Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Ah, okee. Dus in principe wel maar als Wilders zegt "maar ik durf niet!" en in zijn broek plast dan hoeft het niet.
Magrathea schreef:Ah, okee. Dus in principe wel maar als Wilders zegt "maar ik durf niet!" en in zijn broek plast dan hoeft het niet.
yentl2010 schreef:Mark Rutte wil iedereen die werkt via de arbeidskorting 1000 euro belastingverlaging geven
Premier Rutte geeft toe: belofte 1000 euro was een mislukte grap
Dat bedoel ik dus
yentl2010 schreef:En die fout is meneer bak Ellende begonnen die heeft die k.t euro door onze strot geduwd en toen is alle ellende begonnen
yentl2010 schreef:Volgens mij deed Nederland het ook prima zonder die Eu
En kijk naar de landen die niet in de Eu zitten daar gaat het uitstekend mee
Tallie1979 schreef:yentl2010 schreef:De PVV doet niet mee in de gemeente Rotterdam helaas![]()
Weet dan ook niet waar ik op moet gaan stemmen ,word leefbaar Rotterdam denk ik
In elk geval geen van de andere maten naaiers
Volgens mij heet het hier in de gemeente leefbaar Rotterdam
Electra63 schreef:yentl2010 schreef:Volgens mij deed Nederland het ook prima zonder die Eu
En kijk naar de landen die niet in de Eu zitten daar gaat het uitstekend mee
Weet jij sinds wanneer wij in de EU zitten? En hoe de periode voor de EU was?![]()
Ik zal je helpen:
de EU is opgericht in 1950 en Nederland is sinds 1952 lid van de EU. Dus, jouw opmerking, dat Nederland het goed deed voordat wij lid werden van de EU, bevestigt voor mij dat je totaal geen interesse/weet van het verleden hebt. En van het verleden moet je vooral leren.
Willl65 schreef:[
Ik hoop dat je begrijp wat daarmee bedoelt wordt toch???? Ik kan dat belerende zo niet waarderen. Ik kreeg eerder in deze post ookal de opmerking van iemand of ze mij moest leren wat het woord discriminatie is al zou mij dat wel haar huiswerktarief kosten ....(nou ik heb mijn scholing gehad) het gaat om Nederland voor 2000.
Brussel is een groot geldverslindende oplichterij