Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 15:20

Ailill schreef:
Ach, zolang de woordenschat van Biden minstens 5 keer groter is dan die van Trump, vergeef ik hem dat gestotter hier en daar met veel plezier, haha.

Biden's woordenschat is inderdaad vreselijk groot, soms verzint hij de woorden gewoon ter plekke en zie je de aanhangers op CNN naar elkaar kijken wat hij toch in hemelsnaam zou kunnen bedoelen daar.

Ailill

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 15:25

En toch zie je de rest van de media, vrijwel overal ter wereld, nog veel vaker vol verbazing naar elkaar kijken wanneer Trump weer iets geks staat te roeptoeteren, haha.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 15:25

enzino schreef:
IMANDRA schreef:
Wat jammer dat je de manier van spreken schijnbaar belangrijker vindt dan inhoud en integriteit ;)

Alleen heb ik geen uitspraak gedaan over wat ik belangrijker vind, in die post gaf ik slechts aan waarom ik liever naar Trump luister dan naar Biden/Kamala. Dus als we het over integriteit hebben... ;)

Hier idd niet. Maar je posts in het verleden over Trump en Biden zeggen ook al genoeg nietwaar?
Maar voel je vrij mij te verbeteren als ik het fout heb hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 15:27

IMANDRA schreef:
Hier idd niet. Maar je posts in het verleden over Trump en Biden zeggen ook al genoeg nietwaar?
Maar voel je vrij mij te verbeteren als ik het fout heb hoor.

Je hebt het fout.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 15:29

Ailill schreef:
En toch zie je de rest van de media, vrijwel overal ter wereld, nog veel vaker vol verbazing naar elkaar kijken wanneer Trump weer iets geks staat te roeptoeteren, haha.

Niet iedereen heeft humor, dat klopt.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 15:33

@Enzino: ik snap het niet:
Ik heb sterk indruk dat mensen die Pro-Trump zijn:

A. Niet erg ontwikkeld zijn.

Of

B. Een dubbele agenda hebben.

Ik ben er vrij zeker van dat jij niet het prototype A bent.
Maar bij B kan ik ook zo niets bedenken.

Kun je C voor me invullen?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 15:38

Enzino heeft dat al eens uitgelegd, hij wil ons prikkelen om beide kanten van de zaken te zien. Dus wanneer iedereen voor A is, is hij voor B.
Consequent is hij zeker, we krijgen alles wat betreft pro Trump en pro Putin alsnog te horen, fijn toch, kunnen we er over nadenken.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 15:48

maar hij is nooit voor A?

martichr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 15:49

bigone schreef:
Enzino heeft dat al eens uitgelegd, hij wil ons prikkelen om beide kanten van de zaken te zien. Dus wanneer iedereen voor A is, is hij voor B.
Consequent is hij zeker, we krijgen alles wat betreft pro Trump en pro Putin alsnog te horen, fijn toch, kunnen we er over nadenken.

Joehoe..

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 16:08

Kinke schreef:
maar hij is nooit voor A?

Geen idee, heb alleen zijn posts over Usa en Oekraïne meegelezen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 17:33

Wat mij betreft is alles beter dan naar die zelfverheerlijking en leugenachtige verdraaide brol van die wannabe dictator van een Trump luisteren met die vreselijk zelfingenomen kop van 'm.

Die kerel kan niks anders zeggen dan A een leugen, B iets lelijks over iemand die niet doet wat hij wil of C iets opschepperigs over hem zelf.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 18:00

pmarena schreef:
Wat mij betreft is alles beter dan naar die zelfverheerlijking en leugenachtige verdraaide brol van die wannabe dictator van een Trump luisteren met die vreselijk zelfingenomen kop van 'm.

Die kerel kan niks anders zeggen dan A een leugen, B iets lelijks over iemand die niet doet wat hij wil of C iets opschepperigs over hem zelf.
Eigenlijk is het best simpel:

Afbeelding

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 22:04

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 22:55

Aanvulling: reactie van Trump

Afbeelding

En een reactie daarop:

Afbeelding

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 09:22

Het lag toch al in de lijn der verwachting dat Trump wel interesse zou hebben in het verkeerd gebruiken van gevoelige informatie. Als hij ergens een slaatje uit kan slaan dan zal hij dat niet nalaten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 09:35

Hij had dus gevoelige informatie, gebruikte het verkeerd en probeerde er een slaatje uit te slaan?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 10:10

enzino schreef:
Hij had dus gevoelige informatie, gebruikte het verkeerd en probeerde er een slaatje uit te slaan?

Doe niet zo naïef , het is een zakenman, geen president. Zelfs z’n ex begraven op de golfbaan is met financieel gewin in z’n achterhoofd. Of hij deze papieren heeft meegenomen voor geldelijk gewin zal nooit bewezen kunnen worden.
Maar mochten er inderdaad papieren bijzitten die de veiligheid van de usa kunnen schaden weet je één ding zeker, dan wordt hij niet opnieuw president en dat zou voor de usa een enorme winst zijn.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 10:11

pmarena schreef:
Het lag toch al in de lijn der verwachting dat Trump wel interesse zou hebben in het verkeerd gebruiken van gevoelige informatie. Als hij ergens een slaatje uit kan slaan dan zal hij dat niet nalaten.
Eens. Nu is het bij Gods gratie te hopen dat hij dit niet ongestraft heeft kunnen uitvoeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 10:18

bigone schreef:
Doe niet zo naïef , het is een zakenman, geen president. Zelfs z’n ex begraven op de golfbaan is met financieel gewin in z’n achterhoofd. Of hij deze papieren heeft meegenomen voor geldelijk gewin zal nooit bewezen kunnen worden.
Maar mochten er inderdaad papieren bijzitten die de veiligheid van de usa kunnen schaden weet je één ding zeker, dan wordt hij niet opnieuw president en dat zou voor de usa een enorme winst zijn.

Dat heeft niets met naïviteit te maken met alles met het presenteren van meningen (en natte dromen) als feiten.

En het verhaaltje dat ze nu echt Trump te pakken hebben hoor ik al sinds 2016. Eerst zien, dan geloven.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 12:25

Wat begrijp jij niet aan "mocht blijken". En nat dromen doe je zelf maar, ik vind het tenenkrommend hoe één persoon met leugens en ophitsing en ontkenning van feiten een heel land kan ontregelen.
Los van wat alle andere machthebbers daar gedaan hebben, hij steekt er wel met kop en schouders boven uit wat betreft populisme en geen enkele empathie naar Amerika en inwoners.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 13:50

Ik begrijp alles aan "mocht blijken", echter stond dat helemaal niet in de post van pmarena waar ik op reageerde en waar jij vervolgens mee aan de haal ging.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 15:49

enzino schreef:
Ik begrijp alles aan "mocht blijken", echter stond dat helemaal niet in de post van pmarena waar ik op reageerde en waar jij vervolgens mee aan de haal ging.

Dan quote je haar ipv mij .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 16:39

Dat deed ik ook. Maar toen begon jij je er ook mee te bemoeien en vertelde ik jou waarom ik op haar reageerde. Je hoeft niet alles op jezelf te betrekken.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 16:52

bigone schreef:
enzino schreef:

Het is redelijk naïef om te denken dat hij dan nooit meer president wordt. Hij heeft het hele justitiële apparaat naar zich toe getrokken.

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-22 17:04

Het is de vraag of hij überhaupt nog president wil worden. Waarom zou je jezelf die stress willen aandoen.
Je kunt er van vinden wat je wilt, maar tijdens zijn ambtsperiode was er niet opeens een verhoogde dreiging met een kernoorlog of een oorlog tegen Rusland en nu weer China treiteren.