'Crocodile Hunter' Steve Irwin dood

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

blowdiene

Re: 'Crocodile Hunter' Steve Irwin dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:53

miss heeft hij die rog per ongeluk het gevoel van benauwdheid gegeven.... zoals ik al zei hij ging niet echt met respect met de dieren om en was gevaarlijk bezig........

en oh ja als ik een krokodil zou vangen zou ik hem verdoven

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:54

Jij vangt geen krokodil, want daar heb je geen verstand van...

*(vr)eet nog een koekje*

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:55

Fleur_Laura schreef:
ik keek er best vaak naar maar ik vind het z'n verdiende loon moest hij maar niet zo dom doen

pfff zal wel de 100 ste zijn die in dit topic op dit soort onzinnige uitspraken ingaan.

Maar moet maar even dan.

@ fleur-laura. Als jij van je paard donderd en jij breekt je nek om dat je ongelukkig terecht komt. Dan is dat ook je verdiende loon en had je maar niet zo dom moeten doen door op een paard te gaan zitten. ??!!

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:56

Sammie schreef:
Jij vangt geen krokodil, want daar heb je geen verstand van...

*(vr)eet nog een koekje*

mag ik er ook nog een..

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:57

Nog een heel pak Haha!

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:59

yep.

blijf het erg frustrerend vinden dat er mensen zijn die geen respect voor anderen meer kunnen opbrengen...

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 17:00

Ik vond het wel raar om te horen dat hij dood is, hij liep natuurlijk wel altijd risico, maar het leek er altijd wel op dat hij wist wat hij deed. Al vond ik de wijze waarop wel erg irritant, het is mooi dat mensen zo enthousiast kunnen zijn, maar mij sprak het niet aan. Ik dacht eerst ook dat hij te druk met dat beest aan het klooien was, maar dat is dus niet zo. Erg sneu, en dan met name voor vrouw en kinderen.

blowdiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 17:00

neej dat wil ik ook niet maar iemand vroeg mij... ne hoe vang jij dan een krok zonder er met veel mensen op te zitten dus vandaar... ik zou hem verdoven

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 17:01

Ik vind het echt zo jammer dat hij dood is. Vond het zo een charismatische man!
En natuurlijk verschrikkelijk voor zijn vrouw en kindjes Ach gut

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 17:04

jammer hoor... het was een geweldige man...

Al nam hij wel te grote risico's...

ook erg voor zijn familie....

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 17:05

Fleur_Laura schreef:
ik keek er best vaak naar maar ik vind het z'n verdiende loon moest hij maar niet zo dom doen

Iemand die zich waarschijnelijk verveeld en dit topic voorbij zag komen, en dacht laat ik ook maar even wat schrijven. Sneu toch Clown

Ja zoiets hoorde ik ook, dat de pijlstaartrog onder het zand zat, en dat Steve hem nog niet gezien had maar over het zand heen zwon en dat die toen naar boven schoot en hem stak.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 17:07

Hij is gestoken door een pijlstaart rog ofzo. In Australië. Het staat in het AD, 1 pagina vol.
Ik denk wel dat het waar is. Maar hij moest wel altijd het uiterste opzoeken zeg, en dan weet je dat dat gebeurd. Ik moet wel zeggen dat ik altijd graag naar die programma's keek.
Erg jammer dat hij is overleden, maar dat weet je dat zoiets kan gebeuren.

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 17:09

Jeetje, lees het topic even door ofzo, in ieder geval het laatste! De AD schetst een heel verkeerd beeld van de situatie. Zeker met het commentaar van Henk Lommers en Martin Gaus erbij, die weten niet waar ze over praten.

Lientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 17:09

Toevallig was ik gisteren nog een programma aant kijken waar hij in meespeelde en mijn broer en ik waren er nog mee aan het lachen, echt overdreven die man, geen wonder dat hij dit aan de hand kreeg, al een wonder dat hij 44 is geworden.

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 17:10

ja sorry, kwas met iets bezig en zag dit snel voorbij komen daarom die reactie... ik heb nu een stukje film bij msn vandaag en dan staat ergensde dood op film en nu heb ik het filmpje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 17:13

welk filmpje?

blowdiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 17:15

van de dood van steve..?

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 17:15

blowdiene schreef:
neej dat wil ik ook niet maar iemand vroeg mij... ne hoe vang jij dan een krok zonder er met veel mensen op te zitten dus vandaar... ik zou hem verdoven

Je moet hem juist niet verdoven! Reptielen zijn daar heel gevoelig voor. En een verdoving kost ook alleen maar weer stress en geeft allemaal risico's aan de gezondheid. Een krokodil moet je de ogen aftapen en de bek. Zodra die niks meer ziet word die rustig. Want als die niks meer ziet, waar hoeft die dan bang voor te zijn. Dat is dezelfde reden waarom je een valk huift. Als ze niks zien schrikken ze ook niet, en hoeven ze niet bang te zijn. En Steve weet echt wel waar die mee bezig was hoor! Die man is DE reptielenkenner. Mensen roepen maar vaak wat, van ach zielughh of ik zou het zo doen of zus doen. Maar ondertussen roepen ze maar wat zonder te weten wat ze nou eigenlijk roepen en wat het voor het dier in kan houden. ( niet persoonlijk naar jou toe gericht overigens blowdiene!) Maar goed daar kan ik me dus ook erg pissed of over maken. Als onwetende mensen een bewezen vakman de les gaan lezen.

@ Fleur_Laura je moet niet dingen zeggen die niet waar zijn. De dood van Steve Irwin is niet op het internet zichtbaar. Er zijn diverse filmpjes waar de nabestaanden wat over hem vertellen of een geleerde die wat verteld over een stingray maar de dood is NIET! op film op het internet te zien dus waarom zeg je dat dan?! Als je het topic een beetje door had gelezen had je geweten dat het filmpje bij de politie is en dat deze niet op internet word vertoont uit respect voor Steve. En degene die het filmpje hebben gemaakt zetten dat heus niet op internet hoor, het zijn zijn vrienden. Staat het filmpje waarin de dood te zien is wel op internet? Bewijs het maar ééns, link graag!
Laatst bijgewerkt door SONY op 05-09-06 17:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 17:18

Goof schreef:
Ik vraag me af wie er nou op zit te wachten om deze beelden te bekijken?? Ik niet in ieder geval en persoonlijk vind ik dat die ook niet uitgezonden zouden moeten worden, het is nogal prive.
Ik zit er ook niet op te wachtten, maar gaat denk ik nog wel gebeuren hoor. Zo heb ik ook een paar maand geleden (misschien zelfs al wel weer langer) een voetballer dood op het veld zien gaan (werd elk journaal uitgezonden, en zelfs in het item een paar heer getoond hoe hij dus voorover bukte op zijn hurken, en toen achterover dood neerviel bah bah bah... Maar werd gewoon getoond..

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 17:21

Ja, maar dat was al direct iutgezonden enzo. En misschien word de dood wel ooit uitgezonden dat kan best. Maar nu nog niet uit respect voor de nabestaanden.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 17:21

ja dat filmpje heb ik ook gezien....van die voetballer,echt vreselijk...

heb dat dagen voor mijn netvlies gezien...

blowdiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 17:23

ik wil ook niemand de les lezen, maar ik geef gewoon antwoord op een vraag....

arinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 17:28

Jammer dat hij dood is, heb hem maar een paar keer gezien maar hij had wel gave acties.

Zonde. Vriendjes zijn?

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 17:35

blowdiene schreef:
miss heeft hij die rog per ongeluk het gevoel van benauwdheid gegeven.... zoals ik al zei hij ging niet echt met respect met de dieren om en was gevaarlijk bezig........

en oh ja als ik een krokodil zou vangen zou ik hem verdoven

Heeft Steve niet zelf eens een keer tijdens een docu uitgelegd dat je een croc of ander reptiel bijna niet kan verdoven omdat ze daar uitermate gevoelig voor waren?
Het is iig weleens op Animal Planet geweest.

Ik moet wel zeggen dat ik niet alle 11 pagina's die er intussen bij zijn gekomen bij gelezen heb, maar sommige reacties vind ik wel erg hard.
Wat zeg je tegen een ruiter die van zijn paard valt en zijn nek oid breekt of aangevallen wordt door een paard en verkeerd terecht komt?
Eigen schuld, verdiende loon had je maar niet gek op paarden en rijden moeten zijn?

Kijk dat het ooit zou gebeuren ben ik het mee eens, zulk gevaarlijk werk kan je bijna niet volhouden zonder dat het een keer mis gaat, alleen bij de ander gaat het een beetje mis, en bij nog een ander gaat het dus fataal mis.

Natrappen terwijl die man onder de groene zoden ligt en dus geen tegenwoord kan bieden vind ik laag.
Hij was (soms) irritant en overdreven en ok soms werd je ook een beetje gek van hem, maar hij deed het toch maar wel.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 17:37