Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fleur_Laura schreef:ik keek er best vaak naar maar ik vind het z'n verdiende loon moest hij maar niet zo dom doen
Sammie schreef:Jij vangt geen krokodil, want daar heb je geen verstand van...
*(vr)eet nog een koekje*
Fleur_Laura schreef:ik keek er best vaak naar maar ik vind het z'n verdiende loon moest hij maar niet zo dom doen
blowdiene schreef:neej dat wil ik ook niet maar iemand vroeg mij... ne hoe vang jij dan een krok zonder er met veel mensen op te zitten dus vandaar... ik zou hem verdoven
Goof schreef:Ik zit er ook niet op te wachtten, maar gaat denk ik nog wel gebeuren hoor. Zo heb ik ook een paar maand geleden (misschien zelfs al wel weer langer) een voetballer dood op het veld zien gaan (werd elk journaal uitgezonden, en zelfs in het item een paar heer getoond hoe hij dus voorover bukte op zijn hurken, en toen achterover dood neerviel bah bah bah... Maar werd gewoon getoond..Ik vraag me af wie er nou op zit te wachten om deze beelden te bekijken?? Ik niet in ieder geval en persoonlijk vind ik dat die ook niet uitgezonden zouden moeten worden, het is nogal prive.
blowdiene schreef:miss heeft hij die rog per ongeluk het gevoel van benauwdheid gegeven.... zoals ik al zei hij ging niet echt met respect met de dieren om en was gevaarlijk bezig........
en oh ja als ik een krokodil zou vangen zou ik hem verdoven