IKbenEllen schreef:Jij loopt heel het restaurant / cafe af of iemand er bewaar tegen heeft? Sorry, geloof er geen bal van.
Jammer dat je het niet geloofd, zegt meer over jou dan over mij maar ik vraag het dus wel vriendelijk, verassend he? 
Maar zoals ik al zei als ze spastisch gaan lopen doen zal ik er geen peuk minder om roken nu het nog mag.
Als de horeca rookvrij wordt verwacht ik een complete leegloop.
Wie wil er nu rookloos bij een stelletje zuurpruimen staan.
Zammie schreef:Vindt het wel heel hinderlijk als voormalige rokers weer eens zonodig een opmerking moeten plaasten over hoe ongezond het wel niet is. Ik houdt rekening met anderen en als ik mezelf wil verkankeren?? dan maak ik altijd nog zelf wel uit.
Dat zijn de allerergste...
RK ik ben niet zo onder de indruk van dat soort onderzoekjes, kan ik ook wel wat onderzoekjes gaan plaatsen dat roken en meeroken eigenlijk helemaal niet zo schadelijk is als men denkt...
Maar dat doe ik niet omdat ik hiermee mn argumenten niet mee wil versterken als je het niet erg vindt...
amberp schreef:Als er een rook verbod komt, dan gaan er owh zoveel rokers niet meer uit eten en/of naar een kroeg..
Dan komt er minder belasting geld binnen die op de drank zit.. en vervolgens kan iedereen maar weer meer gaan spekken..
O en het gaat al zo slecht met de economie van Nederland....
runningkawa schreef:En dan gaan juist de niet rokers die nu van ellende thuis blijven weer uit..dus hoezo minder omzet?
Het aantal rokers in de kroeg is altijd nog velen malen meer dan de niet rokers, dus men verwacht een extreme leegloop.