Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Cer schreef:Er worden toch wel vaker opinie stukken geplaatst ?
Electra63 schreef:Ja, dan kunnen we ook de opinies van Ronald Plasterk, Weird Duk, Johan Derksen, Jan Roos enz. voor waarheid aannemen.
Ik lees dat soort opinies wel graag en dan ga ik op zoek, of het klopt.
mysa schreef:Electra63 schreef:Ja, dan kunnen we ook de opinies van Ronald Plasterk, Weird Duk, Johan Derksen, Jan Roos enz. voor waarheid aannemen.
Ik lees dat soort opinies wel graag en dan ga ik op zoek, of het klopt.
Bijzondere liefhebberij!![]()
Hihi, ik heb het ooit geprobeerd, die mensen te volgen maar ben al vrij snel afgehaakt. Want het klopt (bijna) nooit en bovendien bevalt hun toon me niet.

de echte veelverdieners rijden lease of stroom meest en verwarmen electrisch en merken er toch al minder van (wat ook klem kan komen bij tekorten en weinig wind met grijs weer
)
fransje23 schreef:Ben benieuwd waar de kamer mee zal komen als steunmaatregel voor de hoge brandstofkosten.
Ik geef het kabinet gelijk als ze niet te snel in willen grijpen.
De oorlog maar zeker de tekorten kunnen nog heel lang gaan duren en hoe weet je dat het geld bij de mensen die het her hardste nodig hebben?
juval schreef:Ik hoop ook echt dat de brandstofkosten ingeperkt worden. Nu in het voorjaar als al het landwerk weer begint is diesel voor ons altijd een grote kostenpost. Ook de loonwerker zal dit aan ons gaan doorberekenen. En het is nu helaas ook niet zo dat wij dit in ons product kunnen doorrekenen, de melkprijs ik helaas alweer onder de kostprijs.
Dus hoop op het kabinet..
verootjoo schreef:juval schreef:Ik hoop ook echt dat de brandstofkosten ingeperkt worden. Nu in het voorjaar als al het landwerk weer begint is diesel voor ons altijd een grote kostenpost. Ook de loonwerker zal dit aan ons gaan doorberekenen. En het is nu helaas ook niet zo dat wij dit in ons product kunnen doorrekenen, de melkprijs ik helaas alweer onder de kostprijs.
Dus hoop op het kabinet..
Waarom stijgt de melkprijs eigenlijk niet terwijl alles wel stijgt? Dat is toch raar?
Hoe wordt die bepaald?
fransje23 schreef:Maar de uiteindelijke oplossing ligt natuurlijk bij Netanyahu en Trump.
Die hebben deze crisis veroorzaakt met hun onbezonnen actie.