Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Ik heb nog maar zelden van een anti-vaxxer gehoord met een doctoraal in immunologie.
MargreetW schreef:Ik kan best begrijpen [naam] dat in jouw specifiek geval je uiterst alert bent, maar ik denk -zeker omdat het meer voorkomt in jouw familie toch?- dat er iets genetisch is bij jullie dat ervoor zorgt dat jullie zo reageren.
Als het mij zou overkomen zou ik zeker het een en ander laten uitzoeken voordat ik wel (of niet) ging vaccineren.
Op je verdere aan/opmerkingen wil ik niet ingaan omdat het bij jou ernstige reacties uitlokt, die m.i. over de top gaan.
Maar net zoals bij je onderzoek bij Merck -waarvan ik net als jij overigens vind dat het schandalig is- meldt je hier wel het eerste rapport maar niet de vervolgrapporten.
En dat is ook zo met bovenstaand rapport die door genoeg deskundigen totaal onderuit gehaald wordt, o.a. deze
http://biologyfiles.fieldofscience.com/ ... erous.html
.
Magrathea schreef:Pardon? Hoe kom je erbij dat ik me eenzijdig inlees? Gelukkig leer ik op de TU altijd twee kanten van je probleem te belichten. Het weerleggen van je tegenargumenten is minstens zo belangrijk, zo niet meer, dan je argumenten voor geven.
Dus nogmaals, ik vind het een beetje een rare aanname dat ik alleen mijn eigen standpunt observeer.
Anoniem schreef:NatasjavE schreef:Ritalin lijkt niet op XTC
Nee idd, dat laatste werkt veel beter dan het eerste
Sizzle schreef:Margreet, nu doe je wel een beetje uit de hoogte vind ik hoor.
Ik ben gewoon voor decmesste standaard vaccinaties, vooral virale ivm gebrek aan geneesmiddelen. Maar van de nieuwere bacteriele vaccins ben ik ook nog niet zo overtuigd. De data is er ook gewoon nog niet omdat ze nog niet lang genoeg op de markt zijn en de klinische trails niet altijd eenduidig of groot genoeg zijn in mijn ogen. Daarvan laat ik er dus ook een aantal liggen omdat ze mij gewoon nog te experimenteel zijn en daar leen ik mijn kind niet voor. Ik kan ze dan altijd later nog laten geven.