Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amyz schreef:Bah wat een ellende...volg het ook idd. Hier totaal niet in de buurt maar toch.
Wat ik me ineens af vraag; als hij ze zou hebben omgebracht, zouden daar dan geen sporen van zijn of zo? Twee (!) jochies laten zich niet zonder strijd ombrengen lijkt mij, of zeg ik nu iets heel geks? Één persoon kun je nog verrassen, met een pistool zou je snel kunnen zijn maar lijkt mij kruitsporen achter laten die ze toch op de vader aan hadden moeten treffen dan. Net als krassen van nagels etc.
Miss kijk ik te veel CSI, maar ik kan me haast niet voorstellen dat je twee kinderen kunt ombrengen zonder dat dat sporen nalaat.
Ik weet niet..vind het zo'n bizarre zaak. Krijg haast het idee dat moeder miss geen zuivere koffie is en dat vader z'n kinderen heeft willen redden..
T laat mij iig ook niet los. Je vraagt je toch af wat er gebeurd kan zijn. Hoop zo dat ze levend en wel opduiken!!!
XFiemoX schreef:Ik mag aannemen dat die afbeelding die erbij staat van een afgebeelde auto ze toch niet serieus denken dat dat zijn auto was? Want dat zou wel een hele domme fout zijn dan als ze dat denken?kimberley12 schreef: