En verder heeft ze altijd gewoon rekening gehouden met het feit dat ze dat niet bij ons kan doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Buenootje schreef:Normaal heeft een restaurant een wc met verschoningsruimte voor baby's/peuters dus dat is een compleet andere discussie...
Pinda_Dipje schreef:_nancy: Nu zitten we zelf in de horeca met meerdere tenten. Maar iemand vertellen dat ze de volgende keer niet meer welkom is als ze wil voeden is klantonvriendelijkheid ten top. Ik zou het dan ook niet meer dan begrijpelijk vinden wanneer de desbetreffende klant een slechte review geeft.
Gastvrijheid behoort zeker bij een restauranthouder hoog in het vaandel te staan. Er zijn altijd alternatieven voorhanden waarin een ieder zich kan vinden. Bovendien ben je weinig commercieel bezig als je daar geen gebruik van zou maken, want indien de borstvoeding gevende moeder niet langer welkom is... Dan zal ook haar gezin, haar familie of anderen genodigden in het vervolg een ander klantvriendelijker restaurant kiezen. Daar gaat je omzet.
"Wij hebben boven in de personeelskamer een comfortabele bank staan, mag ik u daar een drankje van het huis aan bieden zodat u daar in alle rust uw kindje kunt voeden?" of iets in die trant.
Magrathea schreef:Bank en drankje van het huis aanbieden vind ik dan weer bijzonder overdreven. Op mijn werk (restaurant) hebben we ook geen aparte ruimte waar een vrouw zou kunnen voeden. Of je moet alsnog graag op het toilet zitten, of tussen de biertanks willen staanMaar nee, wij hebben geen personeelsruimte met comfortabele bank en ik heb op verschillende plekken gewerkt waar er vaak überhaupt geen personeelsruimte was.
Verder vind ik het vreemd dat een restaurant dat vriendelijk verzoekt niet te voeden wordt bestempeld als "niet klantvriendelijk". Dat zijn gewoon de huisregels, daar heb je je aan te houden. Als ik graag heel luidruchtig en vervelend wil praten is dat niet schadelijk voor de overige gasten, maar toch zal mij vriendelijk verzocht worden me wat rustiger te gedragen. Dan krijgen ik en mijn tafel ook niet ineens een privé ruimte aangeboden, wel? (Zou wel leuk zijn)
axeltje schreef:Dat is zoveel mensen (en dan vooral dames) moeite hebben met borstvoeding. Onbegrijpelijk!
Over het algemeen zie je er niets van, en wil je er niet tegenaan kijken, prima, dan kijk je niet. Hoogstwaarschijnlijk zit je niet eens aan dezelfde tafel. Het zou niet eens een punt van discussie mogen zijn. Waar is dit vandaan gekomen? Het is toch de natuur?
We zitten hier op een paardenforum, wel eens een veulentje bij je merrie gehad? Toen was het vast heel schattig dat die bij moeders dronk, misschien zelfs wel op de foto gezet. Uiteindelijk, zijn onze borsten hetzelfde als de uiers van de merrie...
Daarnaast, een veel te laag uitgesneden truitje, waarbij de tepels er net niet bovenuit komen, is wat mij betreft veel minder om te zien!
VivaLaVida schreef:Uhmm cynn volgens mij klopt dat niet
Buenootje schreef:Het is toegestaan borstvoeding te geven ook in openbare ruimten.....dus wie moet zich dan aanpassen?
@gillbo hihi jah inderdaad
axeltje schreef:Dat is zoveel mensen (en dan vooral dames) moeite hebben met borstvoeding. Onbegrijpelijk!
Over het algemeen zie je er niets van, en wil je er niet tegenaan kijken, prima, dan kijk je niet. Hoogstwaarschijnlijk zit je niet eens aan dezelfde tafel. Het zou niet eens een punt van discussie mogen zijn. Waar is dit vandaan gekomen? Het is toch de natuur?
We zitten hier op een paardenforum, wel eens een veulentje bij je merrie gehad? Toen was het vast heel schattig dat die bij moeders dronk, misschien zelfs wel op de foto gezet. Uiteindelijk, zijn onze borsten hetzelfde als de uiers van de merrie...
Daarnaast, een veel te laag uitgesneden truitje, waarbij de tepels er net niet bovenuit komen, is wat mij betreft veel minder om te zien!