Enzino: Laat die mensen maar hun getuigenis voor de commissie doen, ze willen graag meer mensen horen om het plaatje helemaal compleet te krijgen
Wie weet heeft de verklaring van deze dame wat open gebroken dat er nu meer mensen toch het nut zien van hun verhaal doen, voordat een ander het voor hen doet 
En ik ga mee met een opmerking die er in je link staat:
Citaat:
In response to Herschmann's claim, a spokesperson for the Jan. 6 committee said, "The committee has done its diligence on this and found Ms. Hutchinson's account of this matter credible.
While we understand that she and Mr. Herschmann may have differing recollections of who wrote the note, what’s ultimately important is that both White House officials believed that the President should have immediately instructed his supporters to leave the Capitol building."
"The note memorialized this," the committee spokesperson said. "But Mr. Trump did not take that action at the time."
Het enige dat me verbaasde deze hearing was juist dat in haar testimony werd gesteld dat hij wel daadwerkelijk naar het Capitool wilde. In plaats van als een lafaard veilig TV zitten kijken in het Witte Huis.
Ik ben dus ook eerder geneigd om te geloven dat zijn bewaking inderdaad niet de leiding nam, maar dat die loser gewoon zèlf "naar huis" wilde. Maar ik vind haar wel een credible witness eigenlijk, ze riskeert heel wat door daar daadwerkelijk te gaan zitten
Dus ik geloof haar verhaal in de grote lijnen totdat er sworn testimonies komen van anderen die een ander beeld schetsen op een betrouwbare manier.
Genoeg lafaards die dat niet doen, zich verschuilend achter "het is een kangeroo commity" terwijl ze gewoon dondersgoed weten dat ze hun bullshit "onder ede" niet kunnen slijten, en er liever voor kiezen om via allerlei schimmige media hun verhalen naar buiten te brengen want daar hoeven ze zich niet te verantwoorden voor hun goedgelovige publiek 
Net als met die rechtszaken over die verzonnen verkiezingsfraude "we hebben allerlei theorieën maar nog geen bewijzen" waar met veel poe-ha gebracht werd welke rechtszaken ze allemaal aan gingen spannen.... maar als dan binnen de wettelijke kaders bleek dat er geen enkele substantie overlegd kon worden, en de rechtszaken 1 voor 1 allemaal ontzettend flopten.... dan hoorde je ze niet.
Maar dat doet er ook niet zoveel toe: het goedgelovige Trumpets publiek hoort dat er allerlei rechtszaken gestart worden, en die vinden dat genoeg "bewijs" dat het niet deugt. En het geld springt zó uit hun zakken naar een bedelende Trump & Co die die sufferds tot de laatste dollar uit willen knijpen...