Trump of Clinton

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hilary Clinton vs. Donald Trump

Clinton
1250 (90%)
Trump
130 (9%)

Totaal aantal stemmen: 1380

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 00:45

Monster_tos schreef:
Iemand enig ider hoe laat we een voorlopige uitslag kunnen verwachten? Wil eigenlijk wel even live kijken maar een paar uurtjes slapen is ook wel lekker ;)

Pas tussen 4/5 maar ze praten al over anderhalf uur vertraging ivm niet werkende stemcomputers in North Carolina.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 00:46

Laatste update is dat 70% van de stemmers wit is. Dat de minderheden thuis zijn gebleven is echt heel problematisch.

Mijn bloeddruk stijgt in ieder geval weer met 100.

Monster_tos

Zet mn wekken om 4 uur wel, kijken wat de status dan is :)

Kana

musiqolog schreef:
Kana schreef:

Ik volg dit topic al vanaf het begin omdat ik het erg interessant vind, ben ook van plan om vanavond te volgen. Je toon is enorm denigrerend en vervelend. Het is prima als jij het niet eens met mensen hier bent maar zou je op een normale manier willen blijven discussiëren? Houdt het ook leuker voor de meelezers.

Er zijn grenzen. Steun voor Hitler, Poetin of Trump is daar overheen.

Ga je gif ergens anders spuwen, en hou dit topic gewoon interessant. Prima als jij je mening wilt verkondigen, maar hou het gewoon aardig. Wat is daar zo moeilijk aan.

Babeth

Re: Trump of Clinton

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 00:47

Ik blijf inderdaad wakker, het is hier pas 5 uur.
Ik zal jullie op de hoogte houden! :D

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 00:47

Emmaa_ schreef:
Laatste update is dat 70% van de stemmers wit is. Dat de minderheden thuis zijn gebleven is echt heel problematisch.

Ik zie het op Buzzfeed, ik vraag me af hoeveel daarvan sensatie is en hoeveel daarvan waarheid...

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 00:48

Emmaa_ schreef:

Ja want wat zou dat betekenen wanneeer minderheden thuisblijven? Dat dat juist de mensen waren die op Clinton stemde?

Drifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 00:49

Emmaa er waren eerder deze week best wel wat berichten dat latino's en african americans in de rij stonden, ik denk dat de kans groot is dat die eerder zijn gegaan omdat ze bang waren vandaag door een of andere gekke Trumpfan opgewacht te worden.
Hij had zijn supporters namelijk gevraagd om de pollingstations vandaag in de gaten te houden ivm "voting fraud".

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 00:55

Zo echt joh?
Naja en toch is het wel zo (oke hij overschrijd grenzen absoluut) het is wel iemand die echt alles op alles zet en so graag wil dat die juist daardoor de grenzen uittest en ondanks dat ik hem slecht vind, ja kan ik zulk gedrag op zich wel waarderen. Hij pakt t wel verkeerd aan, maar hij gaat door het vuur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 00:56

Als de minderheden thuis blijven krijgt Clinton het inderdaad moeilijk.

Het kan zijn dat er veel early voting is geweest, maar dat is lang niet in alle staten/districten mogelijk dus mwah..
Ik stel mezelf maar even zo sceptisch mogelijk op zodat ik straks niet zit te huilen :=

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 00:56

Er zijn vandaag sowieso twee vrouwen in een hijab uit de rij gehaald door iemand die hun ID wilde zien, dus ik zou het niet gek vinden als de minorities al eerder naar de stembus zijn gegaan (plus, dat deze mensen vaak geen tijd hebben om op election day zelf 5 uur in de rij te staan. Die mensen werken zich een slag in de rondte en kunnen meestal niet zomaar vrij nemen).

En om de sfeer er een beetje in te houden:

Afbeelding

:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 01:03

Nou, de eerste stembureau's zijn gesloten. Ik hou m'n hart vast. Eerste resultaten uit Indiana en Kentucky zullen zo binnen gaan druppelen.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 01:04

Ik kijk ook! Heb nachtdienst dus geen speciale wekker :')

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 01:06

Ik ga slapen, ik word minimaal 3 x per nacht wakker, dan kijk ik ff of er al uitslagen bekend zijn.
Ik hoop op Hillary !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 01:07

musiqolog schreef:
Resistance schreef:
Wel denk ik dat je beter Putin dan Trump en Hillary kan hebben (stel dat je daaruit kon kiezen)...

Resistance, is dit een grap?!

Poetin, de man die carrière maakte in de doodenge KGB? De man die alle verkiezingen heeft vervalst? Die kritische journalisten en oppositieleiders liet vermoorden? Die stukken land annexeerde en stookt in andere buurlanden, die hij nog steeds impliciet als Russisch territorium beschouwt? Die vind jij beter dan Clinton?!

Je hebt gelijk, Putin heeft niet de "mooiste" dingen gedaan. Maar als je leest over Clinton begin ik ook te gruwelen. Dan zou ik inderdaad liever Putin hebben. Die heeft tenminste hersenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 01:10

Oh my god, 1% van de stemmen in Kentucky zijn binnen maar 80% voor Trump. Ik weet niet eens of ik wel door wil kijken want deze stress is niet te doen :=

Bonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 01:11

En toch blijf ik hoop houden voor Florida naar Clinton. Ze zal hoogstwaarschijnlijk de vote van vandaag verliezen, maar heeft early voting gewonnen. De vraag is vervolgens hoe dat zich uitbalanceerd en daar is nog echt niets zinnigs over te zeggen, totdat we meer weten over total voter-turnout.

Resistance: Je kunt echt veel over Hillary zeggen, en ze is absoluut geen engel. Maar ze heeft wel hersenen. Ze is oprecht een heel intelligente vrouw. En wat haar veel imo veel beter maakt dan Poetin en Trump: Ze wordt niet geleid door emoties en haar eigen ego. Ze maakt vast niet alleen maar slimme keuzen, en dat ga ik hier ook echt niet zeggen. Maar de wereld is wel een stuk veiliger op met haar aan het roer, dan met Trump en Putin.
Laatst bijgewerkt door Bonna op 09-11-16 01:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Drifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 01:11

Kentucky en New Hampshire zijn aan het tellen.

Kentucky was de verwachting dat die naar Trump zou gaan.
NH ook 1% geteld, trump 52% Clinton 41%

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 01:14

Dit gaat een zwarte/zware dag voor Amerika worden heb ik het idee..

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 01:17

Ben ik de enige in dit topic die dat dus echt niet ziet gebeuren? Trump die wint? Kan het me echt echt niet voorstellen.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 01:18

Kana schreef:
Ben ik de enige in dit topic die dat dus echt niet ziet gebeuren? Trump die wint? Kan het me echt echt niet voorstellen.

Ik ook niet, maargoed heeft iemand ooit bedacht dat er mensen zouden klagen over zwarte piet? :+ nee ik ook niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 01:19

Drifter schreef:

NH is nog open wel, dus die uitslagen kunnen echt nog heel lang veranderen

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 01:20

Ik ga kijken hoe lang ik wakker kan blijven, stiekem heb ik wel een zwak voor historische momenten en wil ik 'live' meemaken wie de president wordt. :o

Drifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 01:21

Emmaa_ schreef:
Drifter schreef:

NH is nog open wel, dus die uitslagen kunnen echt nog heel lang veranderen

Oh wat dom van mij, dat had ik niet door. :o?

Even over of Trump kan winnen: ja dat is een echte mogelijkheid tot er duidelijk is wat een aantal staten gekozen hebben.

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 01:23

Littera schreef:
Ik ga kijken hoe lang ik wakker kan blijven, stiekem heb ik wel een zwak voor historische momenten en wil ik 'live' meemaken wie de president wordt. :o

Ik ook :D het is zo vreselijk slecht voor mijn organisatie deze week om zo laat te gaan slapen, maar ik vrees dat mijn onderbewustzijn me toch wakker gaat houden dus wie maak ik wat wijs :')