SAKKIA schreef:Ronja schreef:7-7-'07 was toch dat wereldwijde concert? Misschien was dat het wel. Heeft heel de wereld kunnen aanschouwen
Had hij het TOCH goed, hahaha
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SAKKIA schreef:Ronja schreef:7-7-'07 was toch dat wereldwijde concert? Misschien was dat het wel. Heeft heel de wereld kunnen aanschouwen

Had hij het TOCH goed, hahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

anouksel schreef:gelukkig mogen we de toekomst niet weten en ik ben er blij om.
Paardenmaf1 schreef:In Brazilië is daadwerkelijk een meteoriet ingeslagen! Las ik in de Metro! Flink 'gaatje' achtergelaten!
(waarop mijn vader weer riep dat het dikke onzin was
) 

Miryamk schreef:@lolletje Nostradamus was niet zomaar 'een of andere vent' die gedichtjes schreef![]()
Dan doe je hem toch wel ernstig tekort.
Paardenmaf1 schreef:In Brazilië is daadwerkelijk een meteoriet ingeslagen! Las ik in de Metro! Flink 'gaatje' achtergelaten!
runningkawa schreef:Maar iedereen kan er naast zitten qua jaartallen
Pas nadat er een ramp is gebuerd word er gezegt, zie je, dat had nostradamus goed
Zo blijf ik een beetje up to date.runningkawa schreef:Maar iedereen kan er naast zitten qua jaartallen
Pas nadat er een ramp is gebuerd word er gezegt, zie je, dat had nostradamus goed

Als we er allemaal geweest zijn