Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 14:54

pmarena schreef:
Een moderne Republikein :j

Hoop dat dit een tijdelijk verschijnsel is en deze aller-ergste uitwassen van wat er fout kan gaan in de politiek, snel er uit gewerkt worden...
Een moderne Republikein die behoorlijk van het padje is.

@DP, denk je werkelijk dat Biden schuldig is aan het ontstaan v.d. oorlog in Oekraïne?

mysa
correspondent/vertaler

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 15:02

Don't feed...

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 15:32

Ja joh dat denken al die gasten die er met beide voeten intrappen en denken dat Trump de Messias is.

Ze hebben niet in de gaten dat Rusland nu de kans probeert te grijpen, nu ze geen Trump Putin puppet in het Witte Huis meer hebben. Voordat er orde op zaken gesteld kan worden. Wil Putin zelf het heft in eigen hand nemen om de zin te krijgen nu de USA zo lekker uitgehold en in intern conflict is door Trump.

De democraten kunnen zoals gewoonlijk weer puin ruimen.
En zij zijn uiteraard ook niet zonder fouten. En bovendien is het zeer lastig om wat gedaan te krijgen met die Republikeinen die alles tegen proberen te houden, gewoon, omdat het kan. Om macht uit te oefenen, omdat ze het belangrijker vinden om Democraten te dwarsbomen dan om hun eigen bevolking en de wereld een beetje vooruit te helpen.

Het geeft gelukkig nog wel een beetje hoop dat er toch goede mensen zijn nog die niet mee gaan in die Trump-ellende. Ook al zijn ze door hem zelf aangesteld in de hoop dat hij ze dan in zijn greep zou hebben. Zowel met de verkiezingen dat hij gelukkig niet iedereen zo gek kreeg om hem de winst onterecht toe te wijzen. Als in de rechtszalen waar de meest bizarre theorieën ontkracht moesten worden, als nu in de Jan 6 committee waar zijn eigen partij en (voormalig) medestanders tegen hem getuigen omdat ze eindelijk hebben ingezien wat een griezel het is.

Ik vind dat die nare netwerken van FOX en dergelijke, ook SM en influencers enzo, die die onzin de wereld in helpen puur voor de kijkcijfers, keihard aangepakt moeten worden :j En ik hoop dat Trump zelf nog een keer onder ede gedwongen wordt om toe te geven welke hufterige streken hij uitgehaald heeft.

Hij zal dat in principe nooit toegeven, maar het is natuurlijk wel een enorm sneue lafaard dus met wat dreiging boven zijn hoofd praat hij vast wel :j Alleen ik vrees dat er dan nog hele volksstammen niet willen geloven hoe het echt allemaal zit. Die geven er dan vast weer een draai aan.... dat Trump gedwongen is om het te zeggen ofzo en hij het niet meent. Als de waarheid geen enkel issue is kun je immers onbeperkt nieuwe theorietjes uit je duim draaien.

Ruzie gezocht met China.... dat deed Trump gelukkig niet, met zijn "The China virus" enzo :=

Pelosi ging gewoon een hele lijst aan landen langs, waar Taiwan er 1 van was.
Alleen maar goed dat ze niet China laat bepalen bij wie ze op bezoek gaat, die hebben daar geen ruk mee te maken, het is aan Taiwan en Pelosi om te bepalen of ze een bezoek willen. Niet aan China.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 16:25

Die domme Amerikanen toch ook.
We zullen zien wat ze binnenkort gaan stemmen :D

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 16:37

Feit dat ze stemmen maakt mensen niet perse slim! Was het maar waar.

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 20:31

Ik blijf stilletjes hopen dat de wereld leert dat (rechts) populisme niks brengt en het leven bepaald niet beter maakt voor de gemiddel de mens (Brexit, anyone?). En dat zelfs Amerika een beetje geleerd heeft van hoe in- en intriest het hele presidentschap van Trump was. We gaan het zien, in Nederland blijken we ook vrij hardleers.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 20:37

nps schreef:
Ik blijf stilletjes hopen dat de wereld leert dat (rechts) populisme niks brengt en het leven bepaald niet beter maakt voor de gemiddel de mens (Brexit, anyone?). En dat zelfs Amerika een beetje geleerd heeft van hoe in- en intriest het hele presidentschap van Trump was. We gaan het zien, in Nederland blijken we ook vrij hardleers.

Yoda says: Many wisdoms in this one. +:)+

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 21:08

Ik heb er een beetje een hard hoofd in. (een deel van) Iedere generatie maakt dezelfde fouten opnieuw. L'histoire se répète.
(voor Pien vertaald) ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 06:16

Critici van Trump over de FBI inval:

Joe Walsh: "I’ve heard from so many GOP voters tonight who were cooling a bit these past few months on Trump but who are so pissed off about this raid and are back to completely & enthusiastically all in with their support for him".

"if the FBI’s raid “is just about 15 boxes of classified material Trump took down to Mar-a-Lago, this will absolutely enrage his supporters and only strengthen Trump within the GOP".

Andrew Yang: the FBI’s raid “strengthens that case for millions of Americans who will see this as unjust persecution.”

Alyssa Farah Griffin: “If it’s seen as some sort of massive overreach and not something incredibly serious, this is a very good day for Donald Trump.”

Vertaling: als de FBI niet met een grote aanklacht komt dan hebben ze Trump alleen maar in de kaart gespeeld.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 06:45

Enzino, hoe groot acht je de kans dat ze Trump iets kunnen maken? Of is dit gewoon intimideren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 07:29

Waar wil je dat ik een antwoord daarop baseer?
Er is momenteel niets bekend van wat ze gevonden hebben.

Het bijkomende probleem is in de eerdere post beschreven: als het niet iets groots is dan zal het eerder de steun voor Trump versterken.
Hetzelfde zie je met J6:

Afbeelding

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 09:35

Ze waren daar om te kijken of er nog meer achter was gebleven, heb ergens gelezen dat het meeste van de papieren al eerder was verwijderd. Maar Trump is wel een lafaard, Hillary werd 12 dagen verhoord en gaf overal antwoord op en ze konden haar niets maken. Trump beroept zich op zijn zwijgrecht. Wanneer je niets te verbergen hebt dan ga je toch vol vertrouwen praten?
En of er nu wel of niets extra is gevonden, de diehards onder zijn beliebers vliegen bij elke scheet van trump in de gordijnen.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 09:37

enzino schreef:
Critici van Trump over de FBI inval:

Joe Walsh: "I’ve heard from so many GOP voters tonight who were cooling a bit these past few months on Trump but who are so pissed off about this raid and are back to completely & enthusiastically all in with their support for him".

"if the FBI’s raid “is just about 15 boxes of classified material Trump took down to Mar-a-Lago, this will absolutely enrage his supporters and only strengthen Trump within the GOP".

Andrew Yang: the FBI’s raid “strengthens that case for millions of Americans who will see this as unjust persecution.”

Alyssa Farah Griffin: “If it’s seen as some sort of massive overreach and not something incredibly serious, this is a very good day for Donald Trump.”

Vertaling: als de FBI niet met een grote aanklacht komt dan hebben ze Trump alleen maar in de kaart gespeeld.

Tja, zou wat zijn als ze hem niks maken puur alleen omdat de geruchten/PR rond de actie hem positief uit zou komen.
Hij heeft blijkbaar vanalles meegenomen wat niet mocht en mogelijk niet alles teruggegeven, wat ze terug moesten hebben. Dat laat je niet liggen omdat de Trump supporters dan een fittie krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 10:24

bigone schreef:
Trump beroept zich op zijn zwijgrecht. Wanneer je niets te verbergen hebt dan ga je toch vol vertrouwen praten?

Zou je die vraag eens aan een Amerikaanse advocaat willen stellen?
Dan krijg je iets te horen wat je niet zal geloven!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 10:39

Internet gaat in ieder geval helemaal los op de laatste ontwikkelingen:

Afbeelding

Afbeelding

:))

Ik heb vrij weinig hoop op concrete verdere stappen, maar het feit dat er in ieder geval onderzocht wordt door de FBI (wie had de director ook maar weer aangesteld?) is in ieder geval iets. 2024 blijft sowieso spannend, met alles wat er nu op het wereldtoneel speelt.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 10:43

Haha die laatste is wel echt karma.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 10:45

Inderdaad een gevalletje karma. :')

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 10:51

Nog eentje :
Afbeelding

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 11:21

IMANDRA schreef:
Haha die laatste is wel echt karma.
Dit dus, die man is zo ontzettend triest, wat hem een soort van hilarisch maakt, haha.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 13:46

Echt typisch Trump ten voeten uit :=

Onbegrijpelijk dat zoveel mensen die engerd niet doorzien.... altijd een grote mond over wat anderen allemaal moeten / mogen, maar als het dan om hèm gaat dan is dat allemaal ineens totáál anders :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 15:03

Ailill schreef:
Dit dus, die man is zo ontzettend triest, wat hem een soort van hilarisch maakt, haha.

Dat is de goede instelling. Biden voelt zo treurig aan als hij wat onzin staat te mompelen en Kamala is pure cringe. Trump krijgt echter mijn volledige aandacht want hij fietst er toch een paar mooie zinnen altijd in dat ik mijn best moet doen niet keihard te lachen want dan mis ik de reactie.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 15:07

enzino schreef:
Ailill schreef:

Dat is de goede instelling. Biden voelt zo treurig aan als hij wat onzin staat te mompelen en Kamala is pure cringe. Trump krijgt echter mijn volledige aandacht want hij fietst er toch een paar mooie zinnen altijd in dat ik mijn best moet doen niet keihard te lachen want dan mis ik de reactie.

Wat jammer dat je de manier van spreken schijnbaar belangrijker vindt dan inhoud en integriteit ;)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 15:09

ik zit me iets af te vragen enzino, heb je ooit wel eens iets kritisch gezegd over Trump?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 15:10

IMANDRA schreef:
Wat jammer dat je de manier van spreken schijnbaar belangrijker vindt dan inhoud en integriteit ;)

Alleen heb ik geen uitspraak gedaan over wat ik belangrijker vind, in die post gaf ik slechts aan waarom ik liever naar Trump luister dan naar Biden/Kamala. Dus als we het over integriteit hebben... ;)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 15:16

enzino schreef:
Ailill schreef:

Ach, zolang de woordenschat van Biden minstens 5 keer groter is dan die van Trump, vergeef ik hem dat gestotter hier en daar met veel plezier, haha.