Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chaos schreef:Ik vind het altijd zulk stom gelul dat zo iemand dan alsnog met respect behandelt zou moeten worden.
Als je onschuldige dieren (of kinderen) zo kunt behandelen dan hoef je zelf echt geen betere behandeling te krijgen hoor. Dus ja, wat mij betreft is opknopen aan de hoogste boom volledig rechtvaardig. Eigen schuld dikke bult. Moet je het maar niet in je achterlijke hoofd te halen dergelijke dingen voor GELD en CAMERA te gaan doen.
Chevax, ik zou niet weten waarom zo iemand netjes behandelt zou moeten worden???!!
Naar mijn mening is juist dát een bizarre gedachtegang.
_San87_ schreef:puppy1128 schreef:Heb het hele filmpje gezien, gewoon vreselijk
Vraag me af hoe de botten nog heel zijn..
Ik was vooral verbaasd dat de pony niet meteen ter aarde stortte... Echt vreselijk, mijn ma was er ook helemaal misselijk van.
jiehaaa schreef:Zouden zulke griezels ook verlekkerd op Bokt naar foto's speuren? Je ziet hier af en toe fotoshoots die best in het rijtje thuis passen.... Kijk uit meiden met wat je online zet!
xTitanic schreef:Pfoehh, ging even foto's bewerken van de cross in Ingelmunster, twee kleine scheetjes die mee het parcours gingen verkennen sjeesden daar rond, toch wel een beter zicht..https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 4802_n.jpg moest gelijk hieraan denken, sjongejonge
Ketaki schreef:dit ziet er ook niet uit zeg.
hier word ik ook al misselijk van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()