Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Collie2008 schreef:Ik vind eigenlijk dat mensen geneigd zijn om teveel vet/dik gewoon weg te schuiven onder 'rondingen'. Als ik aan rondingen denk denk ik aan mooie strakke ronde billen en een mooie stevige boezem. Geen vette tieten of een blubberkont
manon_goldy schreef:Ik ben 1.60 en weeg 32 kg. Ik weet dat dat te dun is maar ik ben ook al 3 jaar bezig met aankomen. Ik heb gronisch te hoog cholestrol en moet dus erg opletten met wat ik eet. Mijn opa is overleden door te hoog cholestrol en sinds dien let ik nog meer op. Ik doe elke dag weer moeite om goed en gezond te eten. Elke dag hoor ik dat ik meer moet eten, dat ik veel te mager ben. Denk je dat dat leuk is om te horen? En ja je ziet mijn ribben, ruggengraat en heupen. Ben ik nu lelijk? Wilt geen enkele man mij nu omdat ik een hoop botten ben? Iedereen heeft commentaar op te dunne mensen, maar als hier wat gezecht word over wat bredere/dikker/vollere mensen dan is het oorlog... Ik vind de vrouwen van de Dove reclame mooie vrouwen hoor. Maar ik ben dus blijkbaar geen vrouw?
Poiuytrewq schreef:ook iemand die 'slank' is kan een hoog vetpercentage hebben en ongezond zijn!
idd bij een ronde dame denk ik ook aan kont en tieten! niet aan een vette buik. ongezond vet gaat naar je buik, gezond vet naar de kont.
Poiuytrewq schreef:ook iemand die 'slank' is kan een hoog vetpercentage hebben en ongezond zijn!
idd bij een ronde dame denk ik ook aan kont en tieten! niet aan een vette buik. ongezond vet gaat naar je buik, plus dat ik zo'n hangbuik niet erg mooi vind.
Mijn tieten zijn ook niet stevig meer hahaha komt door de zwangerschap! de rest is godzijdank weer als vanouds.
banketstaaf als je dat hoor Winged, als je zo hard voor je lichaam bezig bent. Iig weet je wie het zegt!! Ikdacht ook gelijk aan een Feeder. Zag gister in de dierentuin ook een meisje, ik denk rond de 18 jaar, en serieus ik denk dat ze over de 100kilo woog met 1.65m (ietsie langer als ik). Lekker vet vretuuhhh. Zo zonde .... wie weet wat er op de loer ligt voor rare ziektes.
Janneke2 schreef:....wat er allemaal wel en niet wetenschappelijk onderbouwd is, lijkt vaak al onderdeel van het debat. ...![]()
(Dat margarine verspild geld is, is gebaseerd op onderzoek. Nog enger: "be**l is goed voor hart en bloedvaten, want bevat linolzuur" - huuuuuu! Linolzuur kan erg gezond zijn, op een enkele dure voorwaarde: je moet verder geen lege koolhydraten eten!! Doe je dat wel, gaat het linolzuur prompt mee mer arachnidezuur.....)
En met voedsel is het sowieso bingo: de gewone wetenschappelijke norm van dubbelblind en placebo gecontroleerd werkt niet.
En een paar duizend mensen vijf keer per week, drie maanden lang broccoli laten eten - hopelijk heeft niemand ooit zo'n onderzoek gedaan. (Uitkomst: broccoli is ongezond, wat ik je brom.)
Janneke2 schreef:En een paar duizend mensen vijf keer per week, drie maanden lang broccoli laten eten - hopelijk heeft niemand ooit zo'n onderzoek gedaan. (Uitkomst: broccoli is ongezond, wat ik je brom.)
manon_goldy schreef:Ik ben 1.60 en weeg 32 kg. Ik weet dat dat te dun is maar ik ben ook al 3 jaar bezig met aankomen. Ik heb gronisch te hoog cholestrol en moet dus erg opletten met wat ik eet. Mijn opa is overleden door te hoog cholestrol en sinds dien let ik nog meer op. Ik doe elke dag weer moeite om goed en gezond te eten. Elke dag hoor ik dat ik meer moet eten, dat ik veel te mager ben. Denk je dat dat leuk is om te horen? En ja je ziet mijn ribben, ruggengraat en heupen. Ben ik nu lelijk? Wilt geen enkele man mij nu omdat ik een hoop botten ben? Iedereen heeft commentaar op te dunne mensen, maar als hier wat gezecht word over wat bredere/dikker/vollere mensen dan is het oorlog... Ik vind de vrouwen van de Dove reclame mooie vrouwen hoor. Maar ik ben dus blijkbaar geen vrouw?