Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karl66 schreef:Noem maar een datum waarop volgens jou de formatie rond is, dan zet ik er wel een goede fles wijn op in
Karl66 schreef:Ik ben er nog![]()
Jij gelooft nog steeds dat het voor de kerst rond is? Ze moeten nog beginnen met onderhandelen en de CU heeft weinig waar ze naar hun kiezers toe hun inbreng in een kabinet mee kunnen verdedigen. Wouter begint overmoedig te worden en JP heeft nog steeds frisse tegenzin. Dus ik denk dat het nog wel even duurt voor ze een regeerakkoord rond hebben![]()
Hebben jullie trouwens Marijnisse net nog bij Nova gehoord? Die haalde Bos echt even volledig door het slijk
Karl66 schreef:Je verschuift alVolgens jou was het toch voor 5 januari rond (24 november + maximaal 6 weken)
![]()
Maar die anderhalve week extra wil ik je ook nog wel geven
sarabande schreef:ach alles beter dan Rita dat is duidelijk
sarabande schreef:Ook hoogopgeleide mensen laten zich angst aanjagen en zijn bang voor hun centen dus zoeken een zondebok, die krijgen zij van Wilders op een presenteerblaadje, makkelijk toch.
Karl66 schreef:Sarabande, ik heb de afgelopen week alvast een wijnrek in elkaar gezet
Hurrycane schreef:Lijkt erop dat alles zo ongeveer rond is en dat we dos toch een regering met CDA, PVDA en CU krijgen.
Ik ben er wel blij mee hoewel ik nog niet alle punten van het regeerakkoord ken. Ik grote lijnen staat het echter wel vast en klinkt het wel aardig.