Geen spoor van vermiste Anne Faber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 17:11

Yentaah schreef:
Memories schreef:
*klik* hier even een een overzichtje van hoe dicht het bij elkaar ligt allemaal. Bizar.

En nu zo'n beetje exact een week geleden dat ze aan haar fietstochtje begon...
Hoop echt dat het einde nu nabij is en dat het snel gaat nu die tas is gevonden, dat daar maar wat bruikbaars in/op/rond mag zitten ;(

Ik kom er niet veel wijs uit, wat moet ik me voorstellen qua afstand?

Ongeveer 150-200 meter tussen fiets en tas, zeggen ze. Het gaat iig om afstanden van enkele honderden meters.

Anoniem

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 17:12

Ze kan niet ver weg zijn, zou je haast denken. :o

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 17:13

Ik hoop dat ze levend en wel gevonden wordt, dat de mensen in haar omgeving, kennissen, vrienden, niet hetzelfde telefoontje krijgen als ik 5 jaar geleden.

Maar ik gok zomaar, dat ze, of nieteens gevonden wordt, of dat ze niet meer levend bij haar familie terug komt. Verschrikkelijk om mee te maken.

Over het wel of niet zien van iemand die om het leven gebracht is.. Ik kan jullie vertellen dat het beeld je voor altijd bij blijft. Als je niet weet wat je kan verwachten. Ik wist niet dat er een open kist was, keek recht in het gezicht van mijn vriendinnetje, maar ze was mijn vriendinnetje niet meer. T is dat ik haar op foto's kan zien, anders had ik niet meer geweten hoe zij eruit zag, enkel dat beeld in haar kist zou ik dan nog weten..

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 17:13

Ah nee wat erg!!

Net weer kippenvel. Stapte op de fiets rond half 5, regenjas maar aan want het zou wel eens kunnen regenen. En ja hoor, plotseling plensbui en zware wind. Kan er niets aan doen maar blijf aan die arme meid denken :'(

Kimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 17:16

Ik hoop dat ze zelf een spoor heeft gemaakt van haar spullen, maar eerst de jas en dan de fiets? Zou je denken dat dat andersom zou doen.. dat iemand die spullen neerdropt lijkt me een heel akelig idee..

En van de tas op de selfie.. Ik denk dat als ze zo'n grote route fietst ze geen (zware) rugzak omdoet maar idd op het fietsrekje legt om de rug te ontlasten.

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 17:17

Ik las net wel een goede vraag en ben daar zelf ook wel benieuwd naar..
De fiets heeft in het water gelegen, is het dan nog mogelijk dat er vingerafdrukken oid op zitten?

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 17:18

Yentaah schreef:
Ik las net wel een goede vraag en ben daar zelf ook wel benieuwd naar..
De fiets heeft in het water gelegen, is het dan nog mogelijk dat er vingerafdrukken oid op zitten?

Wss wel. Vingerafdrukken zijn vet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 17:20

Ik vind die theorieën van een spoor een beetje fantasierijk. Het zijn gewoon allemaal spullen van haar die op verschillende plaatsen zijn gevonden. En daar zijn heel veel verklaringen voor te bedenken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 17:20

Gek he, hoe je zo mee kunt leven met iemand die je niet kent en met de mensen om haar heen... :\

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 17:21

Als ik logisch denk en Ik zou iemand "lichter" willen maken dan doe je eerst de fiets weg dan de tas en dan de jas.

Zoeken ze nog in de richting van de tas? Of nu enkel nog in het park?

Ben helaas echt te druk om alles te volgen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 17:22

Maar het zou ook kunnen dat het in die volgorde is gegaan, alleen dat het 'andersom' gevonden is?

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 17:23

Of iemand grijpt haar bij de tas, die laat ze van haar rug glijden, iemand gaat er achteraan, zij valt van de fiets, fiets wordt door iemand in het water gegooid uit boosheid. Zij rent het bos in en wordt bij dr jas gegrepen. Maar dat is allemaal speculeren en bedenken en eigenlijk gewoon nergens op gebaseerd. Al geeft het me wel een gevoel van hoe bang moet ze dan zijn geweest. Brrr.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 17:25

Valt me ook op hoe dicht die rugzak aan de rand van het park is gedumpt, vlakbij de bewoonde wereld. Zit aan een weggetje met huizen die notabene uitkijken op het parkje.

Luckystory

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 17:27

Ik weet niet, zou het niet eerder andersom zijn? Eerst de jas, dan de fiets en als laatste de tas?
Als ik probeer te bedenken hoe het gegaan kan zijn, dan zou ik denken dat de jas wordt achtergelaten dichtbij waar een eventuele schermutseling plaatsgevonden heeft. Tas en fiets worden meegenomen en een stukje verderop gedumpt?
Alé, als ik mij probeer in te beelden hoe ik het zelf zou doen (voor zover ik een innerlijke psychopaat heb := ) Ik zou vooral belang hechten aan de tas en de fiets om die te laten verdwijnen...

Luckystory

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 17:29

Memories schreef:
Valt me ook op hoe dicht die rugzak aan de rand van het park is gedumpt, vlakbij de bewoonde wereld. Zit aan een weggetje met huizen die notabene uitkijken op het parkje.

Alsof een eventuele dader nog gauw de tas heeft weggegooid in de bosjes voor hij weer op een drukke straat verscheen?

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 17:32

Ze wordt gegrepen bij der jas, die kan ze nog “uitdoen”. Achtervolging gaat verder, wordt van der fiets getrokken en als laatste lozen ze der tas.

Er zijn zoveel denkbare opties. Ik hoop alleen maar dat ze wordt gevonden. De onzekerheid lijkt mij vreselijk. Hoop ook dat spullen nu allemaal gevonden zijn (al lees ik nog niks over der telefoon), dan wordt de kans misschien groter dat zij ook gevonden wordt..
Laatst bijgewerkt door Denise_Storm op 06-10-17 17:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 17:32

Vergeet ook niet dat het van de week gruwelijk hard gewaaid heeft he. Het zou zomaar kunnen dat een aantal van de gevonden spullen door de wind zijn gevallen/verplaatst.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 17:33

Ik denk geen 100+ meter. :o

Lisitano

KoudbloedKim schreef:
Ik denk geen 100+ meter. :o

Als er zware takken tientallen meters wegwaaien kan een jas ook wel wat meters afleggen hoor.

Majabeestje

Ergens 'hoop' ik dat ze in een auto gegooid is en ergens wordt vastgehouden en nog weet te ontsnappen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 17:35

Citaat:
Speurhond gaat het gebied in waar de mogelijke tas van #AnneFaber ligt. Tas is aan de zijkant, terwijl de hond nu dieper het bos in is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 17:35

Mag het iets minder met die rare ideeën en speculaties?
Ik volg het ook op de voet, maar om hier nu het ene na het andere bizarre verhaal te verzinnen van wat eventueel misschien zou kunnen vind ik naar.
Dank.

Kimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 17:36

Ik hoop wel dat er in de tas nuttige spullen zitten en eventueel de telefoon die ze goed kunnen gebruiken om verder te komen

Luckystory

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 17:37

Uit welke richting kwam ze? Vanuit de richting van de jas?

Het kan ook best dat er iets gebeurd is op 1 plek. En dat de dader bepaalde bewijsstukken heeft meegenomen, zoals de jas, fiets, tas en deze langs zijn 'vluchtroute' heeft weggegooid?
Dat hij als het ware door dat parkje is gewandeld, fiets in de vijver heeft gegooid en tas gedumpt net voor hij weer de straat op liep?

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 17:39

Anoniem schreef:
Mag het iets minder met die rare ideeën en speculaties?
Ik volg het ook op de voet, maar om hier nu het ene na het andere bizarre verhaal te verzinnen van wat eventueel misschien zou kunnen vind ik naar.
Dank.

Waarom rare ideeën en speculaties dit heet gewoon relativeren en van afstand meedenken. Er word hier niet gespeculeerd alleen gedachtes gewisseld