Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mysa schreef:Ik ben toch vooral verantwoordelijk voor mijn eigen dieren? Moet ik echt heel Nederland gaan helpen?
Dieuwke_ schreef:mysa schreef:Ken hem niet, schijnt een handelaar te zijn, zeggen buurtgenoten. Maar hij woont niet hier.
(En ik ben ook te oud en te gammel trouwens, ben al blij dat het gelukt is iets voor m'n eigen geiten te maken in de tuin met hulp van anderen. Ook niet waterdicht maar beter dan niets).
Waarom niet waterdicht? Dat hoort wel zo als je hart voor je dieren hebt toch? En je hebt een jaar de tijd gehad om uit te zoeken wie die handelaar was, dat had toch moeten lukken? En heb je je buur ook een veeg uit de pan gegeven omdat zijn/haar buiten was? En je eigen honden? Heb je die wel binnen opgesloten? Of wandel je daar ook mee in het bos?
F_T schreef:mysa schreef:Ik ben toch vooral verantwoordelijk voor mijn eigen dieren? Moet ik echt heel Nederland gaan helpen?
Minder veroordelen zou een fijne start zijn.
Kinke schreef:nou graag, heb hier nog bijna 10 hectare…leef je uit. Zo rond april/mei gaan onze koeien met hun kalfjes weer naar buiten, zou wel handig zijn als het dan klaar is. Ik kan een kleine bijdrage doen, maar je moet zelf minstens 75.000 bijdragen a.u.b.
mysa schreef:Ik ben toch vooral verantwoordelijk voor mijn eigen dieren? Moet ik echt heel Nederland gaan helpen?
mysa schreef:Excuses voor het excuseren van mijzelf.
Het maakt ook allemaal niet uit wat ik vind of wat jullie vinden maar de kans is groot dat het daar vannacht weer raak is, tenzij ze nu weggehaald zijn, dat hoop ik maar.
Anne_GTI schreef:Waren er in de buurt van Epe al eerder pony's gepakt? Die heb ik even niet helder.
Citaat:Ondertussen zijn we 3 jaar verder. Ik heb de documenten van deze probleemwolf GW1625m van 2021 al vaker hier gedeeld. En de wolvenknuffelaars maar zeggen laatst, dat de wolf in Voorthuizen ( GW4003m) de eerste wolf in Nederland was, die over goedgekeurde wolvenwerende rasters springt. Ben trouwens wel heel erg benieuwd welke wolf er op 20 november 2025 op de A28 bij Putten is doodgereden.
https://youtu.be/w1_pZgZtUCQ
mysa schreef:F_T schreef:Ik wou dat er wat minder victim blaming was in dit topic.
Ja sorry, maar ik vind het zo erg. Ik dacht vorig jaar al: waarom nou uitgerekend hier die shetties neergezet? Wolven lopen daar gewoon dagelijks. Hondje van m'n buur ook daar aangevallen. En dus die schapen 2x. En 200m verderop ook schapen. En 300m verderop ook schapen. Ik zou het dus zelf echt nooit durven.
Citaat:30-11-2025
Wittelte Dr
18.30 uur wolf wittelte (wapserveenseweg )op de dam bij mensen. Liep richting de Aa richting noorden

Citaat:30 november 2025/Epe/Gelderland 9:55 uur Koeweg
En dan, word je achtervolgt door een wolf

Popstra schreef:Snap jou helemaal. Zie het hier ook terwijl er hier wekelijks aanvallen in de nabije omgeving zijn en laten we nu niet zielig doen met het roepen van ,victim blaming, want we weten nu al een paar jaar het niet meer veilig is in bepaalde delen vh land. Zat tijd om eens een keer maatregels te nemen ipv je kop in het zand te steken!!
Citaat:Lunteren Gelderland
30-11-2025
Aanval op schapen
14 schapen gedood.
Sterkte voor de eigenaar.
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp of via geenwolf.com/meldingen
#geenwolf

SusanH schreef:Krijg ook weer een zichtmelding in de Viervoet app, net ten zuiden van Lunteren is een wolf gezien. Ik gok dat dit vlakbij manege de Nieuwe Heuvel was als ik het kaartje zo zie.