xx_Horsiex schreef:Ik vindt dat degene die een kind en een hond hebben gewoon altijd alert moeten zijn met wat er gebeurd. Het is niet de fout van de hond maar de fout van de ouders. Wie laat nou zijn hond alleen met zijn kind? Dan ben je toch niet wijs of wel. Ookal is je hond 30 en aan twee poten verlamd nog laat je hem niet alleen bij je baby. Dan kan je een hondeeigenaar zijn of een ouder dat maakt niets uit. Je weet dat zoiets kan gebeuren hoe betrouwbaar je hond ook is. Ik vind het erg dom van de ouders dat ze ze samen hebben gelaten.
Lees jij eerst maar eens het topic door......
[/quote]
En hou jij je mond maar eens.
[/quote]
Waar slaat dit nu weer op. Uit haar post blijkt duidelijk dat ze helemaal niet weet waar het over gaat. En gezien jouw reactie weet jij het ook niet. Misschien heb je hier nog wat aan??:
Wendel schreef:jullie speculeren in het wilde weg mensen. Ik weet uit betrouwbare bron dat het verhaal anders is gegaan. Dat het de schuld is van de ouders. Laat me heel hard lachen. Ik word heel erg boos als mensen dit zeggen, terwijl er niemand is die hier de feiten kent.
De ouders hebben het kind wel beschermd. Kind sliep boven in een kamer met de deurklink omhoog gedraait. Honden zijn zo slim om deuren zelf open te maken. En husky's zijn erg slimme honden. En tja de ouders die sliepen zelf ook en niet voor de tv! Wat er door sommigen word beweerd. De mensen lagen net als jullie op bed.
Zoals ook al word gezegt je word moe van dag en nacht op je kleintje letten. Dus dan slaap je dieper. Ook is er geen sprake van 7 honden in de tuin maar van 2 husky's.
De hond is nog niet afgemaakt. De hond is naar Utrecht gebracht zodat ze eerst gaan onderzoeken waarom hij het kind heeft vermoord. Daarna word het afgemaakt. Want ik kan me voorstellen dat je zo'n hond niet weer in huis neemt. Hoe zielig het dan ook mag zijn voor de hond. En vergeet niet dat dieren ( lees katten en honden) erg jaloers worden als er plotseling een huileding in hun huis komt wat erg veel aandacht nodig heeft. Ze worden dan zo jaloers dat ze die huiledingen dan wat aan doen. Ook is er al een een baby vermoord toen een kat bovenop een baby is gaan liggen en zo het kind smoorde. En ook is dit niet per ongeluk gebeurd.
Heb niet het hele topic gelezen want werd echt boos na een paar berichten omdat altijd de verhalen zo verdraait worden.
En dan nog een feit. Het kind is aan stukken gebeten. Dus niet zachtjes in de nek.