Algemeen politiek discussie topic nummer 4

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:28

Die mensen die tegen hun eigen belangen stemmen, die kunnen het vaak ook niet uitleggen. Dat vind ik zelf nogal frustrerend.

En ik vind het het ook gewoon lastig dat mensen kiezen voor 'slechterikken'. Terwijl alle seinen op rood staan, als je je een beetje in leven en werken van zo iemand verdiept.

hakkipilke87

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:29

IMANDRA schreef:
hakkipilke87 schreef:
moet je nagaan hoe Trump wordt beledigt in dit topic , of alle andere in jullie ogen extreem rechts figuren. dan mag ik geen volgevreten timmermans zeggen ? en zeg je nou hard werkende mensen ?? haha

Over het algemeen worden er feiten gebruikt om Trump negatief neer te zetten. Of met feiten onderbouwde beledigingen. Op een opmerking hier en daar na dan. Maar jij steekt je kop liever in het zand dan erkennen dat Trump niet zo’n goede man en president is als jij claimt dat hij is. Nee, je negeert die feiten liever en gooit er vervolgens dit soort onzin in het topic.

“Volgevreten” Timmermans, wat, omdat hij wat overgewicht had en dat nu kwijt is? Wat boeit het jou nu hoe hij eruit ziet.

Jette heeft nipt gewonnen zeg je, maar feit blijft dat het de grootste partij is geworden. Nipt of niet maakt niet uit — en de versplintering op rechts hebben ze toch echt aan zichzelf te danken.

Daarnaast is GroenLinks geen radicaal links en ProNL sinds de fusie toch nog steeds een partij van betekenis. 20 zetels is niet niks en het minderheidskabinet kan hun dus niet zo makkelijk negeren als het gaat om plannen maken die een meerderheid nodig hebben.

Dus de fusie is een wanhoop? Zo zou ik het zelf niet karakteriseren.

Dus hou het een beetje op de bal zou ik zeggen, in plaats van op de man. Dat komt de interactie en discussie in dit topic ten goede.

haha '' met feiten onderbouwde beledigingen'' die ga ik onthouden :')

BigOne

Re: Algemeen politiek discussie topic nummer 4

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:20

hakkipilke87

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:31

ik kijk geen CNN dat is propaganda , alleen foxnews volg ik

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 59 min geleden

hakkipilke87 schreef:
wat naar voor je marlinde dat je geen andere mening kunt handelen, gelukkig ben je hier op bokt met veel gelijkgestemde ;)

Jij komt af en toe binnenvallen om te rellen.
Persoonlijk vind ik dat een beetje sneu voor een volwassen vent.

Je bent duidelijk in de fuik van FvD terecht gekomen, dat verklaart wel een groot deel van jouw berichten. :+

hakkipilke87

Link naar dit bericht Geplaatst: 48 min geleden

Electra63 schreef:
hakkipilke87 schreef:
wat naar voor je marlinde dat je geen andere mening kunt handelen, gelukkig ben je hier op bokt met veel gelijkgestemde ;)

Jij komt af en toe binnenvallen om te rellen.
Persoonlijk vind ik dat een beetje sneu voor een volwassen vent.

Je bent duidelijk in de fuik van FvD terecht gekomen, dat verklaart wel een groot deel van jouw berichten. :+

nee hoor , mijn mening staat haaks op die van jullie waardoor je dat zo ervaart denk ik. en sommige kunnen dat niet handelen.. dat vindt ik sneu

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 32 min geleden

Je hebt je mening niet één keer kunnen onderbouwen met feiten.
Het is gewoon populistich gelul napraten.

Voorlopig zitten wij in een financiële/energiecrisis omdat Netanyahu en Trump oorlog voeren.

hakkipilke87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22 min geleden

het heeft niet met feiten te maken maar met meningen.

hamas is de oorlog begonnen op 7 oktober , oorlog in iran is nootzakelijk , het afslachten van haar eigen volk was de druppel dat trump in moest grijpen .. maar daar hoor ik niemand over