Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Picasso schreef:En alle oorlogen die uit naam van het CHRISTELIJK geloof zijn gevoerd dan?
Dit heeft niks met geloof te maken....gewoon met een club achterlijke mensen die het geloof misbruiken voor hun misselijke acties.
Sunrise_ schreef:http://www.lemonde.fr/attaques-a-paris/ ... 09495.html
Heftige beelden zijn dit, misschien niet voor iedereen geschikt. Sorry als deze link al geplaatst is.
purny schreef:Zo is Nederland. Een grote mond hebben maar actie ondernemen doen we niet. We kijken liever toe hoe slecht alles word
Iris82 schreef:En weet je, ik heb ondertussen twee moslims gesproken vannacht die onafhankelijk van elkaar verklaren : allemaal propaganda. Jullie regering is racistisch, dit is allemaal in scène gezet door de overheid om moslims te haten.
Iris82 schreef:En weet je, ik heb ondertussen twee moslims gesproken vannacht die onafhankelijk van elkaar verklaren : allemaal propaganda. Jullie regering is racistisch, dit is allemaal in scène gezet door de overheid om moslims te haten.
En dus kan iedereen wel hard roepen dat het niets met het geloof te maken heeft (en ik ga niet zeggen dat je ongelijk hebt, want ik ben er nog niet uit) maar waarom, waarom zeggen ze dat? Ik vind het eng.
Free2 schreef:Iris82 schreef:En weet je, ik heb ondertussen twee moslims gesproken vannacht die onafhankelijk van elkaar verklaren : allemaal propaganda. Jullie regering is racistisch, dit is allemaal in scène gezet door de overheid om moslims te haten.
En dus kan iedereen wel hard roepen dat het niets met het geloof te maken heeft (en ik ga niet zeggen dat je ongelijk hebt, want ik ben er nog niet uit) maar waarom, waarom zeggen ze dat? Ik vind het eng.
Dus Hollande dacht zeker: Goh wat een mooie dag vandaag, ik ga eens 100 inwoners van mijn land vermoorden en nog eens een paar honderd man traumatiseren zodat mensen nu wat meer rechts gaan stemmen? Ja ja