idylle schreef:Sky schreef:
Ik ook. Mijn vriend wilt nu emigreren
[ [url=m/ijsQXC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat is ook omdenken!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikass schreef:Berdien schreef:Ik ben echt verbijsterd. Zoveel stemmen voor de PVV. Hoe dan. Hóe dan.
Ja hóe dan, vraag ik me ook af. Maar ja, beter dan de VVD..
MWM: en wat heb je nu dan?
MarlindeRooz: de Hema
PSvanLot schreef:Janinevv schreef:Wauw vind de linkse partijen ook wel hatend praten.
Die vielen me ook erg tegen, laten zich wel erg kennen. Begrijp dat het je misschien niet helemaal past, maar breng het met een rechte rug.
PSvanLot schreef:fransje23 schreef:Zonder arbeidsmigranten ligt er veel werk stil. Zelfs met arbeidsmigranten is er al een enorm personeelstekort.
Maar een arbeidsmigrant is geen asielzoeker. Wij hebben hier in het dorp een aardige groep arbeidsmigranten. Zij worden gehuisvest door het bedrijf waar ze werken en wonen niet in een AZC.
Anne_GTI schreef:Ik ken gewoon Turken en Marokkanen die overtuigd PVV stemmen. En toen ik hun argumentatie hoorde waarom snapte ik ze volledig. Ze worden aangesproken op de klaplopers met hetzelfde paspoort terwijl zij als 2e generatie gewoon een plek in de samenleving tussen de rest van de bevolking hebben.
Cayenne schreef:Wauw, de PVV wint.. Dat geeft wel aan hoe gemiddeld Nederland over het huidige asielzoekersbeleid denkt..
Anne_GTI schreef:Cayenne schreef:Wauw, de PVV wint.. Dat geeft wel aan hoe gemiddeld Nederland over het huidige asielzoekersbeleid denkt..
Nou als je regelmatig gevraagd wordt hoe je in Ter Apel of de IND moet komen met de hulp van googletranslate op de nieuwste IPhone snap je het misschien een beetje... en dan vervolgens gaan ze kwartetten met allerlei OV kaarten voor de incheckpaal. En dan gewoon verder lopen zonder correcte incheck. Succes dan om ze er weer uit te krijgen en ook de bus op tijd te laten rijden...
Doubtless schreef:Cayenne schreef:Wauw, de PVV wint.. Dat geeft wel aan hoe gemiddeld Nederland over het huidige asielzoekersbeleid denkt..
Laten we wel wezen: PVV representeert niet de standpunten van gemiddeld Nederland.
Anne_GTI schreef:Cayenne schreef:Wauw, de PVV wint.. Dat geeft wel aan hoe gemiddeld Nederland over het huidige asielzoekersbeleid denkt..
Nou als je regelmatig gevraagd wordt hoe je in Ter Apel of de IND moet komen met de hulp van googletranslate op de nieuwste IPhone snap je het misschien een beetje... en dan vervolgens gaan ze kwartetten met allerlei OV kaarten voor de incheckpaal. En dan gewoon verder lopen zonder correcte incheck. Succes dan om ze er weer uit te krijgen en ook de bus op tijd te laten rijden...
mvdende schreef:Gisteren weer een stemwijzer ingevuld. Zoals bijna altijd kwam daar pvv uit. Nooit eerder op gestemd, omdat ik die partij véél te extreem vond. Andere keren altijd SP gestemd, maar die komen nooit in een kabinet terecht op één of andere manier. Gisteren het verkiezingsprogramma van de pvv doorgelezen en daarin stond deze keer niets over een Nexit, gulden terug of andere extreme dingen. Sommige punten gaan nog steeds wat ver: verbod op islamitisch onderwijs hoeft van mij niet en een volledige asielstop gaat toch ook niet gebeuren. Maar met veel punten ben ik het wél eens: tandarts terug in het basispakket, minimumloon en uitkeringen omhoog, geen rekeningrijden, salderingsregeling behouden, huurtoeslag omhoog, véél minder asielinstroom en uitgeprocedeerde asielzoekers geen bedbadbrood, maar terug naar land van herkomst enz. Vluchtelingen opvangen in de eigen regio.
xDenies schreef:Wauw.. ik vind het heel bijzonder hoe er gedacht en getypt wordt over mensen die PVV zouden hebben gestemd. Wat een opmerkingen worden hier gemaakt zeg...
Bah.
Suzanne F. schreef:xDenies schreef:Wauw.. ik vind het heel bijzonder hoe er gedacht en getypt wordt over mensen die PVV zouden hebben gestemd. Wat een opmerkingen worden hier gemaakt zeg...
Bah.
Ja bijzonder hè? Zijn 2,5 miljoen mensen en hier op Bokt in de poll ook al 166.
Vind je het gek dat maar weinig hier durven uitspreken dat ze PVV stemmen. Is echt te triest. Tot zover de linkse verdraagzaamheid.
Ik vind de uitslag fantastisch. Het is hem gegund.