Welshcobfan schreef:Die mensen help ik liever (in de gevangenis natuurlijk) dan dat ik ze martel...
Denk dat niemand hier gaat martellen hoop ik
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Welshcobfan schreef:Die mensen help ik liever (in de gevangenis natuurlijk) dan dat ik ze martel...
zetten daarbij het rationele overboord en kijken vaak niet verder dan hun eigen visie. katiavl schreef:Er staan boven jou wel drie mooie voorbeelden
Welshcobfan schreef:Mensen laten zich te snel leiden door hun gevoelzetten daarbij het rationele overboord en kijken vaak niet verder dan hun eigen visie.
_..
detour schreef:katiavl schreef:Er staan boven jou wel drie mooie voorbeelden
Maar is dat jouw keuze van wat een zware crimineel is of heb je dat ergens gelezen?
btk vind ik toch een topvoorbeeld persoonlijk, en is waard om over te lezen als je discussie voert wie is geschiktWelshcobfan schreef:Detour ik had duidelijker moeten zijn: vraag een gemiddeld mens wat er zou moeten gebeuren met zware criminelen (vooruit: en bush) en krijg je nou niet bepaald een rationeel antwoord
, maar als je mij proeven vraagt heb ik het ook over degene die in de krant staan of op de universiteit uithangen. Of eventueel degene waarvoor men nu naar india gaat, mits jurycontrole bestaand uit buitenstaanders. Welshcobfan schreef:Detour ik had duidelijker moeten zijn: vraag een gemiddeld mens wat er zou moeten gebeuren met zware criminelen (vooruit: en bush) en krijg je nou niet bepaald een rationeel antwoord
Welshcobfan schreef:bush is een geval apart en ik zou zeggen: hijs hem in een legerpakje en laat hem maar mooi meevechten in irak