Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sientje schreef:Honden? In een gebied waar beren en wolven wonen?
Bedoel dit overigens niet aanvallend, maar geloof me dat die Beer of Wolf al op de rampplek was.. om over alle vliegbeesten nog maar te zwijgen. Kunnen honden daarna ook nog iets?
anneliesdj schreef:Sientje schreef:Honden? In een gebied waar beren en wolven wonen?
Bedoel dit overigens niet aanvallend, maar geloof me dat die Beer of Wolf al op de rampplek was.. om over alle vliegbeesten nog maar te zwijgen. Kunnen honden daarna ook nog iets?
Een hond kan prima dat verschil ruiken tussen een mens en een beer of wolf, dat is echt piece of cookie.
Maakt niet uit wat er allemaal omheen en doorheen gebeurd.
Een speurhond kan 1 specifiek persoon opspeuren weken of zelfs maanden nadat die persoon ergens is geweest terwijl in de tussenliggende tijd vele andere mensen daar hebben gelopen.
PowerReiner schreef:Er zal ondertussen toch wel goed vaart moeten worden gemaakt om daar de rest van de lichamen te kunnen bergen. Ze liggen er ondertussen al zo lang dat ze niet meer om de stank heen kunnen denk ik.
Lijkt me zwaar voor de nabestaanden te weten dat hun geliefde familie daar misschien nog steeds ligt na zo'n lange tijd.
Sammie schreef:Ik vraag mij af of en hoeveel beren en wolven daar überhaupt rondlopen. Zie het hier telkens genoemd worden, maar amper tot niet voorbij zien komen op tv