elnienjo schreef:Zebrastreep schreef:Welke QR code![]()
De maatregelen zijn zo goed als weg , waarom ben je er dan nog zo mee bezig?
Ik ben blij dat corona nu even van de radar is verdwenen , wel minder blij door de oorlog dan liever corona nieuws
De hele wereld heeft nu wel wat anders te doen dan bezig te zijn met dat soort wetten en codes.
En nee de halve bevolking in Nederland vindt niet dat er weer gas uit Groningen gehaald moet worden. Dat vindt jij en een kleine aanhang.
Laat het eens los zou ik zeggen , wat moet dit je leven beheersen zeg. De meesten hebben corona lekker losgelaten. Zou je ook moeten doen
Ik denk juist dat het overgrote deel van Nederland wel gewoon Gronings gas wil. Dat de Groningers tegen zijn snap ik wel, die worden niet voldoende gecompenseerd voor hun schade. Terwijl er ondertussen met miljarden naar allerlei buitenlandse projecten en klimaathobby's gaat.
Als de mensen die dan zo graag gas uit Groningen willen er zelf ook gaan wonen vindt ik het prima.
Lekker gemakkelijk praten als je in de randstad woont of ver weg van Groningen. Een fikse aardbeving wordt niet alleen voelbaar in Groningen dan heb je er in de randstad ook last van.
Ik heb nog liever koude voeten dan dat we weer meer gaan halen uit Groningen.