pien_2010 schreef:Het is wel een heus signaal en het wordt tijd. Want behalve Zuid Afrika die aangifte heeft gedaan bij het internationale Gerechtshof in Den Haag, steekt verder iedereen zijn kop in het zand. Een grote schande in mijn ogen. En ja Hamas is ook krapuul en daar worden de Palestijnen en Israëliers ook niet beter van. Maar van Netanyahu worden beiden volkeren ook niet beter en maakt de agressie alleen maar erger over en weer.
De mensen die het meest protesteren zijn rond de 20 en die zijn machteloos om aangifte te doen. Ik ben blij dat Zuid-Afrika het heeft gedaan en ik vind dat zowel Biden als Netanyahu moeten worden aangeklaagd als oorlogsmisdadigers en wegens misdaden tegen de menselijkheid.
Raineri schreef:Avalanche schreef:Ik verbaas me nergens meer over met die figuren. Ik moest wel even lachen om: you and your families will be banned from the United States.
Alsof iemand daar nu heen wil in de eerste plaats

Ja denk dat ze echt in foetushouding op de grond liggen!
Zegt ook veel over Amerika en hoe effectief het systeem is tegen corruptie als 12 senatoren dit statement zo kunnen maken
Denk dat veel mensen niet begrijpen hoe “eng” Israël is. En Israël heeft veel landen in een houdgreep, zoals Amerika. Al jaren wordt alles in de doofpot gedaan over de acties en het buitensporige geweld dat gebruikt wordt. Dit gaat nog veel invloed hebben op de Nederlandse politieke situatie vrees ik.
Ja echt
ze zijn vast doodsbang
En mee eens wat betreft Israel. Ik denk dat Amerika ook heel graag de contacten met Israel goed wil houden, dankzij Israel hebben ze voet aan de grond in het Midden-Oosten. Maar ik heb niet zo het idee dat Amerika in een houdgreep zit, Biden steunt Israel maar al te graag.
BigOne schreef:Kijk alleen maar naar het gedoe bij het songfestival, niet specifiek alleen Joost , inmiddels hebben meerdere landen gezegd vervelend benaderd te zijn door mensen uit de Israëlische delegatie. En maar wentelen in de slachtofferrol, bah.
Dit!!!