Whiz schreef:@ ronnie.. Nou dat moet je dat er gelijk bijzetten!!!!! Ook al heb je het niet over alle allochtonen.. dan blijft de opmerking toch nog behoorlijk kortzichtig.
Oke
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Whiz schreef:@ ronnie.. Nou dat moet je dat er gelijk bijzetten!!!!! Ook al heb je het niet over alle allochtonen.. dan blijft de opmerking toch nog behoorlijk kortzichtig.
KsVrPy schreef:
@Lest nee ze zijn het niet allemaal, okemaar als er buitenlanders weg zouden moeten dan geen of allemaal.
zoals iemand heeft gezegd (weet ff niet wie) Zouden wij welkom zijn in hun land? (niet dat ik erheen zou gaan)
Edit
rissa
Lest schreef:Ik vind dat alle meisjes met blond haar en blauwe ogen het land uitmoeten... en ik zal eens uitleggen waarom.
als ik een leuke jongen versier wordt hij ALTIJD afgepakt door een dun meisje met blond haar en blauwe ogen. Soms zijn het meisjes met bruine ogen maar het meer en deel dunne meisjes met blond haar en blauwe ogen en daarom allemaal het land uit.
xMarleeNx schreef:Lest schreef:Ik vind dat alle meisjes met blond haar en blauwe ogen het land uitmoeten... en ik zal eens uitleggen waarom.
als ik een leuke jongen versier wordt hij ALTIJD afgepakt door een dun meisje met blond haar en blauwe ogen. Soms zijn het meisjes met bruine ogen maar het meer en deel dunne meisjes met blond haar en blauwe ogen en daarom allemaal het land uit.
*pakt spullen op en rent het land uit*
KsVrPy schreef:mijn computer ontploft
marielle787 schreef:Ja ze kenne niet van je afblijven en als je doorloopt zonder ze aandacht te geven dan ben je ineens arrogant en een paasei prutsmuts, ja amahoela ze bekijken het maar ff! Dan gaan ze maar iemand zoeken van hun eigen cultuur
marielle787 schreef:Ja ze kenne niet van je afblijven en als je doorloopt zonder ze aandacht te geven dan ben je ineens arrogant en een paasei prutsmuts, ja amahoela ze bekijken het maar ff! Dan gaan ze maar iemand zoeken van hun eigen cultuur
xMarleeNx schreef:Whiz, nu ben jij lekker tegenstrijdig bezig zeg!
Je zegt nu zelf dat iedereen die zich niet aanpast het land uit moet...
dees_daan schreef:Lest schreef:Ik vind dat alle meisjes met blond haar en blauwe ogen het land uitmoeten... en ik zal eens uitleggen waarom.
ben ik even blij dat ik daar niet bij hoormaar blonde meisjes zijn hier geboren en dus nederlander, dus daar heeft het niets mee te maken, jullie hebben nu de gek met ons, maar iedereen heeft zijn/haar mening en als je daar mee wil spotten prima, maar dan lijkt het me onnodig om nog langer te discussieren..
verootjoo schreef:Over een streng geloof gesproken... Hebben jullie er al eens over nagedacht dat NL net zo streng gelovigen heeft? Wij mogen bv de was niet op zondag buiten hangen van de buren... Pas ik me ook maar aan. Ik ben de moeilijkste niet hoor
verootjoo schreef:Over een streng geloof gesproken... Hebben jullie er al eens over nagedacht dat NL net zo streng gelovigen heeft? Wij mogen bv de was niet op zondag buiten hangen van de buren... Pas ik me ook maar aan. Ik ben de moeilijkste niet hoor
xMarleeNx schreef:Nou Marielle787, dan gaan we samen denk.
@ Whiz, nee jij bent gewoon dom bezig.![]()
Maar geeft niet hoor, iedereen is wel eens tegenstrijdig bezig
xMarleeNx schreef:Whiz, nu ben jij lekker tegenstrijdig bezig zeg!
Je zegt nu zelf dat iedereen die zich niet aanpast het land uit moet...