Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 10:09

Het is bijna of de FBI een politiek instrument is geworden.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 10:15

Groot gelijk, Trump is een typisch geval die vindt dat "law & order" en allerlei regels en wetten voor anderen gelden....maar niet voor hem. Als die dingen meeneemt die hij niet mee mag nemen dan moet dat teruggehaald worden :j

Hoop dat ze hem een keer kunnen straffen voor alle ongein die hij uitgehaald heeft.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 10:27

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 10:30

Ja die zit de hele boel weer lekker te verdraaien, zoals gewoonlijk. Vreselijke man, bah.
Hij heeft heus een punt dat de wereld niet perfect is. Maar hij is zelf nog veel erger die zielloze gluiperd :=

martichr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 10:39

enzino schreef:
Het is bijna of de FBI een politiek instrument is geworden.

Gezien het feit dat Trump de directeur zelf benoemd heeft zou ik zeggen met zekerheid wel ja..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 11:06

Michael J Burry (bekend van The Big Short - 2015 ;) ) vat het mooi samen:

Afbeelding

martichr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 11:12

enzino schreef:

[ [url=m/YNBgcy.png]Afbeelding[/url] ]

Ik heb even gemist dat Hillary ook geheime documenten mee naar huis had genomen nadat ze uit functie is gegaan? of verwacht je een inval voor e-mails die online staan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 11:20

Ik geloof dat Hillary tonnen met geheime data in haar huis had, allemaal in digitale vorm. Ik verwacht trouwens weinig.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 11:27

Het ontgaat me een beetje waarom "Ja maar Hillary" een reden is om Trump dan maar z'n gang te laten gaan met (mogelijk) illegale activiteiten?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 11:33

enzino schreef:

[ [url=m/YNBgcy.png]Afbeelding[/url] ]
Het begint inderdaad een derde wereldland te worden daar, eigenlijk best wel sneu.

Overigens is de voertaal op Bokt Nederlands, dan is een (korte) samenvatting wel zo netjes.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 11:34

IMANDRA schreef:
Het ontgaat me een beetje waarom "Ja maar Hillary" een reden is om Trump dan maar z'n gang te laten gaan met (mogelijk) illegale activiteiten?

Mij ook.
Hij heeft kennelijk documenten het witte huis uit genomen die niet naar buiten mochten. En kennelijk ook zulke documenten verscheurd wat ook niet mag. Ook een president dient zich aan de wet te houden. Iets met een betrouwbare rechtstaat als fundering voor welvaart, vertrouwen bevolking in de regering ...

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 11:45

tamary schreef:
IMANDRA schreef:

Mij ook.
Hij heeft kennelijk documenten het witte huis uit genomen die niet naar buiten mochten. En kennelijk ook zulke documenten verscheurd wat ook niet mag. Ook een president dient zich aan de wet te houden. Iets met een betrouwbare rechtstaat als fundering voor welvaart, vertrouwen bevolking in de regering ...

Precies.
Heeft Hillary wat fout gedaan dan moet daar ook onderzoek naar komen (wat bij mijn weten is gebeurd rondom dat hele e-mail verhaal), maar het is geen reden om Trump dan maar door de vingers te zien. Die zo te lezen wel wat meer heeft geflikt :=

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 15:20

Wat een zeikerd die MJB, echt weer zo'n typische Trump aanhangende stierenpoep producent.

Weet je wat ook een optie is...? Dat de FBI gewoon zijn werk doet wat het hoort te doen.
Het onderzoeken en aanpakken van misdaden en de bijbehorende plegers ervan, zoals Trump.

En waarom zou het trouwens een schande zijn om "er alles aan te doen om te voorkomen dat Trump weer voor het presidentschap gaat"? Iedereen met een grammetje fatsoen in zijn lijf zou er alles (wat legaal kan) aan moeten doen om dat te voorkomen gezien de zeer vergaande streken die hij uitgehaald heeft. Zo'n wannabe dictator die zichzelf boven de wet vindt staan mag nooit meer in een machtspositie terechtkomen.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 15:24

Trump is geen president maar gewoon weer burger, dus aanpakken. Hij is onderdeel van het onderzoek dus logisch dat ze binnenvallen want uit zichzelf zal hij het nooit afgeven.
En dat is niet het enigste, geloof dat er nog nooit zo’n corrupte figuur president is geweest:
https://nos.nl/l/2439914

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 15:47

bigone schreef:
Trump is geen president maar gewoon weer burger, dus aanpakken. Hij is onderdeel van het onderzoek dus logisch dat ze binnenvallen want uit zichzelf zal hij het nooit afgeven.
En dat is niet het enigste, geloof dat er nog nooit zo’n corrupte figuur president is geweest:
https://nos.nl/l/2439914

3 woorden:

Richard

Milhous

Nixon

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 16:33

O ja , Watergate , Deep throat.
Dan heeft Trump het iets beter gedaan, heeft z’n termijn nog uitgezeten.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 16:56

bigone schreef:
O ja , Watergate , Deep throat.
Dan heeft Trump het iets beter gedaan, heeft z’n termijn nog uitgezeten.

Toch was Nixon handiger. Het heeft behoorlijk wat vasthoudendheid gevraagd van Woodward, Bernstein en de Washington Post om achter de waarheid te komen.

Trump ging al nat bij zijn eigen inauguratie toen ie beweerde dat het de drukst bezochte inauguratie ooit was. En daarna gingen we van de ene hilarische leugen naar de andere…..

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 17:54

Klopt, hij had beter naar Nixon z’n streken moeten kijken. Die Republikeinen maken er wel een zooitje van zeg.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 19:38

De republikeinen geven al heel lang de indruk dat het hen meer om macht gaat, dan om het beter maken van het land.... neemt niet weg dat er ook wel goede gasten tussen zitten, maar de aantrekkingskracht op machtswellustige types voor wie macht verkrijgen belangrijker is dan de waarheid aan hun kiezers vertellen, is er wel groot door.

Vandaar dat het zo'n wappies bolwerk is.... daar loopt lekker veel volk achteraan, levert lekker veel kiezers op. Dat ze een berg stierenpoep vertellen om die stemmen te krijgen daar hebben ze geen problemen mee. Hun aanhangers controleren toch niet of ze wel nakomen wat ze beloven.

Ze zeggen zonder moeite tegen de ene groep het ene en tegen de andere groep het andere.
Als iemand ze op tegenstrijdigheden of leugens betrapt dan gooien ze er een paar stevige statements tegenaan, dat het allemaal nare leugens zijn, en de boze sukkeltjes slikken het toch als zoete koek....

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 19:45

Zoiets als dat fvd hier de grootste partij zou zijn en de mp zou leveren, brrr

nikkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 20:07

Kijk meer, naar Poetin als het grote voorbeeld voor Trump. Verslaafd aan macht.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 07:53

Mja ik weet niet, bij Putin kan ik er niet echt goed de vinger op leggen hoe die qua karakter in elkaar zit. Die lijkt behoorlijk wat verstand en wat meer besef te hebben van wat wel of niet fatsoenlijk is, maar maakt hele pittige keuzes.

Trump is gewoon een simpele lül. Niet slim, maar wel heel gewiekst en goed getraind en bedreven in bluffen, bedriegen, list & bedrog om zijn zin te krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 09:24

pmarena schreef:
Trump is gewoon een simpele lül. Niet slim, maar wel heel gewiekst en goed getraind en bedreven in bluffen, bedriegen, list & bedrog om zijn zin te krijgen.

Een politicus bedoel je?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 13:12

Een moderne Republikein :j

Hoop dat dit een tijdelijk verschijnsel is en deze aller-ergste uitwassen van wat er fout kan gaan in de politiek, snel er uit gewerkt worden...

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-22 14:23

Wat is er eigenlijk nu beter geworden in Amerika? Trump is geen president meer en we hebben nu een oorlog in de Oekraine. De economie is Amerika is nog nooit zo slecht geweest. Ze hebben nu ook ruzie gezocht met China. Vraag me werkelijk af of de burgers in Amerika nog steeds blij zijn met dhr. Biden.