Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:Benzz schreef:Ik denk ook dat het niet reeel is om Ja21 met 9 zetels toe te voegen aan de coalitie, terwijl GL/pvda er 20 hebben. Je staat veel sterker met de laatste en je hebt een veel breder publiek achter je staan.
Jetten had het in zijn interview net over CDA, VVD en GL/PvdA.
Gnome schreef:Even verder lezen:
Vrijdag zei VVD-minister Ruben Brekelmans dat zijn partij niet in een coalitie met een combinatie van GroenLinks-PvdA, CDA en D66 gaat. De VVD heeft ook gezegd niet meer te willen regeren met de PVV.
_San87_ schreef:Benzz schreef:Ik denk ook dat het niet reeel is om Ja21 met 9 zetels toe te voegen aan de coalitie, terwijl GL/pvda er 20 hebben. Je staat veel sterker met de laatste en je hebt een veel breder publiek achter je staan.
Jetten had het in zijn interview net over CDA, VVD en GL/PvdA.
Gruis schreef:Opvallend vond ik wat Wilders zei in zijn interview zojuist, over waarom hij zetels verloren is. Dat kwam omdat andere partijen de PVV hadden uitgesloten. Het verschil in deze reactie met die van PVDA/GL vond ik groot. Anderen de schuld geven, versus hand in eigen boezem steken en verantwoordelijkheid nemen.
rien10 schreef:Electra63 schreef:Timmermans is wel heel erg zwart gemaakt op SM en door zogenaamde duiders!
Dat heeft vast ook invloed gehad.
Heb je gezien welk rotte tomaten gelul er nu op SM staat over zijn afscheid? Schandalig!
prompter schreef:Wilders heeft IMO gegokt en verloren met zijn strategie om uit de coalitie te stappen. Hij zal gedacht hebben dat hij nóg groter kon worden bij nieuwe verkiezingen en dat daardoor niemand meer om hem heen kon, maar zijn slechte ministers hebben dat sprookje verstoord.
Polarize schreef:Gruis schreef:Opvallend vond ik wat Wilders zei in zijn interview zojuist, over waarom hij zetels verloren is. Dat kwam omdat andere partijen de PVV hadden uitgesloten. Het verschil in deze reactie met die van PVDA/GL vond ik groot. Anderen de schuld geven, versus hand in eigen boezem steken en verantwoordelijkheid nemen.
Ik bedoel...ik had niet veel anders verwacht van Wilders
BigOne schreef:FvD 6 zetels en die gaan naar ?
Dezelfde zes uitvreters die de afgelopen jaren elke keer elkaar de zetel toegespeeld hebben om hun vergoeding te houden.
1 Lidewij de Vos
2 Thierry Baudet
3 Gideon van Meijeren
4 Freek Jansen
5 Ralf Dekker
6 Pepijn van Houwelingen