germie schreef:Hoe wil je je hobby uitvoeren zonder auto? Geen bus of trein brengt me naar een duikstek en 50kg aan duikspullen meenemen is ook niet te tillen.
... als het niet te tillen is, kan het ook niet in en uit de auto.
Maar ik snap het wel.
Er kan heel erg veel met wat creativiteit per fiets.
En als het echt per auto moet, dan is het gewoon zo dat je gaat betalen voor de schade die je veroorzaakt.
(In 1984 wisten we al van het broeikaseffect, dus deze maatregelen komen 'achterlijk laat'.)
Citaat:
Ook staat mijn paard niet in de buurt van een ov halte, dat is 800m lopen en als ik de bus moet pakken ben ik een uur onderweg. Niet echt efficient, want tijd is ook geld immers.
Wat mij betreft mogen er meer bushaltes komen, maar mijn Knollie staat ook 20 minuten lopen van de bus vandaan.
(Ik fiets al plm 18 jaar elke dag 2x 10 kilometer naar stal& terug.)
Citaat:
Ik ben vorige week voor het eerst sinds corona weer met het OV geweest, heenreis heb ik er 1.5 uur langer over gedaan dan met de auto. Terugreis zonder vertragingen 1 uur langer. Zonder vertragingen is het 2 uur extra reistijd met het ov t.o.v. de auto. Dat vind ik wel een enorm groot verschil. Ik heb 3 dagen met het OV gereisd. En van die 3 dagen had ik 2 dagen vertraging. Dat is ook niet echt fijn.
Nee, dat is vreselijk.
De NS stelt dat ze dit jaar extra veel onderhoud plegen, dus ik hoop dat het binnenkort minder wordt.