sneeuwpop schreef:IMANDRA schreef:Source: Ben opgeleid als wetenschappelijk onderzoeker.
Wetenschappelijke onderzoeker op welk gebied?
Het is goed mogelijk dat er een relatie is met verhoging van CO2 en de opwarming.
(Maar dat we die uitstoot zodanig kunnen verlagen als Nederland zijn koeien weg doet is natuurlijk kul.
Daarom vind ik het een hoax. Door extra belasting, wordt het klimaat echt niet beter. Zeker met het klimaatverdrag dat de vliegtuigen en schepen buiten beschouwing laat, is het vooral geld graaien. )
Echter vanuit het heelal zijn er ook relaties gevonden met ons klimaat
Deze heb ik even gecopieeerd omdat deze het zo prettig in Jip en Janneke taal heeft uitgelegd wat ik eerder heb gelezen maar nu niet meer terug kan vinden.Citaat:Rutger van den Broek 10 okt 2018 om 12:46- Antwoorden
Ach, waar te beginnen? Zolang de mens niets snapt van de werking van het heelal, moeten ze niet gissen en onzin verkondigen. De volgende uitleg is voor de meesten te ongelovig om waar te zijn en toch zit het zo. Ieder galaxy heeft als kern een of meerdere zwarte gaten. Een zwart gat is niets meer dan een materie recycling systeem. Er gaat materie in en de component waar materie uit bestaat wordt uitgestraald. Die energie voed omliggende zonnestelsels. Die maken daar weer materie van. De meeste zonnestelsels zijn rond het zwarte gat te vinden en nemen in aantal af naarmate verder van het zwarte gat. Een zon is zo groot dat zijn warmte minder goed weg kan vanwege zijn inhoud. Reactie intern ~r^3 en uitstraling r^2. Daarom is de zon zo heet, maar ieder hemellichaam produceert warmte en vormt materie. Onze maan heeft al een kerntemperatuur van ca. 1400 graden. De aarde ca. 5500 graden. Toen de Nasa Pluto verkende zei iemand onmiddellijk hoe komt dat ding zo warm? Bij alle planeten in ons zonnestelsel correspondeert de grootte met de kerntemperatuur. Ons Melkwegstelsel deint op en neer, door de zwaartekrachten die op elkaar invloed hebben. Door die deining (is heel complex) komen we van tijd tot tijd in de schaduw van andere stelsel tussen ons en het zwarte gat. Dan zien we de zon activiteit afnemen (minder flairs). Ook op aarde zien we significante veranderingen, zoals afname magnetisch veld en inkrimpen thermosfeer met gevolgen voor de jet-stream en het weer. Dit is het begin van een ijstijd.
Echter omdat we nu een CO2 scheet hebben gelaten denken we dat wij dit veroorzaken. De jet-stream is gaan meanderen door het dunner worden van onze atmosfeer. Veel warme lucht wordt naar de polen gevoerd en veel koude lucht naar de evenaar. Er ontstaan meer stationaire druksystemen die voor extreme weersituaties zorgen. Die ruis vinden we ook terug aan het begin van ijstijden in het verleden. Deze ruis kan makkelijk een eeuw duren en komt weer terug als we er uit geraken. De Nasa klaagt steen en been, omdat het ruimtepuin niet terugvalt op de aarde door de verdunning van de atmosfeer. Door de materieproductie van onze aarde groeit deze ook. Te zien aan het uit elkaar driften van de continenten. De zwaartekracht is zodanig toegenomen dat monsterlijk grote wezen nu niet meer kunnen bestaan. Een vogel van 80 kilo zou nu niet meer kunnen vliegen. Ook de maan groeit. De groei mares zijn met het blote oog te zien. Daar zijn veel minder meteoriet inslagen te zien dan ernaast. Op mars zien we ook dat soort groei mares. Er is veel meer te vertellen over de werking van het heelal en hoe ik dit soort dingen gemeten en geconcludeerd heb. Er is door de mensheid nog veel te leren.
Sneeuwpop, waar haal je deze nonsens vandaan? Je schermt met "wetenschappelijke " argumenten, en dan kom je met dit citaat, dat vol blatant foute informatie staat.
Edit, laat maar, ik heb de idiote web site gevonden. Je zegt dat je wetenschappelijk geschoold bent, en je gelooft deze mensen? Wow.