moonfish13 schreef:Het praat het niet goed, maar zo’n heilig boontje als dat ik het idee had dat het was is het dus ook niet blijkbaar.
Ik vroeg me vooral af of mensen dit wisten, ik vind de vergrijpen best pittig.
En natuurlijk verdient iedereen kansen maar hij is niet echt eenmalig de fout in gegaan..
Om dan nu die man op te hemelen vind ik ook een beetje dubbel aanvoelen op een of andere manier.
Maar dat praat die moord niet goed, maar ik schrik wel behoorlijk van het geweld.
Ik ben afgelopen week druk geweest met andere omstandigheden hier, dus verbaas me erover.
Ik zag trouwens net op facebook een superstuk van een amerikaanse komiek.
Hij zegt het is niet zwart tegen wit, maar goed tegen kwaad.
En als voorbeeld noemde hij de moord op een zwarte politieagent waar nooit iemand wat van heeft gezegd.
Maar nu het George Floyd is staat de wereld op zijn kop.
Hij zegt all lives matter, en het is goed versus slecht, of je nu zwart, wit, paars of groen bent, all lives matter.
Het is geen ‘pick and choose’ op wat je uitkomt vindt hij, die zwarte agent verdiende dit ook niet.
Een zwarte die een zwarte omlegt, is net zo erg.
Moord=moord welke kleur je ook hebt.
Hij zegt dat er veel zwarte mensen zwarte mensen vermoorden en dat je daar niemand over hoort, en dat hij dat hypocriet vindt.
En daar zit wel wat in, niet zwart vs wit, maar goed vs kwaad..
Ga je lekker margrathea?
Azijn in de aanbieding? Echt die tenen vind ik in meerdere topics te lang.
Ik vraag enkel of jullie dit wisten ik verbond er geen conclusie aan toch?
Echt door mensen als jij denk ik krijg de piep met je demonstraties, ga er lekker bij staan en hopelijk blijf je gezond.
Lekker extremistisch blijven reageren, kweek je begrip mee, not.
Over pick and choose gesproken, dat doe jij toch ook door juist dat ene stukje informatie zo nadrukkelijk hier te vermelden? Dat doe je niet voor niets, en de opmerking daaroverheen dat Boyd dus blijkbaar geen heilig boontje was, versterkt de indruk dat je de ernst van wat hem is aangedaan op de een of andere manier wilt relativeren. Daar hebben bepaalde mensen, naar mijn idee volkomen terecht, moeite mee en daarom wijzen ze jou daarop. Dat mag je extremistisch vinden, maar dat zegt m.i. meer over jou - of in ieder geval over je wijze van discussiëren, dan over hen.