Boeing 777 neergestort in de Oekraïne

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 12:19

Ik zie geen stemmingsmakerij. Zelfs niet met de beste wil van de wereld. Ze hebben alleen wel een andere invalshoek. De een spreekt over een invitatie en de ander over verzoekt om samenwerking. En zelfs beiden kunnen juist zijn (en zelfs ook onjuist). Nos leest alleen prettiger weg qua zinnen en vind ik netter opgesteld. :)

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 12:24

Ik weet niet of deze link al eerder is geplaats, zo wel excuus.

Foto's van de crashsite door Jeroen Akkermans, duidelijke BUK raket inslagschade te zien.
https://www.flickr.com/photos/jeroenakk ... 790319631/
https://www.flickr.com/photos/jeroenakk ... 416293108/
https://www.flickr.com/photos/jeroenakk ... 853477595/
https://www.flickr.com/photos/jeroenakk ... 471359080/
https://www.flickr.com/photos/jeroenakk ... 908125941/
https://www.flickr.com/photos/jeroenakk ... 049192975/
(Geen lijken of dergelijke)

BootsScoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 12:29

Cyella schreef:
Blue_Eyes schreef:
Over oud nieuws gesproken, Laika... :')

Fanta2, dan moet je die verhalen van Niburu niet lezen, wat een onzin hebben die altijd. Die geloven ook dat de films van Men In Black documentaires zijn...

_O-
Heb hier echt dubbel om gelegen. :')

:') sorry....

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 12:31

Blanket schreef:
Ik weet niet of deze link al eerder is geplaats, zo wel excuus.

Foto's van de crashsite door Jeroen Akkermans, duidelijke BUK raket inslagschade te zien.

Hoe moet ik dit concluderen na het zien van de foto's? :) Ik ben een rakettenleek.

BootsScoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 12:32

Blanket schreef:

jee.... :( ik viel wel een keer in zijn verslagen op tv over de manier hoe hij het nieuws bracht...daar was hij dus ook wrakdelen aan het onderzoeken en de zin " hier zien wij duidelijk de raketinslag :x " was op een manier gebracht dat ik er misselijk van wordt, sensatiebelust zonder enig onderbouwde commentaar maar ja Jan Normaalburger kan je via de media op deze manier veel verkopen helaas en dat helpt mee aan al die theorieen die nu de ronde doen.En ik vraag mij dan af waarop hij dat kan baseren als leek? Ik vind dat nogal risky zulke uitspraken in de media en dat terwijl er experts nog steeds mee bezig zijn. Sorry, ik moest het gewoon even kwijt. Even ventileren. Voor de rest wel heftige fotos. :(
Laatst bijgewerkt door BootsScoot op 31-07-14 12:35, in het totaal 3 keer bewerkt

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 12:32

Winged schreef:
Nu.nl moet je sowieso met een grote korrel zout nemen. NOS is betrouwbaarder .

Die verdedigen alleen de israelische "slachtoffers" de redactie van de Nos is altijd bezig met "zelfmedelijden".. De rest van het wereldnieuws zijn vaak hamerstukken.

Sammie

Re: Boeing 777 neergestort in de Oekraïne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 12:34

Het gaat hier niet over Israel..

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 12:35

Sammie schreef:
Het gaat hier niet over Israel..

Vul dan hun eigen slachtofferrol in. |(

Rutte was zojuist met de maleische president rechtstreeks op CNN..
De Nos dus niet.. die moeten nog knippen. :(:)
Laatst bijgewerkt door ceasario op 31-07-14 12:38, in het totaal 1 keer bewerkt

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 12:36

Blanket schreef:

Maar er zijn er ook die beweren dat de inslagen de dicht op elkaar zitten om een buk raket te kunnen zijn geweest. Ik ben de bron daarvan even kwijt. Zal het even opzoeken.

fanta2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 12:37

tja ik vind het andere allemaal wel de moeite waard om te lezen eerlijk gezegd want heb gewoon overal vraagtekens bij en dat een boel gewoon niet klopt en ik zeker wel interesse heb in die false flag verhalen en dat ze toch punten hebben

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 12:38

Ik zou niet weten waarom. Voor Israel vs. Hamas is een apart topic en dan kan veteranstoday wel met een of andere vage theorie komen dat Israeli vechten in Oekraine.. Maar zoals ik al zei ik wacht dan wel op een nieuwsbericht waarin de kabouters de schuldige blijken te zijn.

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 12:38

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 12:40

Blanket schreef:

Ergens zie ik wel een foto voorbij komen van een dode papagaai.
Ongelooflijk, er is gewoon bijna niks meer van het toestel over. Zo uiteen gespat.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 12:40

fanta2 schreef:
tja ik vind het andere allemaal wel de moeite waard om te lezen eerlijk gezegd want heb gewoon overal vraagtekens bij en dat een boel gewoon niet klopt en ik zeker wel interesse heb in die false flag verhalen en dat ze toch punten hebben

Ken je Dan Brown? Dat is een schrijver die waargebeurde dingen en ' feiten' aan elkaar verbindt met fictieve dingen. Hij geeft het toe en verdient er gewoon zijn geld mee. Sites als niburu pakken een feitje en pakken een andere los mogelijk feitje/ weetje en verbindt dat aan elkaar. Zo kan ik hier ook een goed te volgen banketstaaf -verhaal maken waaruit blijkt dat de mens eigenlijk marsmannetjes zijn. Het enige wat daar dan daadwerkelijk waar en bewezen van is dat er nu niks op Mars leeft en de mens op Aarde.

BootsScoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 12:42

Sammie schreef:
fanta2 schreef:

Ken je Dan Brown? Dat is een schrijver die waargebeurde dingen en ' feiten' aan elkaar verbindt met fictieve dingen. Hij geeft het toe en verdient er gewoon zijn geld mee. Sites als niburu pakken een feitje en pakken een andere los mogelijk feitje/ weetje en verbindt dat aan elkaar. Zo kan ik hier ook een goed te volgen banketstaaf -verhaal maken waaruit blijkt dat de mens eigenlijk marsmannetjes zijn. Het enige wat daar dan daadwerkelijk waar en bewezen van is dat er nu niks op Mars leeft en de mens op Aarde.

amen.

Kamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 12:43

Kabouters bestaan niet ;-) alle andere genoemde opties wel. Behalve de wezens uit man in Black dan. Hahaha.
Ik "geloof" niet zo in de meeste vreemde complot theorieën. Maar ik ben wel bang dat het een stuk ingewikkelder in elkaar zit dan wij vermoeden......

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 12:45

Sientje schreef:
anneliesdj schreef:

Een hond kan prima dat verschil ruiken tussen een mens en een beer of wolf, dat is echt piece of cookie.
Maakt niet uit wat er allemaal omheen en doorheen gebeurd.
Een speurhond kan 1 specifiek persoon opspeuren weken of zelfs maanden nadat die persoon ergens is geweest terwijl in de tussenliggende tijd vele andere mensen daar hebben gelopen. ;)

Sorry, maar je leest niet goed. Ik vraag niet of een hond een beer of een wolf herkent. ;) Denk dat de beren en wolven ter plekke eea al als kluifje hebben meegenomen... Sorry dat ik het zo plastisch omschrijf, kennelijk was m'n eerdere post niet duidelijk genoeg... Maar snap je nu wel wat ik bedoel? Dat ik me afvraag, wat honden dan nog kunnen doen?

Ja dat snap ik, resten zul je dan inderdaad niet vinden, maar een hond kan je wel in de juiste richting wijzen want die pikt ook het spoor op van een 'kluifje' wat is meegenomen.

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 12:58

anneliesdj schreef:
Ja dat snap ik, resten zul je dan inderdaad niet vinden, maar een hond kan je wel in de juiste richting wijzen want die pikt ook het spoor op van een 'kluifje' wat is meegenomen.

Een hond is goed in het oppakken van één spoor. Daar zijn zoveel sporen en de geur hangt daarom overal. Het is voor een hond enorm moeilijk om dus zuiver één zo'n spoor eruit te pakken en die te volgen. Lijkt me dus ook niet zo handig om honden in te zetten in deze situatie... Zo makkelijk is het helaas niet.

Die foto's van die journalist zeggen net niks, waar is dan de inslag te zien? En hoe kan je daaruit concluderen dat het specifiek een BUK raket is geweest? Dat staat er niet dus = onzin. Tot nu toe is nog niks bewezen.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 12:58

Wat ik als leek wel zie is dat de schade van buiten naar binnen gaat. Dan is het een logische aanname dat er iets van buitenaf is gekomen.

Zie net een rouwadvertentie met daarin de kennisgeving voor een bijeenkomst om de slavhtoffers te herdenken, en dan onderaan: ivm privacy geen pers....
Ergens jammer dat dat moet.

Ceacario, waarom begin je élke keer weer over het conflict in de Gazastrook? Ja, ook verschrikkelijk wat daar gebeurt, maar daar gaat het hier niet over...

LadyMadonna

Re: Boeing 777 neergestort in de Oekraïne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 12:59

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 12:59

LadyMadonna schreef:
Ceacario, waarom begin je élke keer weer over het conflict in de Gazastrook? Ja, ook verschrikkelijk wat daar gebeurt, maar daar gaat het hier niet over...

Dan ga je toch hier verder.

http://www.anna-news.info/

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 13:02

Sammie schreef:
Maar zoals ik al zei ik wacht dan wel op een nieuwsbericht waarin de kabouters de schuldige blijken te zijn.

En ik dacht dat het vliegtuig op een UFO was gebotst nadat deze de rebellen van extra wapens had voorzien... :7 :)* O:)

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 13:05

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 13:07

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 13:09

Knakker schreef:
LadyMadonna schreef:

valt me weer alles mee zeg!!

Citaat:
Premier Mark Rutte stelde eerder op donderdag in een persconferentie dat hij er rekening mee houdt dat de rampplek de komende dagen niet bereikbaar is.

De rechterhand weet niet meer wat de linkerhand doet. |(