Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
IMANDRA schreef:hakkipilke87 schreef:moet je nagaan hoe Trump wordt beledigt in dit topic , of alle andere in jullie ogen extreem rechts figuren. dan mag ik geen volgevreten timmermans zeggen ? en zeg je nou hard werkende mensen ?? haha
Over het algemeen worden er feiten gebruikt om Trump negatief neer te zetten. Of met feiten onderbouwde beledigingen. Op een opmerking hier en daar na dan. Maar jij steekt je kop liever in het zand dan erkennen dat Trump niet zo’n goede man en president is als jij claimt dat hij is. Nee, je negeert die feiten liever en gooit er vervolgens dit soort onzin in het topic.
“Volgevreten” Timmermans, wat, omdat hij wat overgewicht had en dat nu kwijt is? Wat boeit het jou nu hoe hij eruit ziet.
Jette heeft nipt gewonnen zeg je, maar feit blijft dat het de grootste partij is geworden. Nipt of niet maakt niet uit — en de versplintering op rechts hebben ze toch echt aan zichzelf te danken.
Daarnaast is GroenLinks geen radicaal links en ProNL sinds de fusie toch nog steeds een partij van betekenis. 20 zetels is niet niks en het minderheidskabinet kan hun dus niet zo makkelijk negeren als het gaat om plannen maken die een meerderheid nodig hebben.
Dus de fusie is een wanhoop? Zo zou ik het zelf niet karakteriseren.
Dus hou het een beetje op de bal zou ik zeggen, in plaats van op de man. Dat komt de interactie en discussie in dit topic ten goede.
hakkipilke87 schreef:wat naar voor je marlinde dat je geen andere mening kunt handelen, gelukkig ben je hier op bokt met veel gelijkgestemde
Electra63 schreef:hakkipilke87 schreef:wat naar voor je marlinde dat je geen andere mening kunt handelen, gelukkig ben je hier op bokt met veel gelijkgestemde
Jij komt af en toe binnenvallen om te rellen.
Persoonlijk vind ik dat een beetje sneu voor een volwassen vent.
Je bent duidelijk in de fuik van FvD terecht gekomen, dat verklaart wel een groot deel van jouw berichten.