@Benzz, enorm respectloos jouw post. Heb het meerdere pagina's geprobeerd maar soms moet he besluiten dat je het gewoon nooit eens gaat worden. Je gaat op de Foei en ga niet meer op je reageren.
@Iddin, ik lees eigenlijk niet ' we gaan KDW nooit halen dus we kunnen net zo goed niets doen'
Ik lees: ' We gaan KDW nooit halen, dus is dit wel de juiste manier of gaan we nu een hele sector overhoop halen voor iets wat onmogelijk is? '
De KDW, is als ik het goed begrijp, een manier van de doelen halen die we onszelf hebben opgelegd. Er zijn dus ook andere manieren.
Dus om in jouw metaforen te blijven:
Zullen we lolly's naar Afrika blijven sturen om de hongersnood op te lossen, terwijl we nu al weten dat we het daar niet mee oplossen en er misschien betere manieren zijn?
En, buiten dat ik het met je eens ben dat er iets moet vetanderen: Het is nogal wat, wat je zegt... je geeft aan: ookal klopt de KDW niet, toch moeten mensen hun bedrijf stoppen.
Dat raakt mensen he. Weg moeten voor iets waarvan niet zeker is of het klopt

@Shadow, ik weet niet wie 'ze' is en welk plan ze willen. Als ik kijk naar wat ik lees wil men best inkrimpen, innoveren en stoppen. Maar tegelijkertijd zou er ook gekeken moeten worden naar het anders indelen van Natura 2000 gebieden, andere meetmethodes en andere sectoren. Het hoeft niet zwart wit, kan beiden toch ?