waren, er werd ook verrijkt uranium gevonden op plekken waar Iran het nooit over gehad heeft.
Maar wat mij betreft is dat alsnog geen reden om het land kapot te bombarderen.
Citaat:Er zijn zoveel landen met kernwapens, weten we zeker dat China, Noord-Korea, Rusland etc. ze nooit zullen inzetten?
_San87_ schreef:Raineri schreef:Er is overigens geen bewijs dat Iran een kernwapen aan het ontwikkelen was.
Bij Irak zei de VS ook dat ze een "weapon of mass destruction" aan het ontwikkelen waren. Bleek een leugen. Dit is wederom een nutteloze oorlog.
Als men zo graag wat aan kernwapens wilt doen is het ten eerste handig om niet zelf uit een verdrag te stappen wat je met Iran hebt opgesteld. En ten tweede, India en Pakistan zijn meer dreigend momenteel en hebben aantoonbaar kernwapens.
Er is geen enkele reden uranium tot 83,7% te verrijken. Tenzij je een kernwapen wil maken.