Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cassidy schreef:Niks van de actie meegekregen. Ben braaf op mijn werk geweest en voor mijn centjes gewerkt.
Is benieuwd hoeveel deze ludieke actie uiteindelijk heeft gekost. Maar dat zullen we wel nooit te weten komen.
Cassidy schreef:Ik ben al aan de beurt geweest. Ben in salaris ongeveer de helft achteruit gegaan, en geen kans op verbetering. Alleen vind ik de snelwegen blokkeren een denkbaar slechte manier om je onvrede kenbaar te maken. Ik vraag me af wie van de actievoerders bij de komende gemeenteraadsverkiezingen gaat stemmen....dat is namelijk de eerste stap voor het veranderen van het politieke plaatje.
Cassidy schreef:Niks van de actie meegekregen. Ben braaf op mijn werk geweest en voor mijn centjes gewerkt.
Is benieuwd hoeveel deze ludieke actie uiteindelijk heeft gekost. Maar dat zullen we wel nooit te weten komen.
Loretta schreef:Cassidy schreef:Ik ben al aan de beurt geweest. Ben in salaris ongeveer de helft achteruit gegaan, en geen kans op verbetering. Alleen vind ik de snelwegen blokkeren een denkbaar slechte manier om je onvrede kenbaar te maken. Ik vraag me af wie van de actievoerders bij de komende gemeenteraadsverkiezingen gaat stemmen....dat is namelijk de eerste stap voor het veranderen van het politieke plaatje.
Dat zou ik ook weleens willen weten.
Ik denk dat deze actievoerders iniedergeval niet op PVDA of VVD zullen stemmen.
Een uur vertraging oplopen is hinderlijk en vervelend echter niet zo vervelend dan het huidige kabinetsbeleid, waardoor meer en meer mensen in de bijstand terechtkomen.
fransje23 schreef:Of wat deze actie oplevert![]()
.........................
Maar verder denk ik dat het effect nihil is.
Citaat:Als Brussel nu eens een keer ook ging besparen door het hele circus niet iedere maand te verkassen van Brussel naar Straatsburg en weer terug, dan konden daar al de eerste miljoenen mee bespaard worden.
Loretta schreef:De rekening hiervoor wordt toch weer gewoon doorgeschoven naar de burger terwijl de heren in Den Haag en Brussel er nog net zo warmpjes bij zitten als altijd ook al draait Rusland de gaskraan dicht.