Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) dat PR mensen van De Mos ook antwoord geven op negatieve berichtgeving over deze beslissing. Ik denk dat dat slim is.. Benzz schreef:Daks schreef:Ik hoop dat dit kabinet iets gaat doen aan deze crisis die nu gaat. Accijns van benzine lager en iets met de gas prijs.
Het is niet te verkopen dat buurlanden zoveel lager zijn in de adviesprijs.
Zojuist bij HVN ideen als kenteken rotatie (bepaalde kentekens mogen bepaalde momenten de weg op) autoloze zondag. Meer thuiswerken etc.
Dit is toch niet meer te verkopen.
Ik snap best dat het heel vervelend is, maar dat verlagen moet ergens van betaald worden en dat willen we ook niet. Want dan moet er op andere dingen nog meer bezuinigt worden.
karuna schreef:Ik denk dat je voorbij gaat aan wat Cer en ik ook proberen duidelijk te maken. Je kunt wel roepen ik ben blij met de standaard hier. Fijn voor jou daarom schrijf je ook ik) maar voor veel mensen voelt het niet zo. En door dat zo stellig te typen schuif je de gevoelens van best veel mensen opzij.

Benzz schreef:Maar het helpt wel om mensen in te laten zien dat ze het niet zo slecht hebben. Dus het is mijn inziens een terechte opmerking van Marlinde.
Cer schreef:Nou, ik vind een opmerking zoals: " in plaast van klagen kan je beter wat aan je situatie doen" niet om mensen in te laten zien dat ze het zo slecht niet hebben.

Shadow0 schreef:Cer schreef:Nou, ik vind een opmerking zoals: " in plaast van klagen kan je beter wat aan je situatie doen" niet om mensen in te laten zien dat ze het zo slecht niet hebben.
Dat ligt er wel aan of de mensen het echt wel of niet zo slecht hebben. Dat zie je niet altijd aan de buitenkant maar... de collega die huis, auto, motor en duikvakanties op Aruba had, had het dus niet zo heel slecht. Er zijn veel meer mensen die het niet slecht hebben en toch het idee hebben dat ze voortdurend tekort komen.
fransje23 schreef:The land of the free...https://nos.nl/artikel/2607605-pentagon-zet-alle-media-de-deur-uit-na-reprimande-door-rechter
Populisme en persvrijheid is geen goede combinatie..

hakkipilke87 schreef:fransje23 schreef:The land of the free...https://nos.nl/artikel/2607605-pentagon-zet-alle-media-de-deur-uit-na-reprimande-door-rechter
ik snap het wel .. als je ziet hoe media dingen verzwijgen die niet in hus straatje passen of wat ze niett willen horen. of erg politiek gekleurd zijn. NOS in nederland stoor ik mij ernorm aan bijvoorbeeld
Cer schreef:Is het een special skill om niet te lezen wat ik schrijf
Ik heb het helemaal niet over mensen die “boos zijn omdat ze niet op vakantie kunnen”.
Ik vind bij sommige mensen het empathisch vermogen wel wat ver te zoeken hoor…
Ik heb het nadrukkelijk over mensen met echte geldzorgen, die daar niet van kunnen slapen, de eindjes moeilijk aan elkaar kunnen knopen. Over die mensen heb ik het ..Maar goed, omdat t er niet zoveel zijn is dat niet erg ofzo?
En de situatie is hetzelfde.. iemand kan ziek worden van stress… of dat nou om werk, geld of iets anders gaat…
hakkipilke87 schreef:fransje23 schreef:The land of the free...https://nos.nl/artikel/2607605-pentagon-zet-alle-media-de-deur-uit-na-reprimande-door-rechter
ik snap het wel .. als je ziet hoe media dingen verzwijgen die niet in hus straatje passen of wat ze niett willen horen. of erg politiek gekleurd zijn. NOS in nederland stoor ik mij ernorm aan bijvoorbeeld