Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 17:08

Trump ziet er inderdaad wel weer een stuk beter uit. Gezonder kleurtje, wat gewicht kwijt en een tijdje geleden een hole-in-one op de golfbaan.

Biden is ook snel aan het verouderen en hij weet niet eens dat hij president is.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 17:39

enzino schreef:
Trump ziet er inderdaad wel weer een stuk beter uit. Gezonder kleurtje, wat gewicht kwijt en een tijdje geleden een hole-in-one op de golfbaan.

Biden is ook snel aan het verouderen en hij weet niet eens dat hij president is.

Zo een hole in one nou :') :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 17:42

Biden weet niet eens dat hij president is? Wat is dat nou weer voor totaal onzinnige uitspraak :')

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 17:53

Dinopino schreef:
Het is de vraag of hij überhaupt nog president wil worden. Waarom zou je jezelf die stress willen aandoen.
Je kunt er van vinden wat je wilt, maar tijdens zijn ambtsperiode was er niet opeens een verhoogde dreiging met een kernoorlog of een oorlog tegen Rusland en nu weer China treiteren.

Volgens mij heb je een stuk van de film gemist, noord Korea 2017, de wereld is nogal aardig dicht bij een nucleair incident geweest toen. En toen was hij toch echt president.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 17:58

Berdien schreef:
Biden weet niet eens dat hij president is? Wat is dat nou weer voor totaal onzinnige uitspraak :')
Ik vind het veel grappiger dat Trumpje geen president meer is, maar het zelf nog wel denkt, haha.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 19:01

pmarena schreef:
Het lag toch al in de lijn der verwachting dat Trump wel interesse zou hebben in het verkeerd gebruiken van gevoelige informatie. Als hij ergens een slaatje uit kan slaan dan zal hij dat niet nalaten.

enzino schreef:
Hij had dus gevoelige informatie, gebruikte het verkeerd en probeerde er een slaatje uit te slaan?

Ik hoop voor de USA dat dat hem nog niet gelukt is. Maar dat hij daar interesse in had / heeft: zeker weten :j Past perfect bij hem.
Welke andere reden zou hij kunnen hebben om zeer gevoelige documenten mee te nemen? Dommigheid :?

De FBI komt dat spul niet voor niets terughalen, het hoort niet weggehaald te worden uit de bescherming van de regeringsgebouwen vandaan.

En ik hoop dat het net zich steeds verder sluit rond die galbak, dat hij eindelijk eens niet er tussenuit weet te glibberen.

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-22 19:16

Raar he dat hij zoveel aanhangers heeft. Iets doet ie toch wel goed.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 19:20

Ja: zeggen wat mensen willen horen. Mensen boos maken op anderen, door leugens rond te strooien. Hij weet dat bepaalde mensen daar gevoelig voor zijn en niet de moeite nemen om te checken of hij wel de waarheid spreekt, maar gewoon klakkeloos aannemen wat hij zegt. Hoe gek hij het ook maakt: ze gaan er helemaal in mee.

Het is een bedrieger die al zijn hele leven bedriegt en goed is in dat spelletje :j

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 20:54

Berdien schreef:

Da’s een schreeuw om aandacht haha.

martichr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 21:26

Dinopino schreef:
Raar he dat hij zoveel aanhangers heeft. Iets doet ie toch wel goed.

Hitler had ook veel aanhangers, vliegen komen ook op stront af niet alleen op suiker.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 21:29

Zie hier in nl en in Fr vooral laagopgeleide Trump-aanhangers.

En over de veiligheid in de wereld: het was Trump die het INF-verdrag opzegde..

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 21:36

Zebrastreep schreef:
enzino schreef:

Zo een hole in one nou :') :')

Door zijn 1e vrouw op 1 van golfbanen te begraven met de intentie om er een belastingvoordeel uit te halen. Dat is voor The Donald een hole in one.

Hij zoekt nog vrijwilligers voor holes in one voor zijn andere golfbanen….dus als je in een uithoek van een obscure golfbaan begraven wil worden roep maar effe naar The Donald.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 22:39

Trump is aantrekkelijk voor laag opgeleiden die ontevreden zijn. Net als Wilders en Beadet...zelf denken ze daar uiteraard anders over

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 01:59

Don de Con kijkt op tegen dictator-types, wil er zelf ook 1 zijn, dus die krijgt er wat dat betreft minder snel ruzie mee.

Ik ben benieuwd of we er nog achter gaan komen wat voor documenten hij precies had en wat hij er eventueel mee heeft gedaan / proberen te doen. Ik kijk uit naar de dag dat hij onder ede moet gaan praten in een rechtszaal voor 1 of meerdere van zijn streken, met camera's erbij zodat iedereen kan zien wat een wezel het is.

Maar of die dag gaat komen, dat hij voor 1 keer in zijn leven eens de waarheid moet gaan vertellen.... als er een manier is om daar onderuit te komen dan zal hij hem aanpakken. Denk dat hij nog heel vaak "the Fifth" zal gaan zeggen de komende jaren :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 02:15

Ik zie in Amerika juist veel zwakkeren die achter Biden staan. Mensen die bang zijn in de maatschappij en niet voor zichzelf kunnen zorgen. De Trump aanhangers zitten veel minder in de grote steden en leven een leven waar ze minder afhankelijk zijn van de warme schoot van moedertje overheid.

Biden is een typische maffiosi. Overal heeft hij handeltjes lopen via zijn zoon en hij doet graag mee als hij zijn 10% maar krijgt. De "big guy" moet er wel aan verdienen natuurlijk. Gelukkig voor hem heeft hij de media die hem het hand boven het hoofd wil houden, dus toen het schandaal uit kwam sprongen ze snel op om hem af te schermen. En nu zit hij er en gaat het land naar de knoppen. Het is ze momenteel zo heet onder de voeten dat ze zelfs de definitie van "recessie" hebben proberen aan te passen.

Biden zal nooit "the Fifth" hoeven te claimen, hij weet niet eens waar hij is op een normale dag, laat staan dat hij zich kan herinneren wat er gisteren gebeurde.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 08:52

enzino schreef:
Ik zie in Amerika juist veel zwakkeren die achter Biden staan. Mensen die bang zijn in de maatschappij en niet voor zichzelf kunnen zorgen. De Trump aanhangers zitten veel minder in de grote steden en leven een leven waar ze minder afhankelijk zijn van de warme schoot van moedertje overheid.

Biden is een typische maffiosi. Overal heeft hij handeltjes lopen via zijn zoon en hij doet graag mee als hij zijn 10% maar krijgt. De "big guy" moet er wel aan verdienen natuurlijk. Gelukkig voor hem heeft hij de media die hem het hand boven het hoofd wil houden, dus toen het schandaal uit kwam sprongen ze snel op om hem af te schermen. En nu zit hij er en gaat het land naar de knoppen. Het is ze momenteel zo heet onder de voeten dat ze zelfs de definitie van "recessie" hebben proberen aan te passen.

Biden zal nooit "the Fifth" hoeven te claimen, hij weet niet eens waar hij is op een normale dag, laat staan dat hij zich kan herinneren wat er gisteren gebeurde.

Mooie Republikeinse propaganda dit :j.
Heb je ook maar énige betrouwbare bron van wat je zegt?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 08:59

Het lijkt erop dat Enzino het schild heeft laten vallen en toch iets teveel naar Fox nieuws heeft gekeken. Of hij doet het expres om reacties te zien.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 09:17

mysa schreef:
@Enzino: ik snap het niet:
Ik heb sterk indruk dat mensen die Pro-Trump zijn:

A. Niet erg ontwikkeld zijn.

Of

B. Een dubbele agenda hebben.

Ik ben er vrij zeker van dat jij niet het prototype A bent.
Maar bij B kan ik ook zo niets bedenken.

Kun je C voor me invullen?

Ik ben niet Enzino en ik loop een beetje achter. Ik ga een poging doen.
Mijn indruk is dat:
- C de zgn. Angry White Men zijn. En dat is niet perse A en ook niet B. Maar kan ook de buurman zijn die een promotie niet heeft gekregen en een vrouw wel en zich gepasseerd voelt.
- D de aardsconservatieven (gelovigen) zijn die gruwelen van LHBTI en het toekennen van rechten als homohuwelijk.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 09:35

Enzino komt inderdaad behoorlijk over als een 'angry white man', maar dat zal dan wel een houding zijn om een reactie uit te lokken..

martichr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 09:52

enzino schreef:

De hand boven het hoofd houden… verder knap staaltje omkering..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 10:10

Swah schreef:
Enzino komt inderdaad behoorlijk over als een 'angry white man', maar dat zal dan wel een houding zijn om een reactie uit te lokken..

Is dat dan ook waarom zoveel vrouwen hier de Karen "spelen"?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 10:13

mysa schreef:
@Enzino: ik snap het niet:
Ik heb sterk indruk dat mensen die Pro-Trump zijn:

A. Niet erg ontwikkeld zijn.

Of

B. Een dubbele agenda hebben.

Ik ben er vrij zeker van dat jij niet het prototype A bent.
Maar bij B kan ik ook zo niets bedenken.

Kun je C voor me invullen?

C: mensen die wel erg ontwikkeld zijn
D: mensen die hun agenda verloren zijn

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 10:14

On topic dan maar weer?!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 10:20

Ja poeh, die Biden die niet weet dat hij president is..
Afbeelding

Gelukkig weten de Republikeinen precies hoe het zit :j
Afbeelding

Prima om hier een tegengeluid te laten horen ending, maar je kletst nu wel echt uit je nek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 10:23

Kan je uitleggen hoe Biden zijn geestelijke toestand iets te maken heeft met de screenprints die je laat zien?