Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sassefras schreef:Askja schreef:Je ergert je aan het woord racist terwijl dat in de hele door jou aangehaalde quote niet voorkomt?
dat is nou 1 keer het meest gebruikte woord als je het niet eens bent met een ander, of ik heb ook een paar niet heel leuke pb tjes gehad, anyway daar heb ik ...... aan
En wat bedoel je met 'realist'? gewoon reeel nadenken bedoel ik, of wat er niet is kan je niet uitgeven. er worden miljoenen in projecten gestopt waar niks van terecht komt, er gaan miljarden subsidies naar ik weet niet waar, en wordt dat nuttig besteed bv ??? neem de plastic soep, asbestfabrieken, milieu vervuiling, in bv azie, als er daar niks veranderd waarom moeten wij daar voor betalen, neem verbod op asbest, dat is vanaf 2024 verboden alleen in nl, in belgie in 2040. ( en hier betaal je ook nog 21% aan BTW voor het verwijderen, wie wordt daar beter van ??? ik niet helaas ). daarbij je kan het willen maar je kan niet heel africa naar europa halen, waar gaan we dat van betalen ???? en het hele eu verhaal is ook een gruwelijke kostenpost. er komt een dag dat de pot leeg is op deze manier en dan ??????
Nikass schreef:Ineens krijgt iedereen dreig pb's
pien_2010 schreef:Lieve Shaggy......blijf vooral lekker slapen.......FvD is gewoon foute boel.....op heel veel fronten.
Marjoow schreef:Ik weet niet of iemand gisteren EenVandaag heeft gezien? Maar Jojanneke ging tekeer tegen Wilders, niet normaal gewoon. Ze liet hem níet uitpraten en was allesbehalve een objectieve interviewer. Tenenkrommend vind ik dat.
Accepteer andermans mening en respecteer deze. Als je begint met dreigen ben je zó verkeerd bezig en ook gelijk zó ongeloofwaardig.
Shaggy09 schreef:Marjoow schreef:Ik weet niet of iemand gisteren EenVandaag heeft gezien? Maar Jojanneke ging tekeer tegen Wilders, niet normaal gewoon. Ze liet hem níet uitpraten en was allesbehalve een objectieve interviewer. Tenenkrommend vind ik dat.
Accepteer andermans mening en respecteer deze. Als je begint met dreigen ben je zó verkeerd bezig en ook gelijk zó ongeloofwaardig.
Ik heb even gekeken en vind dit echt zo ontzettend slecht, vooral uit journalistiek oogpunt.
Of je het nou wel of niet met de man eens bent, Wilders blijft ontzettend netjes en rustig terwijl zij hem niet eens de kans geeft om zijn verhaal te doen. En daarnaast bekijkt ze het inderdaad totaal niet op een objectieve manier en neemt ze haar eigen politieke mening hier teveel als argumenten.
Ik sta zelf niet achter de standpunten van Dhr Wilders, maar ik moet zeggen, petje af voor mensen zoals Wilders (maar ook Baudet en destijds Fortuyn) dat zij toch beleefd blijven tijdens de meeste interviews en debatten en zij zich niet zomaar van hun stuk laten brengen, want ze krijgen nogal wat naar hun kop geslingerd.
Nikass schreef:Eerst maar zorgen dat het land weer veilig is dan, want daar zijn we nog lang niet. En dan wellicht hulp bieden? Of hebben wij Nederland ook alleen zelf weer opgebouwd na WO2?
En dan zullen de Syriërs maar wat graag terugkeren, dan hoeft niemand ze te sturen.
Nikass schreef:Eerst maar zorgen dat het land weer veilig is dan, want daar zijn we nog lang niet. En dan wellicht hulp bieden? Of hebben wij Nederland ook alleen zelf weer opgebouwd na WO2?
En dan zullen de Syriërs maar wat graag terugkeren, dan hoeft niemand ze te sturen.
Resistance schreef:Nikass schreef:Eerst maar zorgen dat het land weer veilig is dan, want daar zijn we nog lang niet. En dan wellicht hulp bieden? Of hebben wij Nederland ook alleen zelf weer opgebouwd na WO2?
Het land is veiliger dan ooit.
Shaggy09 schreef:Nikass schreef:Eerst maar zorgen dat het land weer veilig is dan, want daar zijn we nog lang niet. En dan wellicht hulp bieden? Of hebben wij Nederland ook alleen zelf weer opgebouwd na WO2?
Niemand zegt toch dat we geen hulp willen bieden en die Syriërs maar aan hun lot overlaten? Waarom gelijk zo extreem![]()
Precies wat Marjoow zei, van die grijze gebieden. Deze tijd worden die gewoon compleet vergeten omdat het in de media alleen maar gaat om de strijd tussen Baudet en Klaver of over of het klimaatakkoord nou wel of geen vruchten gaat afwerpen. Jammer. Ik zou graag gewoon weer wat inhoud en ruimte voor discussie zien.
Magrathea schreef:Jongens, sluit het topic maar, de enige echte nuttige stemwijzer is online![]()
https://speld.nl/2019/03/08/doe-de-spel ... emadvie2s/
Ik moet stemmen op de Separatistische Partij Flevoland
Marjoow schreef:Ik weet niet of iemand gisteren EenVandaag heeft gezien? Maar Jojanneke ging tekeer tegen Wilders, niet normaal gewoon. Ze liet hem níet uitpraten en was allesbehalve een objectieve interviewer. Tenenkrommend vind ik dat.
Magrathea schreef:Jongens, sluit het topic maar, de enige echte nuttige stemwijzer is online![]()
https://speld.nl/2019/03/08/doe-de-spel ... emadvie2s/
Ik moet stemmen op de Separatistische Partij Flevoland