pien_2010 schreef:Jammer. Weer een goede bewindsvrouw die stopt. Ik begrijp het wel.
Ik vond haar tot nu toe vooral onzichtbaar, maar misschien heb ik iets gemist waaruit blijkt dat ze een goede bewindsvrouw is?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Karl66 schreef:pien_2010 schreef:Jammer. Weer een goede bewindsvrouw die stopt. Ik begrijp het wel.
Ik vond haar tot nu toe vooral onzichtbaar, maar misschien heb ik iets gemist waaruit blijkt dat ze een goede bewindsvrouw is?
pien_2010 schreef:Aijaijai. Het verbaasd me niets. Ik volg alles veel minder omdat ik enorm geschokt ben hoe snel het rascisme vanuit de regering en het tegen elkaar opzetten van groepen, zo'n vaart nam.
Nu ik dit lees kan ik niet anders zeggen dat ik dit wel begrijp. Nl als er meer mensen zich voelen zoals ik me de laatste dagen voel, namelijk dat we enorm op een glijdende schaal naar beneden aan het gaan zijn ten koste van zowel de mensen met Joodse als met moslim achtergrond.
We wachten het af en ik ga de TV eens aanzetten.
Loretta schreef:En dat allemaal net nadat in Amerika Trump gekozen is.
Als er nieuwe verkiezingen komen schieten we daar naar alle waarschijnlijkheid geen zak mee op. PVV wederom de grootste.
Karl66 schreef:Alleen is politiek een vak en ook nog een behoorlijk ingewikkeld vak. Je moet een departement aansturen, je moet daarin met politieke gevoeligheden om kunnen gaan, je moet je beleid afstemmen met de kamer en daar kunnen verkopen. Je moet met mede- en tegenstanders kunnen wheelen en dealen. Als je dat je dat kan, dan ben je een goede bewindsvrouw. En daar heb ik haar niet in zien uitblinken. Dat ze een goede CV als jurist heeft, dat klopt, maar waarom is ze dan opeens een goede bewindspersoon?
pien_2010 schreef:Gisteren lag ik vroeg in bed, dus geen bar laat gekeken.
Karl66 schreef:Alleen is politiek een vak en ook nog een behoorlijk ingewikkeld vak. Je moet een departement aansturen, je moet daarin met politieke gevoeligheden om kunnen gaan, je moet je beleid afstemmen met de kamer en daar kunnen verkopen. Je moet met mede- en tegenstanders kunnen wheelen en dealen. Als je dat je dat kan, dan ben je een goede bewindsvrouw. En daar heb ik haar niet in zien uitblinken. Dat ze een goede CV als jurist heeft, dat klopt, maar waarom is ze dan opeens een goede bewindspersoon?
Benzz schreef:pien_2010 schreef:Gisteren lag ik vroeg in bed, dus geen bar laat gekeken.
Even voor je opgezocht, het staat op youtube, dus niet gelijk de gehele uitzending
https://www.youtube.com/watch?v=zFXSLziBnIc
_San87_ schreef:Kabinet staat op ploffen en Omtzigt is er niet bij. Tegenvaller.
Citaat:Ook Omtzigt betrokken bij overleg
Ook Pieter Omtzigt is betrokken bij het overleg in het Catshuis, bevestigen bronnen van NU.nl. Het is niet duidelijk op wat voor manier de NSC-oprichter erbij betrokken is. Wel is duidelijk dat hij niet in het Catshuis zelf is.
juval schreef:_San87_ schreef:Kabinet staat op ploffen en Omtzigt is er niet bij. Tegenvaller.Citaat:Ook Omtzigt betrokken bij overleg
Ook Pieter Omtzigt is betrokken bij het overleg in het Catshuis, bevestigen bronnen van NU.nl. Het is niet duidelijk op wat voor manier de NSC-oprichter erbij betrokken is. Wel is duidelijk dat hij niet in het Catshuis zelf is.
volgens nu.nl is hij wel betrokken bij het overleg.
juval schreef:Benzz schreef:Van mij mag de boel vallen. Wat ik vd week heb gezien zijn het gewoon een stel racisten zonder enig fatsoen. Bah...incl Schoof, Yesulguz en Vd Plas.
prima.
maar dan? Ik vrees dat de pvv alsnog de grootste blijft.
Benzz schreef:juval schreef:prima.
maar dan? Ik vrees dat de pvv alsnog de grootste blijft.
Mag toch hopen dat Henk en Ingrid nu wel inzien dat dit een grote ellende is.