Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Floorg18 schreef:Mars, ik vind dat je wel heel makkelijk oordeelt over andere. Jijzelf wordt ook niet in een onzijdig hokje gepropt. Zolang jij er geen last van hebt, laat iedereen gewoon lekker zijn wie ze willen zijn. Leven homo's dan ook in een sprookje? Of is dat nu wel geaccepteerd.
LadyMadonna schreef:Maar... Dan staat a denk ik voor "anders"?
Krijg je dan weer niet "ik ben helemaal niet anders"?
Memories schreef:Ik dacht dat ik alles wel gehoord had, maar dit is een nieuwe uitspraak voor op de bingokaart![]()
En in het kader van 'zo kan het ook':
[ [url=m/QPVLEy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zie hier een vacature. Gewoon een 3e optie! Hoeven we ook niet huilie huilie te doen want niemand wordt hierbij aangetast in het man/vrouw/non-binair zijn. Jaja mensen, het kan gewoon!
Mars schreef:Ik geloof niet in transgender personen, ik vind dat vooral een psychisch probleem wat lichamelijk 'behandeld' wordt. Maar ik heb er geen last van, als iemand die als man geboren is zich vrouw voelt naar de dameswc wil: ga je gang.
Maar meer geslachten dan man of vrouw hebben we niet dus ik wens ook niet in een onzijdig hokje gepropt te worden.
bruintje123 schreef:Omdat je de sollicitatie aan Annette Janssen moet sturen dus je weet dat het een vrouw is. Daar word vaak rekening mee gehouden.
Zakelijke post die ik krijg staat ook mevrouw bruintje.
En dan bij een Open sollicitatie.
Geachte lezer van mijn sollicitatiebrief.
Tuurlijk
Memories schreef:Ik dacht dat ik alles wel gehoord had, maar dit is een nieuwe uitspraak voor op de bingokaart![]()
Zie hier een vacature. Gewoon een 3e optie! Hoeven we ook niet huilie huilie te doen want niemand wordt hierbij aangetast in het man/vrouw/non-binair zijn. Jaja mensen, het kan gewoon!
Memories schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet zo ver doortrek hoor![]()
Heb oprecht even zitten zoekenIk schrijf alleen 'geachte meneer/mevrouw X' als ik iemand persoonlijk moet benaderen maar geen initialen of geslacht weet. Anders met initialen of geslacht indien bekend. Of, als het een algemeen bericht is naar een hele afdeling oid of ik geen idee heb wie het te lezen krijgt: 'geachte medewerker *afdeling*' of iets in die strekking (een woord als medewerker is imo neutraal genoeg). Nooit problemen mee gehad
Jij doet dus huilie huilie Lieshorses want jij maakt er het grootste probleem vanals jij al met zo'n verhaal aan komt zetten heb ik de energie er eerlijk gezegd niet voor over om op de rest van je post in te gaan. Sorry
Memories schreef:Daar zijn we het dan over eens Lieshorses, maar dat is ook werkelijk het enige punt vermoed ik zo. Behalve als ik naar iets LGBTQ+ schrijf en ik het vermoeden heb dat meneer/mevrouw niet op zijn plaats is.
Lees jij wel Geryon? Er staat M. V. En A! Niemand aangetast. Klaar. De enige die huilie huilie doen zijn wederom niet de mensen om wie het daadwerkelijk gaat. Spreekt alweer voor zich.
En wederom, ik ga niet eens meer de moeite nemen om verder inhoudelijk op dit soort gekakel in te gaan.